FC Midtylland - PSV | Dinsdag 10 augustus | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
Vy2qIKh.jpg
 
Je merkt aan alles dat deze wedstrijd enorm leeft ;)

Net nog ff gekeken naar de samenvatting, drie goals is een goede marge en met het gevaar wat we in de 2e helft wisten te stichten acht ik de kans klein dat wij niet tot scoren gaan komen. Kans dat de Denen meer kansen krijgen nu wat sterkhouders terug zijn is aanwezig. Ik zet in op een 1-2.
 
Je merkt aan alles dat deze wedstrijd enorm leeft ;)

Net nog ff gekeken naar de samenvatting, drie goals is een goede marge en met het gevaar wat we in de 2e helft wisten te stichten acht ik de kans klein dat wij niet tot scoren gaan komen. Kans dat de Denen meer kansen krijgen nu wat sterkhouders terug zijn is aanwezig. Ik zet in op een 1-2.
Morgen alweer he! Heerlijk, zoveel potjes. Vooral als de resultaten en het spel goed zijn, dat helpt een boel :star:

Hopelijk speelt Teze, en kunnen we een plekje vinden voor Obispo en Propper. Ik hoop ook wel dat Doan nog wat minuutjes mag maken (Als hij terug is?) Dan kunnen we zijn niveau ook wat beter inschatten.
 
Je merkt aan alles dat deze wedstrijd enorm leeft ;)

Net nog ff gekeken naar de samenvatting, drie goals is een goede marge en met het gevaar wat we in de 2e helft wisten te stichten acht ik de kans klein dat wij niet tot scoren gaan komen. Kans dat de Denen meer kansen krijgen nu wat sterkhouders terug zijn is aanwezig. Ik zet in op een 1-2.

Tja, wat valt erover te zeggen? Gewoon rustig uitspelen en je bent er. De tegenstander was vorige keer erg zwak. Nou miste ze een paar spelers, maar toch. Dit mag geen probleem zijn, laat staan nog spannend worden. Ik verwacht nipte winst of een gelijkspel. Denk dat men mentaal onbewust toch bij Benfica en de Eredivisie zal zijn.
 
Tja, wat valt erover te zeggen? Gewoon rustig uitspelen en je bent er. De tegenstander was vorige keer erg zwak. Nou miste ze een paar spelers, maar toch. Dit mag geen probleem zijn, laat staan nog spannend worden. Ik verwacht nipte winst of een gelijkspel. Denk dat men mentaal onbewust toch bij Benfica en de Eredivisie zal zijn.
Eerste helft gewoon goed beginnen en kijken of je met 0-1 of 0-2 de rust in kan gaan. Dan kun je de wedstrijd op 60% prima uitspelen. Als je vanaf het begin al rustig begint, ga je juist achter de feiten aanlopen.

En dus wat andere jongens inzetten. Die hebben nog genoeg energie, en die willen zich ook bewijzen. Perfect recept voor een sterk begin.
 
Eerste helft gewoon goed beginnen en kijken of je met 0-1 of 0-2 de rust in kan gaan. Dan kun je de wedstrijd op 60% prima uitspelen. Als je vanaf het begin al rustig begint, ga je juist achter de feiten aanlopen.

En dus wat andere jongens inzetten. Die hebben nog genoeg energie, en die willen zich ook bewijzen. Perfect recept voor een sterk begin.
Precies. Dat fel en scherp beginnen moet een watermerk van het team worden. In de eerste helft de zaak willen beslissen
 
Eerste helft gewoon goed beginnen en kijken of je met 0-1 of 0-2 de rust in kan gaan. Dan kun je de wedstrijd op 60% prima uitspelen. Als je vanaf het begin al rustig begint, ga je juist achter de feiten aanlopen.

En dus wat andere jongens inzetten. Die hebben nog genoeg energie, en die willen zich ook bewijzen. Perfect recept voor een sterk begin.

Heb je gelijk in. Het eerste half uur verwacht ik dat de Denen ook zullen komen. Als die er 1-2 maken uit 3 schoten speel je ineens weer een andere wedstrijd.
 
Heb je gelijk in. Het eerste half uur verwacht ik dat de Denen ook zullen komen. Als die er 1-2 maken uit 3 schoten speel je ineens weer een andere wedstrijd.
Precies. Maar als wij weer de startblokken uit komen rennen en meteen er 1 in kunnen peren, heb je kans dat zij de boel al opgeven voordat de wedstrijd echt begonnen is. Dan kun je pas echt rustig aan doen.

Daarom moet je ook zeker niet teveel wisselen, want dan heb je geen vastigheden en automatismen meer.
 
Morgen alweer he! Heerlijk, zoveel potjes. Vooral als de resultaten en het spel goed zijn, dat helpt een boel :star:

Hopelijk speelt Teze, en kunnen we een plekje vinden voor Obispo en Propper. Ik hoop ook wel dat Doan nog wat minuutjes mag maken (Als hij terug is?) Dan kunnen we zijn niveau ook wat beter inschatten.
Doan heeft zelf 6 aug. het laatst gespeeld in Japan. Dus dinsdag in Denemarken zal te vroeg zijn. Ik denk dat die nog wel 1/2 weken rust krijgt. Wat ook nodig is. Ben wel heel benieuwd naar zijn niveau! Zou zomaar perfect voor de breedte zijn.
 
PSV reist af naar Denemarken met:

Jordan Teze, Nick Viergever, André Ramalho, Ibrahim Sangaré, Eran Zahavi, Marco van Ginkel, Cody Gakpo, Vincent Müller, Davy Pröpper, Joël Drommel, Mauro Júnior, Bruma, Noni Madueke, Armando Obispo, Mario Götze, Olivier Boscagli, Phillipp Mwene, Philipp Max, Fredrik Oppegård, Yvon Mvogo, Yorbe Vertessen, Fodé Fofana

22 spelers, waarvan 3 keepers. Dan betekent dubbel bezet behalve achter Sangare. Opvallend: Oppegard is wel mee, Sambo niet. Ook Thomas is nog niet mee, en logischerwijs Doan.
 
Dat viel me ook op. Al is Teze blijkbaar reserverechtsback en op links is die er niet.

Hopelijk nu wel zijn naam goed gespeld op zijn shirtje. Echt een stomme fout zaterdag.
Dan snap ik best dat Sambo verhuurd gaat worden. Hoewel een jaartje als aanvoerder in de KKD hem ook geen windeieren zal leggen.
 
Morgen alweer he! Heerlijk, zoveel potjes. Vooral als de resultaten en het spel goed zijn, dat helpt een boel :star:

Hopelijk speelt Teze, en kunnen we een plekje vinden voor Obispo en Propper. Ik hoop ook wel dat Doan nog wat minuutjes mag maken (Als hij terug is?) Dan kunnen we zijn niveau ook wat beter inschatten.
Niet Doan. Meteen verkopen bij het eerste het beste bod.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan