FC Groningen

Ik verwachtte eerder dat Henkie de Jong naar FC Groningen zou gaan, Langeler heeft nooit echt kunnen overtuigen als coach...

Niet kunnen overtuigen? Werd na een hele moeilijke periode bij FC Zwolle als onervaren assistent doorgeschoven, heeft de in een paar jaar als kampioen naar de Eredivisie geleid en werd als promovendus 11e. Ging toen als hoofd opleidingen naar PSV. Vind ik persoonlijk niet slecht :rolleyes:
 
Niet kunnen overtuigen? Werd na een hele moeilijke periode bij FC Zwolle als onervaren assistent doorgeschoven, heeft de in een paar jaar als kampioen naar de Eredivisie geleid en werd als promovendus 11e. Ging toen als hoofd opleidingen naar PSV. Vind ik persoonlijk niet slecht :rolleyes:

Laat maar :D
 
Ik dacht eerlijk gezegd dat hij een jaartje bij PEC had gezeten en daar gewoon degradatie voorkwam of zo :D

In het jaar voordat ze kampioen werden wel een voorsprong van 13 punten verspeeld waardoor ze tweede werden. Maar dat was alsnog niet slecht met die selectie :D
 
Faber schijnt een prominente kandidaat te zijn in Groningen.....een rasechte Brabander in het Hoge Noorden...? Ik denk niet dat Faber daar trek in heeft....;)
 
Faber schijnt een prominente kandidaat te zijn in Groningen.....een rasechte Brabander in het Hoge Noorden...? Ik denk niet dat Faber daar trek in heeft....;)

Mocht ie gaan dan heb ik n 'muzikale' aanrader...

[video]https://www.youtube.com/watch?v=YaIzl1Tz-so[/video]
 
Ik ken Fabers muzieksmaak niet maar 't zou voor mij juist een reden zijn om naar Groningen te verhuizen.

Brrrrr, Sinterklaasrijmelarij op een tingeltangelmelodie, erger dan dat wordt 't niet. Nou ja, als Patricia Paay het zou zingen misschien.
 
Ik ken Fabers muzieksmaak niet maar 't zou voor mij juist een reden zijn om naar Groningen te verhuizen.

Brrrrr, Sinterklaasrijmelarij op een tingeltangelmelodie, erger dan dat wordt 't niet. Nou ja, als Patricia Paay het zou zingen misschien.

daarom ook 'muziek' t ging mij meer om het eenzame van een Brabander in de vreemde.
 
FC Groningen meldt zich voor Faber na clash met NEC

http://www.vi.nl/nieuws/fc-groningen-meldt-zich-voor-faber-na-clash-met-nec.htm

Mooie club voor Ernest. :shifty:

Dat doet Faber echt niet. Was Groningen een topclub geweest, dan wellicht wel, maar Groningen is momenteel ongeveer van het zelfde kaliber als NEC..dan denk ik dat Faber nog 1 seizoen coach blijft bij NEC en mocht er een interessante club voorbij komen, dan hapt hij wel...en per slot van rekening is Groningen wel erg ver rijden (bijna 300 km vanuit Brabant !) en ik weet wel zeker dat Faber niet een onzekere toekomst tegemoet wil gaan, door naar Groningen te verhuizen met zijn gezin om misschien wel binnen 1 seizoen ontslagen te worden als hij niet weet te presteren met zijn selectie....dus, ik denk niet dat hij voor volgend seizoen een contract tekent in Groningen. (a)
 
Dat doet Faber echt niet. Was Groningen een topclub geweest, dan wellicht wel, maar Groningen is momenteel ongeveer van het zelfde kaliber als NEC..dan denk ik dat Faber nog 1 seizoen coach blijft bij NEC en mocht er een interessante club voorbij komen, dan hapt hij wel...en per slot van rekening is Groningen wel erg ver rijden (bijna 300 km vanuit Brabant !) en ik weet wel zeker dat Faber niet een onzekere toekomst tegemoet wil gaan, door naar Groningen te verhuizen met zijn gezin om misschien wel binnen 1 seizoen ontslagen te worden als hij niet weet te presteren met zijn selectie....dus, ik denk niet dat hij voor volgend seizoen een contract tekent in Groningen. (a)

Ik vind Groningen nou niet echt van hetzelfde kaliber als NEC. NEC doet het nu leuk, maar Groningen vind ik toch zeker een stap hogerop (letterlijk en figuurlijk :D).
 
De Groningen Fanatics hebben tijdens de tweede helft van ADO Den Haag - FC Groningen het uitvak verlaten. Nadat de trommel niet naar binnen mocht, hebben ze van een emmer een trommel gemaakt. Er werd daarna gewaarschuwd met het uitdelen van stadionverboden. Uit protest zijn zij vertrokken.
Zie de foto voor de nieuwe trommel.

12931250_850280581768224_847492671728392755_n.jpg


Het wordt ook steeds bedroevender :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan