FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jammer eigenlijk dat dat zo moet. Veel plezier!
Zelfde als Denk die juichen voor Erdogan. Of genieten in Australië van de zon terwijl ze daar nu zo graag regen hebben. Of vaderdag vieren in een weeshuis. Of een Big mac weggooien bij de voedselbank. Sommige dingen doe je gewoon niet.
 
Ik hoop t! Zit tussen de Grunningers vanmiddag. Zal hopelijk in stilte juichen. Wordt me afgeraden te juichen bij goals van PSV :unsure: :zien:
Scheelt dat groningen een vd beste verdediging van de eredivisie heeft. Ik zie Psv hoogstens 1 keer scoorden. Scheelt voor jou dat je maar 1 keer moet dealen met die doorgesnoven groningers. Maar ik wens je een mooie pot tot. Forza PSV
 
Zelfde als Denk die juichen voor Erdogan. Of genieten in Australië van de zon terwijl ze daar nu zo graag regen hebben. Of vaderdag vieren in een weeshuis. Of een Big mac weggooien bij de voedselbank. Sommige dingen doe je gewoon niet.
Aantal keer naar Borussia Dortmund geweest, daar zitten supporters vaak gewoon door elkaar en behandelen elkaar met respect wie er ook juicht. Moet gewoon kunnen
 
Zelfde als Denk die juichen voor Erdogan. Of genieten in Australië van de zon terwijl ze daar nu zo graag regen hebben. Of vaderdag vieren in een weeshuis. Of een Big mac weggooien bij de voedselbank. Sommige dingen doe je gewoon niet.
Niet echt sterke analogieën, ben beter van jou gewend.
 
Aantal keer naar Borussia Dortmund geweest, daar zitten supporters vaak gewoon door elkaar en behandelen elkaar met respect wie er ook juicht. Moet gewoon kunnen
Dan zijn het keukenhof fans. Echte fans zitten er niet op te wachten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan