Mikasa
Internationale Legende
Blijven mag ie van mij sowieso.Als ie zo blijft spelen mag ie best blijven
Blijven mag ie van mij sowieso.Als ie zo blijft spelen mag ie best blijven
Mini kanttekening; ze staan twaalfde op het moment. Ze vallen niet meer in de categorie Grote Zes.Dat denk ik ook.
Wij omdat PSV een club is zonder de arrogantie van een andere "Hollandse" club en respect van hun kant omdat er veel respect voor PSV bestaat in het buitenland.
Zeker in de Engelse pers die nog weten van onze resultaten uit het verleden tegen o.a. Arsenal, Manchester United en Leeds United.
Of we stunten tegen deze PL grootmacht, of we gaan er met ere af na twee spannende kwart finale duels.
In het laatste, onverhoopte, geval moeten we tevreden zijn met de double in eigen land.![]()
Schijnt deels te komen omdat ze 3 wedstrijden achterlopen.Mini kanttekening; ze staan twaalfde op het moment. Ze vallen niet meer in de categorie Grote Zes.
Dat is me ontgaan. Ze kunnen naar plek 9. Ik zal me verder maar voegen naar het andere forumSchijnt deels te komen omdat ze 3 wedstrijden achterlopen.
Als ik dan ook weer een mini kanttekening mag plaatsen.Mini kanttekening; ze staan twaalfde op het moment. Ze vallen niet meer in de categorie Grote Zes.
Eigenlijk ben ik het met je eens, maar kom toch met een kanttekening. In samenvattingen (die je bij MOTD) ziet, laten ze natuurlijk alleen de goede dingen zien.Als ik dan ook weer een mini kanttekening mag plaatsen.
Elke club uit de Premier League is van een veel hoger niveau dan een Eredivisieclub.
Kijk eens naar Match of the Day vlak voor of vlak na Studio Sport.
Het verschil in tempo, inzet en precisie is echt heel groot.
Sterker nog; behalve PSV en de aanstaand verliezend bekerfinalist uit Amsterdam zullen de meeste
eredivisieclubs het niet of nauwelijks redden tegen clubs uit het Championship waar de begrotingen
ook hoog zijn.
Dus blijf ik het een soort stunt vinden als dit PSV ten koste van Leicester City de halve finale haalt.
Maar het blijft mogelijk, gezien onze stijgende vorm.