FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Begint langzamerhand wel weer te kriebelen, hoor. Hopelijk speelt Cody de pannen van het dak. Als hij toch vertrekt dit seizoen, laat hem maar zijn full potentie zien.
 
Hopelijk wordt er iets beter verdedigd dan vorige week, het scheelt wel dat Boscagli terug is. Vrees wel voor Obispo zn basis plaats. PSV heeft simpel weg meer kwaliteit dan Kopenhagen. Maar het zal wel gaan stormen in Denemarken. Ik gok op een 2-3 met 1 keer gotze en 2x gakpo
 
Heb nog even verder gekeken naar schorsingen en 'op scherp staan'
Een 3e gele kaart betekend geschrost voor de volgende wedstrijd, dit geldt ook voor de 5e, 7e etc. etc.
Kaarten ontvangen in de playoffs voorafgaand aan de groepsfase tellen niet mee.
Dit wetende staan de volgende spelers op scherp:
- Gakpo
- Teze
- Guti
- Sangare, heeft 2x een 2e gele kaart in een wedstrijd gekregen, durf niet met zekerheid te zeggen, maar een volgende kaart zou de 5e zijn. Aan de andere kant, hij heeft voor de 2x geel ook gewoon een schorsing uitgezeten, of die dan nog meetellen voor een 5e kaart kan ik niet terugvinden in de reglementen.

Overige kaartenbingo
Boscagli, 3x geel, schorsing gehad
Vinicius, 3x geel, schorsing gehad

Spelers met 1 gele kaart: Van Ginkel, Mwene, Götze, Bruma en Mauro.
 
Heb nog even verder gekeken naar schorsingen en 'op scherp staan'
Een 3e gele kaart betekend geschrost voor de volgende wedstrijd, dit geldt ook voor de 5e, 7e etc. etc.
Kaarten ontvangen in de playoffs voorafgaand aan de groepsfase tellen niet mee.
Dit wetende staan de volgende spelers op scherp:
- Gakpo
- Teze
- Guti
- Sangare, heeft 2x een 2e gele kaart in een wedstrijd gekregen, durf niet met zekerheid te zeggen, maar een volgende kaart zou de 5e zijn. Aan de andere kant, hij heeft voor de 2x geel ook gewoon een schorsing uitgezeten, of die dan nog meetellen voor een 5e kaart kan ik niet terugvinden in de reglementen.

Overige kaartenbingo
Boscagli, 3x geel, schorsing gehad
Vinicius, 3x geel, schorsing gehad

Spelers met 1 gele kaart: Van Ginkel, Mwene, Götze, Bruma en Mauro.
Thanks Der Jaufe
 
Gelukkig nemen we wat zelfvertrouwen mee na die pot tegen Utrecht. Krijg dan ook altijd het gevoel dat zo’n keeper na een goede pot toch meer met zijn hoofdje omhoog loopt de volgende wedstrijd.

Ik denk dat PSV ook niet verwacht had dat FCK zo uit de startblokken zou schieten de vorige wedstrijd dus hopelijk nemen onze jongens dat in het achterbolleke mee dat je vanaf minuut 1 gewoon kei scherp moet zijn en niet eerst ff lekker een beetje kan rondtikken.

Vanaf de afstrap meteen Gakpo wegsturen met Götze en maar gewoon ff keihard uithalen op die goal van de Denen. Dan zet je lekker de toon van de wedstrijd! Boemklats! En dan misschien al een corner waarna Boscagli die bal er snoeihard tegen de touwen aanklapt. Hatseflats.
 
Gewoon eens wat vaker schieten op doel. Keepers worden amper getest meer.
De helft kan er geen hout van. Zelfs een van richting veranderd schot of rebound biedt kansen.
Knallen dus!
 
Ik werk niet meer is 1 (ziektewet), ik kan niet meer eten is 2 (sondevoeding) en ik kijk geen tv is 3. :ROFL:
Voor mij is 21:00 een lekkere tijd voor Europees voetbal, desnoods 20:00 en 19:30 op zaterdag of 14:30 op zondag in de competitie. Ik ben een traditionalist.

Maar sowieso toen ik nog wel werkte was 18:45 veeeeel te vroeg. Nog niet eens terug van werk. Dan onderweg een snelle boodschap oppikken, thuiskomen en ff snel spullen opruimen (happy single dus geen vriendin die even alles voor me kan doen), eten. En voor je het weet is de wedstrijd voorbij. Dat is niet lekker thuiskomen. Ik hield er ook niet van om voetbal te kijken terwijl ik at.
Zonde voeding.
Als single maak je ook minder troep, sla je het opruimen maar ff over.
 
Kopenhagen heeft een budget van 55 miljoen euro, en zou hier dus onder Feyenoord staan, maar het dubbele hebben van AZ. Zo een klein ploegje is het dus niet.
Desalniettemin hebben wij echt meer kwaliteit in huis. Blunders eruit. Drommel in vorm. 1-3 met een hele late derde omdat FCK moet drukken.
 
ik zat te denken deze wedstrijd op de markt in Eindhoven te kijken maar kan dat daar ergens? Anders gaat het de Griek worden.. haha
 
Zonde voeding.
Als single maak je ook minder troep, sla je het opruimen maar ff over.
Ik heb een schoonmaakster aangenomen, bless her. Maar in principe heb je gelijk :)

Off topic duuuuuuusssss hup hup hup PSV!
 
Ik werk niet meer is 1 (ziektewet), ik kan niet meer eten is 2 (sondevoeding) en ik kijk geen tv is 3. :ROFL:
Voor mij is 21:00 een lekkere tijd voor Europees voetbal, desnoods 20:00 en 19:30 op zaterdag of 14:30 op zondag in de competitie. Ik ben een traditionalist.

Maar sowieso toen ik nog wel werkte was 18:45 veeeeel te vroeg. Nog niet eens terug van werk. Dan onderweg een snelle boodschap oppikken, thuiskomen en ff snel spullen opruimen (happy single dus geen vriendin die even alles voor me kan doen), eten. En voor je het weet is de wedstrijd voorbij. Dat is niet lekker thuiskomen. Ik hield er ook niet van om voetbal te kijken terwijl ik at.
Ik weet even niet wat te zeggen!
En geloof me, dat is zeldzaam!
 
Ik weet even niet wat te zeggen!
En geloof me, dat is zeldzaam!
Klopt. Beter niets te zeggen. Ik heb het "geaccepteerd" en ben nog steeds mezelf.

Maar die aanvangstijd heb ik dus altijd moeite mee gehad. Liever nadat je rustig hebt gegeten (met veeeel vlees). Lekker uitbuiken en voetbal kijken. Ooit met een biertje, een port of een (twee, drie, vier) wijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan