FC Groningen - PSV | Zondag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lijkt er toch op dat Lammers het gewoon net niet is. Prima als invaller maar, zeker als Malen volgend seizoen terug is, meer ook niet.
Wel prettig dat hij nu wat langer de tijd krijgt om in een eventuele flow terecht te komen. Een spitsenduo met type Lammers en type Malen kan lekker werken
 
Ik vind hem te weinig spits om te slagen op die positie. En voor een aanspeelpunt heeft ie toch echt te weinig 'body' of hoe je het ook noemt.
Dat maakt misschien dat zijn loopvermogen beter is omdat hij geen grote spieren heeft die zuurstof verbruiken. ik vind hem fysiek wel goed, hij is 1.89m en heeft een uitstekende techniek, nu zie je ook weer dat hij een prima aanspeelpunt is. En fysiek kan hij ook bij trainen als het nodig is

Hij moet gewoon in een flow komen net als in de Jupiler league. Vorige week kreeg hij ook al de eindpass niet en van Cody ook 1 of 2x niet.
 
Tsja, het staat wel goed. Ook wel eens anders geweest.
Rodriguez een verademing. Zo veel rust en overzicht.
Rosario weer vertragend. Neemt te veel tijd, zachte hobbelpassjes. Gelukkig vooralsnog geen fouten waar Groningen iets mee kan.
 
Natuurlijk, Dumfries is een absolute held en weer beslissend.

Maar wat ben ik blij met de komst van Rodriguez. Zo solide, zo slim, zo ervaren. Had je hiervan eentje op het middenveld en eentje voorin, dan kunnen al die jonge talenten ook boven zichzelf uitstijgen. Ben echt aan het genieten van die jongen.
 
Tsja, het staat wel goed. Ook wel eens anders geweest.
Rodriguez een verademing. Zo veel rust en overzicht.
Rosario weer vertragend. Neemt te veel tijd, zachte hobbelpassjes. Gelukkig vooralsnog geen fouten waar Groningen iets mee kan.
Meen je dat? Ik vind zelf Rosario namelijk wel lekker spelen. Body, het spel breed houden en had eigenlijk een prachtige assist achter zijn naam moeten hebben (deze pass vond ik nog mooier dan die van Hendrix). Niet bijzonder goed of iets dergelijks, maar wel lekker steady.
 
Meen je dat? Ik vind zelf Rosario namelijk wel lekker spelen. Body, het spel breed houden en had eigenlijk een prachtige assist achter zijn naam moeten hebben (deze pass vond ik nog mooier dan die van Hendrix). Niet bijzonder goed of iets dergelijks, maar wel lekker steady.

Ik vind het....een 5,5. Net voldoende. Te vaak een vertragende factor. In dat opzicht kan hij nog wat leren van zelfs Hendrix, die strak passt als het moet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan