FC Emmen - PSV | Zondag 20 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De gele kaart van Gutiérrez zal toch door Zeist wel geseponeerd worden mag ik hopen.
Die is volstrekt onterecht gegeven.
 
Zeker Alleen die verdediging ter waarde van '100 miljoen' zag er ook niet top uit bij de o.a de corner en zeneli die hem er bijna intrapt. (Andere goals nog niet gezien)

De Ligt blonk uit in achteruit meelopen, niet dat je mij hoort klagen hoor.
 
Nog 80 minuten ja, dan staan we 2de en blijven dat.
Kom op man, iedere blinde kip kan zien dat ajaks beter is, meer geluk heeft, beter draait en alles gewoon mee zit waardoor. Dat is de formule om kampioen te worden

Toch nog een paar minuten langer bovenaan:maniac:
 
Nog 80 minuten ja, dan staan we 2de en blijven dat.
Kom op man, iedere blinde kip kan zien dat ajaks beter is, meer geluk heeft, beter draait en alles gewoon mee zit waardoor. Dat is de formule om kampioen te worden
:unsure: Dat hadden ze een paar jaar geleden ook en toen leden ze schipbreuk in Doetinchem. :p

En nu verspelen ze weer punten en staat Ajax nog steeds niet bovenaan.
De laatste keer dat Ajax bovenaan stond was op 8 mei 2016 !!!
Let wel dat was voor de wedstrijd. :D
Na de wedstrijd was PSV kampioen. :CHEER:
 
Bekijk bijlage 847

Sorry mensen, maar het was een super voetbalmiddag hiero! :proost: Gelukkig hebben we altijd SC Heerenveen nog :grin:
Heb n zwak voor Emmen, vermoed dat het gejuich hard genoeg was om de urn van mijn opa te laten trillen. Had gelukkig bezoek, die na het eten de kop 'PSV komt met de schrik vrij' voorlas, waarop ik mn zoon hi-five gaf. Ja, punten laten liggen is klote, maar zoals ik op pagina 1 of 2 aangaf, kou na t warme Quatar, kunstgras, t kan n keer fout gaan.
We staan nog steeds bovenaan, wij vertonen barstjes, maar die :SC: dus ook. En als ik het goed begrijp is er iets met Onana? zal zo is in het wedstrijdtopic algemeen kijken wat er speelt.
Wonden likken en doorgaan, n goede wake-up call en minder beschamend dan een 5-0 tegen Willem II :maniac:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Enige wat ik me al de hele tijd afvraag sinds vanmiddag: wat ging Schwaab nou doen? Bij het eerste doelpunt sprint hij zo weg uit het centrum?! :eek:
Dat was een Isimatje die Schwaab daar deed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zie nu nog eens de beelden van de afgekeurde goal met Dumfries, grappige is dat geen enkele speler van Emmen protesteert tegen de goal.
Totaal niet grappig eigenlijk, gewoon genaaid. ?

We hadden vijf punten losgestaan als de arbiters iets beter hadden gekeken naar de beelden van de VAR. Of hun clubvoorkeur opzij hadden gezet.
 
Tsja, matig potje in Emmen. Eerste half uur nog voldoende, maar niet doorgedrukt na de 1-0. Daarna bleef het behelpen. Dan helpt het vervolgens ook niet dat de verdediging ook gewoon dom verdedigt bij de tegendoelpunten.

De Mexicanen waren erg slecht gisteren. Te koud? Lozano werkte wel hard. Guti was dramatisch en kost PSV nog een goal ook. In een wedstrijd waarbij de tegenstander compact verdedigt, heb je niks aan Guti op 10. Pereiro is dan veel beter geschikt.
 
Ook op de plek van Hendrix vond ik het niet veel eerlijk gezegd. Heeft veel te veel tijd nodig aan de bal en wordt daardoor vaak overrompeld.
Heeft zelf ook al aangegeven dat het tempo veel hoger is dan in Mexico. Kun je nagaan, nog een lager tempo dan de Eredivisie.....
 
Amazing first round after winter break. Two goals rejected, after 0-2 it looked like everything if fine and I was expecting something like 0-4. After 1-2 I thought like: okay everything happens, and we should move on, but after 2-2 in the last minutes I was like what a hell? Draw with Emmen which was beaten 6-0 before??? Shit happens. I'm very optimistic person, but after this draw I really started to think that championship flies away, despite the fact that this is only half of the season. But Ajax draw came with a great portion of optimism and a better mood that evening. Yet it is still bad that we managed to lose points here, but on the other hand Ajax did it too. I think that if we had won yesterday, Ajax did the same. But nevermind. Cheers Heerenveen (gosh, I hope spelled it right, such a difficult name for me) and congrats Lammers! Learn the lessons, and move on for the title PSV!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan