FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Spannend, belangrijk voor PSV om een goede start te maken.

Ben benieuwd naar de selectie, wie is er afwezig en zit Veerman er al bij? Als dat duidelijk is waag ik me aan een voorspelling.
 
Spannend, belangrijk voor PSV om een goede start te maken.

Ben benieuwd naar de selectie, wie is er afwezig en zit Veerman er al bij? Als dat duidelijk is waag ik me aan een voorspelling.
Zien hoe groot de corona ravage is. Eerst maar eens 15 spelers hebben die niet in quarantaine zitten.
 
Veerman zal er bijzitten verwacht ik, in elk geval inzetbaar qua regels en fitheid? Verder mist er n sloot geblesseerden en Sangaré vanwege de Afrika-Cup. Maxi en Ledezma zijn denk ik klaar voor iig n helft meedoen? Welke/hoeveel spelers covid hebben is nog niet bekend gemaakt?
 
Veerman zal er bijzitten verwacht ik, in elk geval inzetbaar qua regels en fitheid? Verder mist er n sloot geblesseerden en Sangaré vanwege de Afrika-Cup. Maxi en Ledezma zijn denk ik klaar voor iig n helft meedoen? Welke/hoeveel spelers covid hebben is nog niet bekend gemaakt?
Die geblesseerde zijn toch weer een heel eind terug? Behalve onze bedroevende laatste man is er toch niemand bij gekomen?
 
Dit kan een easy 5-0 of 0-5 worden, als Corona ff toeslaat ergens terwijl er verplicht gespeeld moet worden tja.. is elke wedstrijd een risico
 
---------------Drommel----------------
Mwene--Teze---Obispo---Max
-----Veerman--Boscagli----------
----------------Gotze--‐‐‐---------------
Bakayoko/Doan----------Gakpo
----------------Vinicius‐----------------
Bakayoko? Ik snap de hype hoor, maar die komt pas net kijken. Doan is voor mij onbetwiste basis momenteel, ook boven Madueke (die eerst maar eens weer fit moet worden het dan weer moet laten zien). Doan is een van onze beste spelers dit seizoen. Die moet spelen.
 
Veerman zal er bijzitten verwacht ik, in elk geval inzetbaar qua regels en fitheid? Verder mist er n sloot geblesseerden en Sangaré vanwege de Afrika-Cup. Maxi en Ledezma zijn denk ik klaar voor iig n helft meedoen? Welke/hoeveel spelers covid hebben is nog niet bekend gemaakt?

Tenzij Veerman ineens corona heeft zou hij erbij moeten zitten. Kwam fit binnen, de recente wedstrijden voor de winterstop gespeeld voor Heerenveen en heeft hopelijk al even kunnen meetrainen.
 
---------------Drommel----------------
Mwene--Teze---Obispo---Max
-----Veerman--Boscagli----------
----------------Gotze--‐‐‐---------------
Bakayoko/Doan----------Gakpo
----------------Vinicius‐----------------
Dit kan maar zo het middenveld worden, maar oh oh oh wat weinig duelkracht. In balbezit leuk, maar daarna word je zo overlopen ben ik bang. Heeft overigens meer met de selectie te maken, want V Ginkel of Guti gaan dat niet veel beter maken. Denk overigens dat Guti daarin nog het meeste toevoegt.

Verder moet Doan natuurlijk spelen, en anders Noni mits fit. Zou wel leuk zijn als Johan minuten maakt.
 
De vraag is of ook Doan al kan spelen na een breuk in zijn oogkas. Daarom heb ik op alleen die positie 2 spelers staan;) Anders logisch dat Doan basis moet starten tegen zijn oude club.

Denk dat Vertessen anders gewoon basis zal staan. Ook hij heeft al meer bewezen als Bakayoko. Madueke zal niet meteen weer in de basis staan, denk ik.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan