FC Groningen - PSV | zondag 8 februari | Eindstand 1-2

Krateos

Administrator
Administrator
Groningen-PSV.png
Heerlijk potje weer! Ik mag er weer heen gaan, en het zal de eerste keer zijn dat ik junior meeneem. Ben benieuwd!

Vaste waarden Dies Janse en Marvin Peersman zijn geschorst, omdat ze tegen Sparta beiden voor de vijfde keer geel kregen.

Resink nog geblesseerd?
Mogelijk wel, maar dat is nog niet duidelijk. Tegen Sparta was hij geschorst. Of hij er tegen PSV bij is zal nog niet bekend zijn.
Als hij wel hersteld is en PSV hem vandaag of morgen koopt speelt hij wellicht bij PSV mee i.p.v. bij Groningen. ;)

Op papier een van de lastigere uitwedstrijden, gelukkig spelen we op gras.

Zelf winnen en kijken wat de concurrentie aan punten weet te halen deze ronde.

Op papier een van de lastigere uitwedstrijden, gelukkig spelen we op gras.

Zelf winnen en kijken wat de concurrentie aan punten weet te halen deze ronde.
Wij spelen deze competitieronde als laatste, dus als de wedstrijd begint weten wel al wat de concurrenten gedaan hebben.
We bekijken voorafgaand aan de wedstrijd al het mogelijke puntverlies van de andere clubs.
PSV moet ook deze wedstrijd maar gewoon winnen.

Wij spelen deze competitieronde als laatste, dus als de wedstrijd begint weten wel al wat de concurrenten gedaan hebben.
We bekijken voorafgaand aan de wedstrijd al het mogelijke puntverlies van de andere clubs.
PSV moet ook deze wedstrijd maar gewoon winnen.
Ik spreek ook niet over daarna kijken wat de rest doet.

Kijken naar "de rest" lijkt alleen nog van belang als het gaat om het bepalen van de datum van onze kampioenswedstrijd.
Als Bosz er in slaagt ELK nog volgend duel te spelen met 100% focus dan denk ik dat we geen punten meer hoeven verspelen.

Hoe lastig een wedstrijd ook lijkt, normaal wint PSV in eigen land dit seizoen (verder) alles.
Ik reken dan ook op drie punten in Groningen, de plek waar we al meer dan eens kampioen werden.

Kijken naar "de rest" lijkt alleen nog van belang als het gaat om het bepalen van de datum van onze kampioenswedstrijd.
Als Bosz er in slaagt ELK nog volgend duel te spelen met 100% focus dan denk ik dat we geen punten meer hoeven verspelen.

Hoe lastig een wedstrijd ook lijkt, normaal wint PSV in eigen land dit seizoen (verder) alles.
Ik reken dan ook op drie punten in Groningen, de plek waar we al meer dan eens kampioen werden.
Maar het zal niet "normaal" zijn. PSV zal hoogstwaarschijnlijk niet alle wedstrijden winnen.
PSV zou dan in de resterende 13 wedstrijden 39 punten halen en eindigen op 95 punten. Feyenoord heeft nu in 21 wedstrijden 39 punten gehaald.
We zullen nog wel ergens verliespunten oplopen. Maar hopelijk niet zondag al in Groningen.

Maar het zal niet "normaal" zijn. PSV zal hoogstwaarschijnlijk niet alle wedstrijden winnen.
PSV zou dan in de resterende 13 wedstrijden 39 punten halen en eindigen op 95 punten. Feyenoord heeft nu in 21 wedstrijden 39 punten gehaald.
We zullen nog wel ergens verliespunten oplopen. Maar hopelijk niet zondag al in Groningen.
39 uit 13 heeft PSV al menigmaal gehaald.
Het is al bijna normaal. ;)

Hoop ik ook niet. Als ze niet snel een goal maken zal de eerste helft lastig worden. Als ze niet slordig zijn en blijven focussen, verwacht ik dat het wel goed komt.

Ik verwacht deze keer in het hoge Noorden een moeizame overwinning voor PSV, mede door een vaak goed keepende Vaessens op doel. Dus, ik denk zelf aan een 1-2 eindstand.....Forza PSV... :PSV:

Voor mijn gevoel is Obispo ook een twijfelgeval. Hij heeft al langer last, schijnt. Saibari liep ook niet helemaal jovel meer tegen Heerenveen. Gelukkig hebben ze zoveel goei, we kunnen ook wat missen.

Salah Eddine waarschijnlijk weer niet in de basis. Wanneer geen blessure jaag je deze jongen naar de uitgang en kunnen we nu al vaststellen dat hij nooit hier gaat tekenen.

Terug
Bovenaan Onderaan