FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Benfica is zeker andere koek

toch heeft de afgelopen maand ervoor gezorgd dat ik er eens goed voor ga zitten ... moet een beetje meezitten, maar wie weet... leuk!
 
Zahavi kan CL halen. Dat is hem nooit eerder gelukt. Lijkt mij dat hij dat absoluut nog wel een keer wil bereiken. Nu of nooit voor hem. Om maar een voorbeeld te geven.
Even een correctie. Zahavi speelde al in 2010 met Hapoel Tel-Aviv in de Champions League (poule-fase), waar hij ook deze opvallende goal maakte (daarom herinner ik het me):

 
Laatst bewerkt:
Na deze twee rondes weet ik het eigenlijk niet. Nu hebben we de tegenstander telkens bij de strot gegrepen en de wil opgelegd, zodat de tegenstander daarna in eigen huis het nog recht moest breien. Risico dat je nu loopt is dat het andersom zal zijn. Het eerste scenario ging PSV twee keer goed af.
Er is momenteel geen enkele reden te verzinnen dat PSV geen kans zal hebben. Tuurlijk is het lastig maar dat is het voor Benfica ook.
Deze wedstrijd moeten we winnen puur alleen al voor het geld. Leuk gespeeld en een goed figuur geslagen is dit keer niet voldoende.
Deze ronde moeten we winnen en al is het met elf man in de zestien.
Vooralsnog neig ik te zeggen dat we zowel in Lissabon en in Eindhoven winnen.
Benfica heeft geen Götze, Madueke, Ramalho, van Ginkel, en Gakpo.
 
Poeh, de zenuwen voor het volgende tweeluik... gaat om een slordige 30-40 miljoen. Als je die pakt kun je zo alle beoogde aanwinsten die je nog nodig hebt halen.
De 2e wedstrijd is 25 augustus. Dan hebben ze nog een week voor aankopen.
Eerst maar eens winnen. :cautious:
 
Het voelt een beetje alsof je al weer ver in het seizoen bent en een finale speelt. Hebben anderen dat ook? In feite is dat natuurlijk ook wel zo, maar het seizoen voelt al zo veel langer en intenser dan het is.
Yep, herken dat wel

merk ook dat ik de voetjes op de grond probeer te houden

(Gala - st Johnstone 1-1 vorige week, Mitjyllland mist de beste spelers, Ajax minder ver in de voorbereiding),

maar het is ook een finale: wel of geen Champions League. Moeten we normaal gesproken 34 wedstrijden voor spelen en dan als eerste (lees: boven Ajax) eindigen 🤗
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat automatisch, gezien het er dan echt om gaat en vandaag toch wel weer een ''moetje'' was. Zahavi kan CL halen. Dat is hem nooit eerder gelukt. Lijkt mij dat hij dat absoluut nog wel een keer wil bereiken. Nu of nooit voor hem. Om maar een voorbeeld te geven.
Is ook best moeilijk als je in China speelt :grin:
 
Eerlijk is eerlijk, in zo'n slaapverwekkende wedstrijd, die eigenlijk niet al te belangrijk is vanwege het eerste resultaat, waarin aanvallends niks lukt, die dreigt te eindigen in een saaie 0-0, toch gewonnen wordt door ons en door een goal van niemand anders dan Bruma!!

Mij lijkt het echt dat er een soort 'winner aura' om dit team zit.
 
Eerlijk is eerlijk, in zo'n slaapverwekkende wedstrijd, die eigenlijk niet al te belangrijk is vanwege het eerste resultaat, waarin aanvallends niks lukt, die dreigt te eindigen in een saaie 0-0, toch gewonnen wordt door ons en door een goal van niemand anders dan Bruma!!

Mij lijkt het echt dat er een soort 'winner aura' om dit team zit.
The sweet smell of success
 
Op 70 a 80 procent gespeeld volgens mij. Toch genoeg kansen gecreëerd en prima veldspel op wat slordigheden na. Deed dit vorig jaar en we zouden er gewoon vanaf zijn gegaan.

Het oogt veel stabieler en de spelers voelen het systeem ook goed aan. Ik hoop zo dat Madueke, Götze etc fit blijven want wat erachter zit ga je geen potten mee breken tegen Benfica.
 
Even een correctie. Zahavi speelde al in 2010 met Hapoel Tel-Aviv in de Champions League (poule-fase), waar hij ook deze opvallende goal maakte (daarom herinner ik het me):

Toch wel knap op welke manier hij de bal in het doel ziet verdwijnen na een omhaal. Namelijk niet op zijn kop.
 
Benfica is echt een andere koek hoor straks. En de Portugezen hoef je nooit te motiveren als ze het veld op gaan. Götze, Gakpo, Madueke en Zahavi moeten echt 100% beter zijn dan vandaag! En Max en Teze zullen het echt lastig krijgen.
Gewoon op gevoel zeg ik dat PSV daar niet van gaat winnen. Nagenoeg elke andere tegenstander uit de kwalificatie was prettiger geweest. Portugezen, winnen we nagenoeg nooit van. Na vorig seizoen nummer 24 van de ranking. PSV 56.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan