Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mogelijk wel, maar dat is nog niet duidelijk. Tegen Sparta was hij geschorst. Of hij er tegen PSV bij is zal nog niet bekend zijn.Resink nog geblesseerd?

Wij spelen deze competitieronde als laatste, dus als de wedstrijd begint weten wel al wat de concurrenten gedaan hebben.Op papier een van de lastigere uitwedstrijden, gelukkig spelen we op gras.
Zelf winnen en kijken wat de concurrentie aan punten weet te halen deze ronde.
Ik spreek ook niet over daarna kijken wat de rest doet.Wij spelen deze competitieronde als laatste, dus als de wedstrijd begint weten wel al wat de concurrenten gedaan hebben.
We bekijken voorafgaand aan de wedstrijd al het mogelijke puntverlies van de andere clubs.
PSV moet ook deze wedstrijd maar gewoon winnen.
Ik ook niet.Ik spreek ook niet over daarna kijken wat de rest doet.
Maar het zal niet "normaal" zijn. PSV zal hoogstwaarschijnlijk niet alle wedstrijden winnen.Kijken naar "de rest" lijkt alleen nog van belang als het gaat om het bepalen van de datum van onze kampioenswedstrijd.
Als Bosz er in slaagt ELK nog volgend duel te spelen met 100% focus dan denk ik dat we geen punten meer hoeven verspelen.
Hoe lastig een wedstrijd ook lijkt, normaal wint PSV in eigen land dit seizoen (verder) alles.
Ik reken dan ook op drie punten in Groningen, de plek waar we al meer dan eens kampioen werden.
39 uit 13 heeft PSV al menigmaal gehaald.Maar het zal niet "normaal" zijn. PSV zal hoogstwaarschijnlijk niet alle wedstrijden winnen.
PSV zou dan in de resterende 13 wedstrijden 39 punten halen en eindigen op 95 punten. Feyenoord heeft nu in 21 wedstrijden 39 punten gehaald.
We zullen nog wel ergens verliespunten oplopen. Maar hopelijk niet zondag al in Groningen.

Maar het zal niet "normaal" zijn. PSV zal hoogstwaarschijnlijk niet alle wedstrijden winnen.
PSV zou dan in de resterende 13 wedstrijden 39 punten halen en eindigen op 95 punten. Feyenoord heeft nu in 21 wedstrijden 39 punten gehaald.
We zullen nog wel ergens verliespunten oplopen. Maar hopelijk niet zondag al in Groningen.
Waar lees je dit?Saibari geblesseerd?
Beter geblesseerd door een paardenkus dan door een dekhengst.
50% staat er. Ik ben benieuwd of hij gaat spelen. Hij liep er niet heel fris bij de afgelopen wedstrijden.