FC Groningen - PSV | Zaterdag 27 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
MBxT17I.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Als Padt zo keept zoals vandaag tegen Heracles dan wordt het zeker een grote overwinning voor PSV.
 
Schijnt dat PSV interesse heeft in die Ritsu van Groningen....hij is sinds vorig seizoen misschien wel de beste Groninger...maar ik denk dat het een gevalletje Sam Larsson gaat worden: speler die het ontzettend goed doet bij Provincieclubje, maar flink tekort komt voor de top-3 van Nederland. Gezien het huidige niveau van FC Groningen, voorspel ik een 1-3 eindstand voor de wedstrijd van komend weekend.
 
Die Doan is wel een paar jaar jonger dan dat Larsson dat was toen hij uitblonk bij Heerenveen, maar ik denk ook niet dat hij het niveau van PSV (al) aankan. Ik denk dat hij qua niveau en type speler aardig wat wegheeft van Ramselaar. Niet doen dus.

Verder verwacht ik toch een lastige uitwedstrijd. Verre reis, traditioneel lastige tegenstander en die eindeloze lege groene stoeltjes. Maar uiteindelijk kan Groningen er natuurlijk geen houtje touwtje meer van dus 0-3 lijkt me meer dan haalbaar. Wel 1 van die goals in de extra tijd, uiteraard.
 
Traditioneel een lastige, maar met de vorm die Groningen nu heeft versus de kracht van PSV moet dit gewoon ruim gewonnen worden. Ik moet zeggen dat Groningen voor mij ook alle sympathie heeft verloren met die jarenlange kritiek richting onze Ernest, en vervolgens die hallelujah-stemming afgelopen zomer toen ze van hem af waren en de verlosser meneertje Buijs arriveerde. Een matige wedstrijd van onze kant met vervolgens Luuk die met een lullig goaltje in blessuretijd de winnende maakt, op moment dat Groningen zijn zegeningen al telt, zou wat dat betreft nog het meest amusant zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Traditioneel een lastige, maar met de vorm die Groningen nu heeft versus de kracht van PSV moet dit gewoon ruim gewonnen worden. Ik moet zeggen dat Groningen voor mij ook alle sympathie heeft verloren met die jarenlange kritiek richting onze Ernest, en vervolgens die hallelujah-stemming afgelopen zomer toen ze van hem af waren en de verlosser meneertje Buijs arriveerde. Een matige wedstrijd van onze kant met vervolgens Luuk die met een lullig goaltje in blessuretijd de winnende maakt, op moment dat Groningen zijn zegeningen al telt, zou wat dat betreft nog het meest amusant zijn.
Ik heb liever gewoon een overwinning met een stuk of tien goals verschil.
 
0-5; Padt kan er niks meer van en qua motivatie moet van Bommel in alle scenario's uit het resultaat tegen Tottenham kunnen tappen*.

*Bij winst: de stemming en motivatie zijn top. Winnaars voelen minder vermoeidheid. Van Bommel stuurt die positieve gevoelens naar een wedstrijd met flair en zelfvertrouwen en, bovenal, weer met mooi voetbal.
*Bij gelijkspel: "Ook n mider team kan punten pakken tegen een topploeg; zeker thuis. Dit hebben we zelf laten zien. Zaak om dus nooit te verslappen." We zitten er dicht op en laten Groningen nauwelijks de bal spelen.
*Bij verlies: "We hebben meer dan ooit wat recht te zetten om die teleurstelling van ons af te spelen. Groningen mag de frustratieklappen opvangen."
 
Nu onze basiself compleet afgemat is van Tottenham, mag ik toch hopen dat Gutierrez eindelijk eens 90 minuten mag voetballen.
 
Nu onze basiself compleet afgemat is van Tottenham, mag ik toch hopen dat Gutierrez eindelijk eens 90 minuten mag voetballen.
In dit geval hoop ik dat ook.

Maar Groningen is zo slecht, zelfs als we een slechte wedstrijd spelen, moeten we dit winnen. Werkelijkwaar geen 1 speler die niveau heeft. Men zegt altijd Doan, maar die laat het voorlopig ook niet genoeg zien. Afslachten en revanche nemen op vorig jaar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan