FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Antony één doelpunt 7.5. Hattrick in je debuutwedstrijd voor VVV, 8.

Vind het maar kromme cijfers

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Antony straks meer oplevert dan Madueke. ;)
Zit maar 1 ding op. Zeer overtuigend kampioen worden en Ajax in de Arena kapot spelen.
 
Allemaal leuk en aardig maar als Max tegen Ajax ook alleen maar als linksbuiten te zien is dan voorspel ik weer een simpele zege voor Ajax of Feyenoord met Berghuis. Boscagli als CV kan gewoonweg niet al speelde hij gister goed wat kon omdat hij niet op de proef gesteld werd. Wat goed is is goed voor nu, maar de kampioen van dit seizoen, als die speelde in Groningen, moet heel wat beter gaan spelen. Madueke deed het prima maar dat deed Mauro ook in zijn eerste wedstrijd voordat hij naar Heracles ging.
Bommel begon ook lekker fel en we weten hoe lang dat duurde. Zelfs Baumgartl begon aardig vorig seizoen. Het verschil moet dit seizoen echt gemaakt worden door Roger Schmid.
 
Allemaal leuk en aardig maar als Max tegen Ajax ook alleen maar als linksbuiten te zien is dan voorspel ik weer een simpele zege voor Ajax of Feyenoord met Berghuis. Boscagli als CV kan gewoonweg niet al speelde hij gister goed wat kon omdat hij niet op de proef gesteld werd. Wat goed is is goed voor nu, maar de kampioen van dit seizoen, als die speelde in Groningen, moet heel wat beter gaan spelen. Madueke deed het prima maar dat deed Mauro ook in zijn eerste wedstrijd voordat hij naar Heracles ging.
Bommel begon ook lekker fel en we weten hoe lang dat duurde. Zelfs Baumgartl begon aardig vorig seizoen. Het verschil moet dit seizoen echt gemaakt worden door Roger Schmid.
Idd, daarom hopen aardig wat mensen hier nog op bijvoorbeeld een goede centrale verdediger.

Aan de andere kant, men is ook blij dat het spel leuk fris en doordacht leek te zijn, dat waren we niet meer gewend, daar komt een deel van de euforie ook uit voort. Kampioen worden maar geen leuke wedstrijd op de mat leggen trekt mij niet zo.
 
Idd, daarom hopen aardig wat mensen hier nog op bijvoorbeeld een goede centrale verdediger.

Aan de andere kant, men is ook blij dat het spel leuk fris en doordacht leek te zijn, dat waren we niet meer gewend, daar komt een deel van de euforie ook uit voort. Kampioen worden maar geen leuke wedstrijd op de mat leggen trekt mij niet zo.
Het zag er zeker leuk en fris uit tot het moment dst het wilde paard Hendrix er in kwam en overal rende en ijverig deed maar het leuke voetbal was toen wel voorbij. Wat hoop ik dat hij verkocht wordt.
 
Allemaal leuk en aardig maar als Max tegen Ajax ook alleen maar als linksbuiten te zien is dan voorspel ik weer een simpele zege voor Ajax of Feyenoord met Berghuis. Boscagli als CV kan gewoonweg niet al speelde hij gister goed wat kon omdat hij niet op de proef gesteld werd. Wat goed is is goed voor nu, maar de kampioen van dit seizoen, als die speelde in Groningen, moet heel wat beter gaan spelen. Madueke deed het prima maar dat deed Mauro ook in zijn eerste wedstrijd voordat hij naar Heracles ging.
Bommel begon ook lekker fel en we weten hoe lang dat duurde. Zelfs Baumgartl begon aardig vorig seizoen. Het verschil moet dit seizoen echt gemaakt worden door Roger Schmid.

Er moet zeker wat bij. Ook Teze krijgt makkelijk kaarten en overtredingen tegen. Voor de posities van Boscagli en Mauro zou ik graag wat meer power, persoonlijkheid en ervaring zien.
 
Sinds de zomer van 2004 ben ik lid, dat weet ik nog goed omdat ik behoorlijk op mijn kop kreeg (voor de oude garde onder ons: van Waterrobben) voor het aanmaken van een onnodig topic over de terugkeer van Cocu.

Ha, leuk! Ik ben hier ook sinds 2004. Dat betekent dus dat we in die tijd een zoon zouden kunnen hebben die inmiddels bij PSV onder 17 zou kunnen spelen... :eek:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan