FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vraagje... Ergeren jullie je oprecht aan die late wissels? Of is het meer om een stok te zoeken om mee te slaan. Ik kan me er echt totaal niet aan storen dat er laat wordt gewisseld
Ik niet maar als ik scheidsrechter zou zijn deed ik daarvoor ook gewoon een minuutje erbij
 
Vraagje... Ergeren jullie je oprecht aan die late wissels? Of is het meer om een stok te zoeken om mee te slaan. Ik kan me er echt totaal niet aan storen dat er laat wordt gewisseld
Ja het is volkomen zinloos.
Ze moeten afschaffen dat je de laatste 5 minuten van de wedstrijd nog mag wisselen en zeker in de extra tijd.
 
Vraagje... Ergeren jullie je oprecht aan die late wissels? Of is het meer om een stok te zoeken om mee te slaan. Ik kan me er echt totaal niet aan storen dat er laat wordt gewisseld
Ik vind het oprecht onnodig en zelfs beetje zielig tegenover de speler die het veld in komt. Kijk als je het wel is doet prima, maar Schmidt doet het elke week en dan ook een wissel waarvan je denkt waarom zou je dat doen?
 
Ik vind het oprecht onnodig en zelfs beetje zielig tegenover de speler die het veld in komt. Kijk als je het wel is doet prima, maar Schmidt doet het elke week en dan ook een wissel waarvan je denkt waarom zou je dat doen?
Ik heb het idee dat dit al jaaaaren bij iedere clubs gebeurt. Pas als de speler die eraf gaat duidelijk tijd gaat rekken kan ik me er aan ergeren. Anders vind ik het best slim om even het momentum uit de wedstrijd te halen als je een voorsprong verdedigt
 
Vraagje... Ergeren jullie je oprecht aan die late wissels? Of is het meer om een stok te zoeken om mee te slaan. Ik kan me er echt totaal niet aan storen dat er laat wordt gewisseld
Bij 2 of meer doelpunten verschil voorsprong niet. Ik zou alleen niet bij een 0-1 voorsprong twee verdedigers wisselen. Je organisatie moet dan toch weer even opnieuw neergezet worden.
 
Ik erger me aan de VAR, waarom geen rood?
Elleboog gaat toch gewoon naar achter op het gezicht van Mauro.
Hoeft van mij geen rood te zijn. Maar grijp dan ook niet in als Teze iemand omver duwt, waardoor als gevolg van ingrijpen van de scheidsrechter Grunn een scoringskans krijgt. (Los van het feit dat Teze daar ook een beetje slimmer in moet zijn)
 
Ik maak me overigens wat minder druk dan de meesten hier. Rare winterstop, veel coronagevallen, blessures... dan vrij gemakkelijk 3 punten halen bij Groningen: ik teken ervoor. Nu even Telstar verslaan en je richten op Ajax.
 
Ik zag Veerman af en toe een balletje in de ruimte spelen. Dat beviel me wel.
Maar het gevaar is dat hij in dit systeem van chaos en op goed geluk, gaat verzuipen straks. Veerman haal je voor verzorgd voetbal.
 
Ja, dat blijkt wel gezien de 4 tegendoelpunten dit seizoen. :sneaky:
Plek 2.. En kijk maar eens naar Theo Janssen die de zwakte van het Ajax spel uitlegt. Laatste verliespot was precies om die reden. Ik verwacht dat wij er volgende week wel 2 inleggen op die manier..
 
Plek 2.. En kijk maar eens naar Theo Janssen die de zwakte van het Ajax spel uitlegt. Laatste verliespot was precies om die reden. Ik verwacht dat wij er volgende week wel 2 inleggen op die manier..

Om dan te verliezen met 5-2, volgende week ben je kansloos
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan