FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zie ook geen speler die dat zo heeft als hij in deze selectie. Wat dat betreft zou Luuk - ook al was ik eerder geen echte voorstander van zijn komst - toch wellicht geen verkeerde optie zijn. Even wat leiderschap erbij.
We hebben genoeg leiders. De Jong zal alleen maar irritatie opwekken.
 
Poeh, de zenuwen voor het volgende tweeluik... gaat om een slordige 30-40 miljoen. Als je die pakt kun je zo alle beoogde aanwinsten die je nog nodig hebt halen.
 
Benfica is echt een andere koek hoor straks. En de Portugezen hoef je nooit te motiveren als ze het veld op gaan. Götze, Gakpo, Madueke en Zahavi moeten echt 100% beter zijn dan vandaag! En Max en Teze zullen het echt lastig krijgen.
 
Benfica is echt een andere koek hoor straks. En de Portugezen hoef je nooit te motiveren als ze het veld op gaan. Götze, Gakpo, Madueke en Zahavi moeten echt 100% beter zijn dan vandaag! En Max en Teze zullen het echt lastig krijgen.

Ik verwacht dat automatisch, gezien het er dan echt om gaat en vandaag toch wel weer een ''moetje'' was. Zahavi kan CL halen. Dat is hem nooit eerder gelukt. Lijkt mij dat hij dat absoluut nog wel een keer wil bereiken. Nu of nooit voor hem. Om maar een voorbeeld te geven.
 
Eerst Benfica uit; dat is wel fijn

Na deze twee rondes weet ik het eigenlijk niet. Nu hebben we de tegenstander telkens bij de strot gegrepen en de wil opgelegd, zodat de tegenstander daarna in eigen huis het nog recht moest breien. Risico dat je nu loopt is dat het andersom zal zijn. Het eerste scenario ging PSV twee keer goed af.
 
Benfica is echt een andere koek hoor straks. En de Portugezen hoef je nooit te motiveren als ze het veld op gaan. Götze, Gakpo, Madueke en Zahavi moeten echt 100% beter zijn dan vandaag! En Max en Teze zullen het echt lastig krijgen.
Ik geloof niet dat je deze speler van PSV hoef te motiveren.. Het gaat om een plaats in de CL.

Maar ik ben het verder wel met je eens hoor. Benfica is echt andere koek!.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan