FC Groningen - PSV | Zaterdag 27 oktober | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
In dit geval hoop ik dat ook.

Maar Groningen is zo slecht, zelfs als we een slechte wedstrijd spelen, moeten we dit winnen. Werkelijkwaar geen 1 speler die niveau heeft. Men zegt altijd Doan, maar die laat het voorlopig ook niet genoeg zien. Afslachten en revanche nemen op vorig jaar.

Revanche nemen op vorig jaar en dan vooral op zichzelf. PSV stond vorig jaar al na 16 minuten op 0-2 voor en de ruststand was 1-3.
En dan nog gelijkspelen met 3-3. :eek: :sad:
 
Revanche nemen op vorig jaar en dan vooral op zichzelf. PSV stond vorig jaar al na 16 minuten op 0-2 voor en de ruststand was 1-3.
En dan nog gelijkspelen met 3-3. :eek::sad:
Ja verschrikkelijk. Vooral de paniek die in het elftal sloop, alle ballen naar voren jassen, totaal geen rust of controle. Terwijl de goals in de eerste helft wel mooi waren.
 
In dit geval hoop ik dat ook.

Maar Groningen is zo slecht, zelfs als we een slechte wedstrijd spelen, moeten we dit winnen. Werkelijkwaar geen 1 speler die niveau heeft. Men zegt altijd Doan, maar die laat het voorlopig ook niet genoeg zien. Afslachten en revanche nemen op vorig jaar.

Mahi is wel weer terug, zeker geen slechte speler.
Dat gezegd hebbende moet je dit natuurlijk dik winnen tegen die dikke Padt.
 
Voorzie een gelijkspel (2-2 of zo) indien MvB dezelfde 11 spelers de wei instuurt als tegen de Spurs.
En mochten ze winnen dan vermoed ik een smerige blessuretijdoverwinning.

Ik hoop echt dat ik niet gelijk krijg.
 
Laatst bewerkt:
Een voorzichtige voorspelling:
1-2 PSV is een beetje zijn flow kwijt lijkt het en Bergwijn blijkt moeilijk vervangen te worden. Malen heeft gefaald tegen de Spurs. In de jeugd was het passeerakties troef en hedentendage zie je veels te weinig van hem.
 
Laatst bewerkt:
Een voorzichtige voorspelling:
1-2 PSV is een beetje zijn flow kwijt lijkt het en Bergwijn blijkt moeilijk vervangen te worden. Malen heeft gefaald tegen de Spurs. In de jeugd was het passeerakties troef en hedentendage zie je veels te weinig van hem.
Flow kwijt? Laatste 5 eredivisiewedstrijden: 15 punten, 22 goals voor en 0 tegen. En ja, de Europese top is een paar maatjes te groot, dus dat is de norm niet. Van 'falen' is dus geen sprake, alleen van 'tekortschieten'.
 
Een voorzichtige voorspelling:
1-2 PSV is een beetje zijn flow kwijt lijkt het en Bergwijn blijkt moeilijk vervangen te worden. Malen heeft gefaald tegen de Spurs. In de jeugd was het passeerakties troef en hedentendage zie je veels te weinig van hem.
Malen heeft gefaald tegen Spurs, laat Groningen nou net ff ietsje minder zijn dan Spurs.

Vermoed dat Groningen er meteen bovenop gaat klappen omdat wij de CL-wedstrijd nog in de benen hebben. Kortom, onverstoorbaar blijven, en gewoon uitspelen. De grote teen van Pereiro heeft meer techniek dan al die 'noordelingen' bij elkaar.
 
Malen heeft gefaald tegen Spurs, laat Groningen nou net ff ietsje minder zijn dan Spurs.

Vermoed dat Groningen er meteen bovenop gaat klappen omdat wij de CL-wedstrijd nog in de benen hebben. Kortom, onverstoorbaar blijven, en gewoon uitspelen. De grote teen van Pereiro heeft meer techniek dan al die 'noordelingen' bij elkaar.
Sterkte nog, de hiel van Hendrix heeft meer kwaliteit dan al die Groningers bij elkaar
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan