FC Groningen

Voor PSV is zo'n wedstrijdje gewoon niet uitdagend genoeg, dus kunnen ze zich niet zo goed motiveren. Geeft niks, zo zijn we vorig jaar kampioen geworden.

Naja, je moet ook niet te zwaar tillen aan zo´n oefenpotje.
 
Voor PSV is zo'n wedstrijdje gewoon niet uitdagend genoeg, dus kunnen ze zich niet zo goed motiveren. Geeft niks, zo zijn we vorig jaar kampioen geworden.

Als dit weer eens de mentaliteit wordt waarmee je tegen ADO, NEC, Cambuur, Roda of Heracles gaat voetballen als landskampioen, dan wordt het dit seizoen beslist geen 3 op een rij voor PSV...afgelopen seizoen zijn we met ontzettend veel mazzel kampioen geworden en dat kunstje gaan we komend seizoen niet herhalen met bovenstaande mentaliteit....
 
[h=1]Ron Jans terug bij FC Groningen als technisch manager[/h] http://nos.nl/artikel/2179081-ron-jans-terug-bij-fc-groningen-als-technisch-manager.html

Ron Jans keert terug bij FC Groningen. Niet als trainer, maar als technisch manager. In die functie volgt hij Peter Jeltema op, die per 1 september stopt. Jans wordt dinsdagmiddag gepresenteerd en tekent een contract voor één jaar.

:unsure:Slechts voor 1 jaar. Ben benieuwd hoe lang Faber er nog trainer is. :re: Ron Jans kan het zo overnemen. :shifty:
 
Die Idrissi heeft een patent op prachtige doelpunten in de kruising. Het is geen toeval meer dat hij ze er zo in schiet. Onbegrijpelijk dat die jongen geen basisplek heeft bij Groningen. Ze lopen nou niet over van kwaliteit. Ik heb vaker in actie gezien bij Groningen en afgezien van die mooie goals staat hij altijd garant voor veel dreiging.
 
[h=1]Faber vertrekt na dit seizoen bij FC Groningen[/h] https://www.vi.nl/nieuws/faber-vertrekt-na-dit-seizoen-bij-fc-groningen

Faber had zijn besluit al een tijdje genomen. 'Beide partijen hadden dezelfde gedachte om na dit seizoen een andere weg te willen inslaan', legt Faber uit op de clubwebsite. 'Die beslissing had ik voor mezelf al genomen. We gaan met elkaar op professionele wijze verder en richten al onze aandacht op een goede tweede seizoenshelft.'
 
Die Idrissi heeft een patent op prachtige doelpunten in de kruising. Het is geen toeval meer dat hij ze er zo in schiet. Onbegrijpelijk dat die jongen geen basisplek heeft bij Groningen. Ze lopen nou niet over van kwaliteit. Ik heb vaker in actie gezien bij Groningen en afgezien van die mooie goals staat hij altijd garant voor veel dreiging.

Dat is niet gek, want hij speelt (sinds kort) bij AZ.
 
De aanstelling van Buijs als trainer heeft nu al mijn zegen: hij had als speler een vreselijke hekel aan Ajax :grin:
 
De aanstelling van Buijs als trainer heeft nu al mijn zegen: hij had als speler een vreselijke hekel aan Ajax :grin:
Vond zijn optreden in de media na het gedoe met het veld bij z'n amateurclub niet sterk. Wel benieuwd naar wat hij neer kan zetten, hebben best een talentvolle basis staan nu, met een paar gerichte aanwinsten kunnen ze zo weer richting het linkerrijtje.
 
Crisis in Groningen: woest tweetal verliest basisplaats en stuurt aan op vertrek

Ik moet hier toch wel even om gniffelen, om eerlijk te zijn. Zo lang liggen zeuren op Faber die het met een absurd jonge selectie moest doen die gewoonweg kwaliteit mistte. Vervolgens maandenlang hosanna roepen over hoe geweldig hun nieuwe trainer wel was, de sfeer was weer top, iedereen blij. En dan beginnen ze op deze manier. :lmao:


Die komen niet meer weg uit Groningen. Er gaat niets boven Groningen. :D Ja toch ... De Waddenzee. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan