FC Groningen

Nee, de bron is niet De Speld. Wat stompzinnig dit.

Het OM is de weg kwijt ..

Tijdens de huldiging van PSV op 't stadhuisplein werd het "Wie niet springt die is een Jood" door 100,000 man uit volle borst meegezongen. Duidelijk te horen tijdens de beelden, maar dat was wel goedgekeurd?
 
Laatst bewerkt:
Het OM is de weg kwijt ..

Tijdens de huldiging van PSV op 't stadhuisplein werd het "Wie niet sprint die is een Jood" door 100,000 man uit volle borst meegezongen. Duidelijk te horen tijdens de beelden, maar dat was wel goedgekeurd?

:unsure: Ik stond op het stadhuisplein, maar sprinten was onmogelijk. :rolleyes: ;)
 
Het is toch wat, 1x een bekertje winnen dankzij een supergunstige loting en gelijk op de huldiging bijdehand gaan doen over Rekik.

Weer een club die duidelijk niet weet hoe je je als winnaar hoort te gedragen.
 
Het is toch wat, 1x een bekertje winnen dankzij een supergunstige loting en gelijk op de huldiging bijdehand gaan doen over Rekik.

Weer een club die duidelijk niet weet hoe je je als winnaar hoort te gedragen.

Ah joh, Rekik lokt het ook aan alle kanten uit. Daarnaast, als zo'n provincieclub als Groningen hun eerste prijs ooit wint (en wellicht voorlopig de laatste ook), zit er natuurlijk geen rem op. Laat ze lekker een moment of fame hebben, hebben ze verdiend.
 
Ah joh, Rekik lokt het ook aan alle kanten uit. Daarnaast, als zo'n provincieclub als Groningen hun eerste prijs ooit wint (en wellicht voorlopig de laatste ook), zit er natuurlijk geen rem op. Laat ze lekker een moment of fame hebben, hebben ze verdiend.

Ik zal er over nadenken. En tuurlijk is Rekik een idioot, maar waarom Antonia daar nu over moet beginnen ? :confused:
 
Dat van Rekik was gênant, maar als out of all people Antonia dit zegt, dan zou ik in m'n broek pissen van het lachen als ik Rekik was. :D
 
Ik zal er over nadenken. En tuurlijk is Rekik een idioot, maar waarom Antonia daar nu over moet beginnen ? :confused:
Omdat zij het heel anders doen volgens Antonia: "wie niet springt, die is een jood". Dat is dus hoe ze het doen als spelersgroep.
Stomme kerels, moeten we nu weer een week lang Frits en Barbara Barend op t.v. zien.....
 
Het is toch wat, 1x een bekertje winnen dankzij een supergunstige loting en gelijk op de huldiging bijdehand gaan doen over Rekik.

Weer een club die duidelijk niet weet hoe je je als winnaar hoort te gedragen.

Actie vraagt reactie!
 
Omdat zij het heel anders doen volgens Antonia: "wie niet springt, die is een jood". Dat is dus hoe ze het doen als spelersgroep.
Stomme kerels, moeten we nu weer een week lang Frits en Barbara Barend op t.v. zien.....

Het blijven voetballers. die moet je geen microfoon in hun handen douwen. Bij geen enkele club.
 
Wordt meer aandacht besteed aan Rekik, dan aan een of andere arrogante lul die een aantal jaren geleden riep dat hij de beste was van weet ik welke steden allemaal..
Rekik heeft een paar flessen bier op, en begint zijn eigen naam te roepen, o wat erg.
Wees blij dat wij niet allemaal gefilmt worden als we wat te veel alcohol ophebben, dan krijg je ook lachwekkende beelden te zien.

En in Grongingen hebben ze na 100 jaar eindelijk eens een prijs gewonnen, dus laat ze lekker blij zijn.
 
En dan roepen dat ze komend seizoen Europa laten beven......
Gaan ze nog meer gasboringen uitvoeren daar ??

Want met voetballen gaat ze dat niet lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan