FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik reken maar gewoon de selectie waarde: 500 tegen 150, dus zeg een kans van 10 tegen 3. 't is geen 1%, maar PSV is zeker de underdog.
Goed punt, ik zou vorm (niet die keeper) zoals een andere forummer hier aanhaalde er ook bij nemen. Je kan wel een dure selectie hebben maar als je er niets van bakt dan kan die drastisch naar beneden gaan in het volgende seizoen.
 
Het ging om de vermeende gestegen verkoopwaarde van je spelers en de aantrekkelijkheid voor spelers om naar jou club te komen. Ik verwacht niet dat de Conference league daarin een positief effect gaat hebben. Zeker niet voor spelers om naar PSV te komen. En al helemaal niet het kaliber spelers dat PSV zou willen hebben.
Nou, als je nu in de volgende ronde Leicester weet te kloppen en de ronde daarop een AS Roma (kan natuurlijk ook Bodo zijn), dan zullen er genoeg clubs zijn die denken dat de spelers van PSV wel behoorlijk interessant voor hun selectie kunnen zijn. Of verwacht jij dat ze de deur platlopen als er kansloos verloren wordt van een Manchester City?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan