FC Groningen

En dan roepen dat ze komend seizoen Europa laten beven......
Gaan ze nog meer gasboringen uitvoeren daar ??

Want met voetballen gaat ze dat niet lukken.

Ik heb geleerd van tekenfilmpjes dat de aarde ook gaat schudden wanneer veel mensen lachen :)
 
Over Antonia. Ik moet er wel om lachen. Kan nog geen bal raken en meneer loopt net te doen alsof hij de vedette is van Groningen.

De media kan het ook weer zo lekker opblazen trouwens, tis net alsof Antonia de broek van Rekik naar beneden trok en hij dus vol met zijn Repiki in beeld kwam.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?t=45&v=g662NXwVGwk[/url]
:unsure:

Met gemengde gevoelens kijk ik hier naar. Als echte rekiki-fan vind ik het belachelijk maken van rekikiën schandalig. Maar als je ziet hoeveel plezier het zelfs in Groningen oplevert, heeft rekikiën weer zijn doel bereikt.
Als ik zie hoe sterk Antonia hier staat, hoeveel kracht het rekikiën hem geeft. Mooi man.
Kunnen jullie je nog herinneren wat voor een zielig hoopje mens het was na zijn prutswerk tegen Ajax-uit?
Daarom: Karim Rekik, Karim Rekiki.
 
Ik vind het ook erg overdreven. Hij refereert er even nssr, that's it. Dat mag niet als je voor Groningen speelt of zo?
Sowieso had hij enorm veel whisky op ;)
 
Ik vind het geen slechte aankoop voor Groningen moet ik zeggen. Veel ervaring (ook veel kilo's trouwens....).

Het is niet eens een aankoop. Hij komt transfervrij. Maduro heeft zijn tot medio 2017 doorlopende contract bij PAOK Saloniki laten ontbinden.
 
Ze zijn vroeg met de shirts voor volgend seizoen.. Omdat ze lef hebben en creativiteit in stoppen vind ik het nu al geslaagd.

df6e015088d1b1eb4889a46522d51c39.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan