FC Groningen

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier FC Groningen.

174fa511f212309cbeac0af9056f585a.png
 
Dat is een versterking voor Groningen en een aderlating voor Cambuur.
Dit kan een gunstig effect hebben op de 1e ronde na de winterstop. Dan staat Cambuur - PSV en Ajax - FC Groningen op het programma. :)

Toeval bestaat. :rolleyes:


Het is gewoon competitievervalsing !!
 
'OM onderzoekt spreekkoren huldiging Groningen'

Het Openbaar Ministerie gaat onderzoeken of er sprake is geweest van kwetsende spreekkoren tijdens de huldiging van FC Groningen gisteravond. Dat meldt RTL Nieuws.

Tijdens de huldiging zongen het publiek en de selectie onder meer ,,En wie niet springt, die is een Jood'', zo is te zien op videobeelden van RTL Nieuws. Het OM gaat de beelden vandaag terugkijken, maar heeft al laten weten de teksten zeer onwenselijk te vinden.

Nee, de bron is niet De Speld. Wat stompzinnig dit.
 
Beetje kinderachtig om hier een onderzoek naar in te stellen. Die leuzen bij Utrecht-Ajax gingen te ver, maar dit wordt overal gezongen.. Bovendien, waarom mogen zij zichzelf dan wel SuperJoden noemen, stel daar dan ook eens een onderzoek naar in..
 
Dan hebben ze zitten slapen tijdens onze huldeging, toen is dat ook gezongen, en took tijdens de bekerfinale.

En tijdens de kampioenswedstrijd. Ik heb er zelfs aan meegedaan, moet ik bekennen. Ik heb een hekel aan al die Jodenliedjes, maar dit ging tenminste niet over "Joden die het best branden" en dat soort walgelijke teksten.

En ik vond het gewoon te gaaf om met 30.000 man tegelijk te springen in het Philips stadion.

Maar goed, het was live op tv, dus hoe het OM dat heeft kunnen missen...:rolleyes:
 
En tijdens de kampioenswedstrijd. Ik heb er zelfs aan meegedaan, moet ik bekennen. Ik heb een hekel aan al die Jodenliedjes, maar dit ging tenminste niet over "Joden die het best branden" en dat soort walgelijke teksten.

En ik vond het gewoon te gaaf om met 30.000 man tegelijk te springen in het Philips stadion.

Maar goed, het was live op tv, dus hoe het OM dat heeft kunnen missen...:rolleyes:

Het OM zit waarschijnlijk in Heerenveen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan