FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Veerman naast Sangare. Dat wordt genieten. En tot die tijd Veerman naast Guti. Van Ginkel moet trainen trainen trainen en invallen om hopelijk weer beetje aan te haken.
 
Een gepolijste versie van Vinicius. Beter en beweeglijker. Wel heb ik bij elke keer dat hij het gras raakt, "het zal toch niet..".
Dit. Hard werken ook, prima aanspeelpunt en we weten dat ie kan afronden. Fijn dat hij in de punt staat. Ziet er beter uit dan blokkendoos Vinicius
 
En hoe was Romero die volgens velen een kans in de basis moest krijgen?
Hij werd mede matchwinnaar door na de vrije trap de bal weg te werken die anders Groningen een onverdiend punt had bezorgd. Nog steeds speelt PSV met vuur, na de zeperds tegen WillemII en Heerenveen.
Het is toch zo simpel. Na de 0-1 altijd doordrukken naar minstens 0-2, liefst 0-3. Is dat nu zo moeilijk te snappen voor profvoetballers?
Overigens gaan opmerkingen over volgende week per definitie mank.
Wij spelen heel anders tegen Ajax. Dat zoals gebruikelijk al in de bus naar Eindhoven aan de diarree raakt van schrik.
En het halfvolle glas zegt ons dat we bovenaan staan in de Eredivisie. Zo slecht zijn we dus blijkbaar toch ook niet. :)
 
Omdat hij nog niet wedstrijdfit is en het een groot risico is om hem dan te laten starten. Kan meer schade aanrichten in de laatste 30 min. Kan donderdag weer in de basis beginnen tegen Telstar. Tenminste dat zou ik doen. Het kan ook dat hij gewoon beiden begint en dan maar 1 helft ofzo en dan met Vertessen ipv hem eindigen.
Ik weet niet of je 'm in een bekerpot moet laten starten.. zet Bruma maar voorin..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan