FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als je echt ooit iemand treft die 12 jaar op een forum zit waar die niet thuis hoort dan mag je van die persoon een standbeeld bouwen :FP:

Alles rondom PSV gaan zitten downplayen hier, maar er zelf een jaartje bijsmokkelen als het gaat om hoe lang je op het forum zit... Jaja... :unsure: Zo krijg je de schijn wel tegen he... :grin:.
 
Alles rondom PSV gaan zitten downplayen hier, maar er zelf een jaartje bijsmokkelen als het gaat om hoe lang je op het forum zit... Jaja... :unsure: Zo krijg je de schijn wel tegen he... :grin:.

Nee nee, de officiële teller is 12+ zelfs, had toen een account maar deed er niks mee, alleen kijken. Toen was ik nog een rustige verlegen jongen :ROFL: Zat meer op een scooterforum pff
 
Nu ben ik wel heel erg benieuwd wie hier het langste zit. De wedstrijd is toch allang voorbij, mag wel een beetje offtopic.
 
Voor zover ik weet is de teller ooit een keer opnieuw begonnen vanwege de overgang naar het nieuwe forum?
 
Voor zover ik weet is de teller ooit een keer opnieuw begonnen vanwege de overgang naar het nieuwe forum?
Volgens mij staat een deel op 1 en dezelfde datum, dag dat t nieuwe forum toen de lucht in ging. Ver voor mijn tijd, geen idee wie er toen allemaal al waren.
 
Jawel, dat snap ik, maar vanaf het moment datje voor het eerst op 'het PSV forum' zat. Kan dus ook voorganger zijn.

Ik weet nog dat De Bondscoach als verlegen, ietwat schuchter menneke inlogde op het toenmalige forum. Hij logde in met z'n 24k4 modem via z'n Euronet Internet account en het was puur per ongeluk. Eigenlijk wilde hij sekskleurplaten zoeken op het lokale bulletin board om later te kunnen uitprinten en klikte simpelweg verkeerd.
Het adminteam nam de jeugdige, van wat puistjes voorziene Leon onder zijn hoede en introduceerde 'm in de wereld van online fan zijn. Het waren prachtige tijden en onze Leon kraaide van plezier, hoewel hij teleurgesteld was dat niemand flippo's wilde ruilen..
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog dat De Bondscoach als verlegen, ietwat schuchter menneke inlogde op het toenmalige forum. Hij logde in met z'n 24k4 modem via z'n Euronet Internet account en het was puur per ongeluk. Eigenlijk wilde hij sekskleurplaten zoeken op het lokale bulletin board om later te kunnen uitprinten en klikte simpelweg verkeerd.
Het adminteam nam de jeugdige, van wat puistjes voorziene Leon onder zijn hoede en introduceerde 'm in de wereld van online fan zijn. Het waren prachtige tijden en onze Leon kraaide van plezier, hoewel hij teleurgesteld was dat niemand flippo's wilde ruilen..

HAHAHA!
Ik lach wel, maar ik pink natuurlijk ook wel een traantje weg... Want zonder jullie was ik nooit geworden wie ik nu was. Nog steeds een loser trouwens, maar trots op m'n beperkingen. Dat heb ik toch van jullie geleerd. Ik weet nog goed hoe ik na lang wachten dit beeld op mijn intel 80386 zag binnen rollen:

I----I ------- I I I----- --- ----- I I II II
I I I I I I I I I I I I I I I I
I----I ------- I I --- I---- I I I---- I I I I I
I I I I I I I II I I I I
I ------- I I I---I I I I---I I I

(30 KB left)

En ik dacht, wat is dit nu? Waar is de nude pic van Tatjana Simic? Maar er ging een wereld voor me open, en zonder de wijze lessen van De Bouterbaas zou ik nu nog steeds mijn darmen niet onder controle hebben als ik een meisje aanspreek.

EDIT,

wel verdomme! Mijn mooie '8-bit' PSV-forum hercreatie werkt niet! :(
 
Ik vind het sowieso vreemd dat spelers altijd maar een zesje scoren. En de PSV-ers (of Ajacieden) nooit significant hoger dan bijv. die van ADO.
Bij de VI scoort t team gemiddeld nog geen 6,2 voor de wedstrijd van gister. Net iets hoger dan de 6,1 van die stomme klup die geen kans wist te creeëren tegen Sparta. Raar.
 
Was het maar raar. Maar het gebeurt zo vaak dat het eerder gewoon is geworden.
Sarcasme-smiley vergeten. Nee de cijfers zijn altijd vreemd, kijk naar de passing van Boscagli, 108 passes gegeven (en ja daar zat zat voorwaarts bij) volgens FOX 100% aangekomen. En die geef je dan een 6. Gozer heeft een goede degelijke wedstrijd gespeeld, passing perfect en dan dit. Al trap ie er 3 in in een wedstrijd zal d;r nog geen 7 afkunnen.
Teze zelfde verhaal, degelijk gespeeld, 6.5.
 
Sarcasme-smiley vergeten. Nee de cijfers zijn altijd vreemd, kijk naar de passing van Boscagli, 108 passes gegeven (en ja daar zat zat voorwaarts bij) volgens FOX 100% aangekomen. En die geef je dan een 6. Gozer heeft een goede degelijke wedstrijd gespeeld, passing perfect en dan dit. Al trap ie er 3 in in een wedstrijd zal d;r nog geen 7 afkunnen.
Teze zelfde verhaal, degelijk gespeeld, 6.5.

Antony één doelpunt 7.5. Hattrick in je debuutwedstrijd voor VVV, 8.

Vind het maar kromme cijfers
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan