FC Groningen - PSV | Zondag 16 januari | Eindstand: 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ok bedankt voor de info. Wedstrijd stond wel aan hier maar heb het zo te lezen gelukkig niet echt gevolgd. Tocn denk ik dat hij er weer naast staat tegen Ajax.
Vinicius kan tegen Ajax oprecht best handig zijn met zijn gif en grote lijf, zeker tegenover de kleine Timber en Martinez. Dan krijgen onze andere aanvallende spelers meer ruimte.
 
Hij werd mede matchwinnaar door na de vrije trap de bal weg te werken die anders Groningen een onverdiend punt had bezorgd. Nog steeds speelt PSV met vuur, na de zeperds tegen WillemII en Heerenveen.
Het is toch zo simpel. Na de 0-1 altijd doordrukken naar minstens 0-2, liefst 0-3. Is dat nu zo moeilijk te snappen voor profvoetballers?
Overigens gaan opmerkingen over volgende week per definitie mank.
Wij spelen heel anders tegen Ajax. Dat zoals gebruikelijk al in de bus naar Eindhoven aan de diarree raakt van schrik.
En het halfvolle glas zegt ons dat we bovenaan staan in de Eredivisie. Zo slecht zijn we dus blijkbaar toch ook niet. :)
Daarbij hebben we het vaakst gewonnen in de competitie. Maar desalniettemin ben ik tevreden bij minstens 1 punt zondag.
 
Wat een gezeik toch weer. Je zou niet zeggen dat je op een PSV forum zit. Alleen maar negativiteit. Wees blij dat de eerste wedstrijd na de winterstop gewoon gewonnen wordt. Steun je club gewoon door dik en dun. Robpsv11 ziet het gewoon goed. Winnen is belangrijk de rest doet er niet toe. Kampioenuhhh!!
 
Wat een gezeik toch weer. Je zou niet zeggen dat je op een PSV forum zit. Alleen maar negativiteit. Wees blij dat de eerste wedstrijd na de winterstop gewoon gewonnen wordt. Steun je club gewoon door dik en dun. Robpsv11 ziet het gewoon goed. Winnen is belangrijk de rest doet er niet toe. Kampioenuhhh!!
Je verwart (terechte) kritiek leveren op het spel of de spelers of de coach met niet je club steunen. Het een heeft niets met het ander te maken. Alle PSV fans hier zijn blij dat deze wedstrijd gewonnen is. Maar we beoordelen ondertussen ook het niveau en dat houdt niet over.
 
Ik heb blijkbaar alleen de betere helft gezien en ik zag echt wel goede dingen en automatismen die ik eerder niet zo zag.
En ik ben heel blij met de drie punten maar het hangt wel aan een zijden draadje bij deze stand en dat koste je een Eredivisie wedstrijd of 5 a 6 geleden gewoon punten tegen angstgegner Heerenveen. Dan lijkt kritiek me ook op zijn plaats.
Het ziet er goed uit met Romero en Veerman die alleen maar beter kunnen worden, een hondstrouwe Mauro die goede dingen laat zien en een Sangare die er over een paar wedstrijden ook weer bij is. Ik zie het gebeuren dat we minimaal 2e worden maar alles moet mee zitten als je kampioen wil worden .
Zondag spelen we alweer tegen Ajax dus ik stel voor dat we donderdag tegen Telstar een (gedeeltelijk) b-elftal opstellen. De Brumas en Vertessens hebben ook veel speeltijd gekregen en moeten nog altijd meer kunnen dan Telstar dus laten we er voor gaan
 
Ik lees net op VP dat Schmidt voorlopig de voorkeur geeft aan Mauro boven Max op LB; verstand komt dus toch met de jaren... :unsure:

Wat helaas toch meer zegt over, wederom, de staat van de linksbackpositie. Het blijft toch een eeuwige vloek. Nou doet Mauro het daar prima en ik vind hem een veel betere oplossing dan Sadilek destijds, maar het geeft wel weer te denken. Benieuwd hoe hij zich gaat redden als ie tegenover Antony staat...
 
Wat helaas toch meer zegt over, wederom, de staat van de linksbackpositie. Het blijft toch een eeuwige vloek. Nou doet Mauro het daar prima en ik vind hem een veel betere oplossing dan Sadilek destijds, maar het geeft wel weer te denken. Benieuwd hoe hij zich gaat redden als ie tegenover Antony staat...
Hij heeft het wel in zich om zich helemaal vast te bijten op zijn tegenstander. Leuke clash. Ik leg in op een tierende Antony, die geel krijgt voor de bal weg schieten.
 
Zakelijke wedstrijd en gelukkig 3 punten mede door een zwak Groningen. Uitblinkers:Mauro,Obispo,Boscagli,Guti en Gakpo.
Romero aandoenlijk doet ie zijn best maar komt gewoonweg tekort.
 
Wat helaas toch meer zegt over, wederom, de staat van de linksbackpositie. Het blijft toch een eeuwige vloek. Nou doet Mauro het daar prima en ik vind hem een veel betere oplossing dan Sadilek destijds, maar het geeft wel weer te denken. Benieuwd hoe hij zich gaat redden als ie tegenover Antony staat...
Ja, dat zie ik ook niet helemaal zitten.
 
Nou doet Mauro het daar prima en ik vind hem een veel betere oplossing dan Sadilek destijds, maar het geeft wel weer te denken. Benieuwd hoe hij zich gaat redden als ie tegenover Antony staat...
In elk geval laat hij zich niet door een elleboog uit de wedstrijd slaan. ;)
 
Wat helaas toch meer zegt over, wederom, de staat van de linksbackpositie. Het blijft toch een eeuwige vloek. Nou doet Mauro het daar prima en ik vind hem een veel betere oplossing dan Sadilek destijds, maar het geeft wel weer te denken. Benieuwd hoe hij zich gaat redden als ie tegenover Antony staat...
Was het niet destijds Arthur Numan die van aanvallende middenvelder omgeturnd is in links back? Dat werkte volgens mij toen best goed.
Of heb ik dat niet meer helder in m'n geheugen?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Was het niet destijds Arthur Numan die van aanvallende middenvelder omgeturnd is in links back? Dat werkte volgens mij toen best goed.
Of heb ik dat niet meer helder in m'n geheugen?
En werd die ook nog club topscorer samen met Nii Lamptey in het magere seizoen 93/94?
Nu we het toch over linksback Numan hebben herinner ik me een anecdote.
Hij vertrok van ons naar Glasgow Rangers.
Bij aankomst op het vliegveld aldaar regende het flink.
Hij vroeg aan een jongetje hoe lang het al aan het regenen was.
Waarop die zei; "weet ik niet, meneer, ik ben pas 11.
 
2min niet lang genoeg en 12min is te lang omdat het slecht was. Tja niet meer posten dan maar?:sneaky:
Tsja...

10 januari:
Dit is het beste topic voor mij om het te melden.

Van mij alleen nog tweets of filmpjes zonder tekst voortaan op dit forum. Fijne dag allen.
Nog een keer op 10 januari:
(en mensen zelfs dreigen te stoppen met posten…wat ik bijzonder overdreven vind)


Van mij alleen nog tweets of filmpjes zonder tekst voortaan op dit forum.


Hierom heb ik geen zin meer om meer dan tweets en filmpjes te posten. ;)
11 januari:
Je leest niets wat ik schrijf goed en dit was een voorbeeld.

Laatste keer:

Ik post alleen nog tweets en filmpjes! Dat is dus nog gewoon posten volgens mij:geek:
Niet echt een indrukwekkend dreigement.

Verder moet je ook wel effe wat kunnen hebben zeg. Er hoeft niet zo veel te gebeuren of jij meldt alweer dat je geen berichten meer gaat plaatsen. Je wordt ook weer niet ontzettend aangevallen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan