FC Emmen - PSV | Zondag 20 januari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
t zal zaterdag rond t vriespunt zijn, glad veld risico's op blessures (zeker na de warme tijd in Quatar). ongeschonden 0-3 maakt mij al een tevreden mens.
 
t zal zaterdag rond t vriespunt zijn, glad veld risico's op blessures (zeker na de warme tijd in Quatar). ongeschonden 0-3 maakt mij al een tevreden mens.
Ach, als de temperatuur zondagmiddag weer wat opgelopen is, moet 0-3 zeker geen probleem zijn;).
 
Vind het wel jammer spelen op zondag. Duurt de weekend spanning wel erg lang. En zaterdag avond is veel practischer, omdat mevr Rico dan steevast naar bagger op de tv zit te kijken.
Voor mij is zondag juist weer fijn. Op zaterdag ben ik er vaak niet.
 
We spelen de tweede seizoenshelft ook veel thuiswedstrijden op zondag. Ik vind het prima, blijft voor mij toch de klassieke voetbalmiddag.
 
Zondagen zijn voor mij om van te kotsen. Aan het eind van het seizoen met een lekker zonnetje en alle clubs die tegelijkertijd spelen vind ik het wel leuk. Over het algemeen vind ik avondwedstrijden veel meer charme hebben en ook sfeervoller.
 
DxWrio3WsAIecYI.jpg
 
Eerste wedstrijd na de winterstop, temperatuur rond het vriespunt... Als er te makkelijk over deze wedstrijd wordt gedacht kan het zomaar eens een lastige wedstrijd worden en ligt er eenzelfde scenario als PEC-Feyenoord op de loer voor PSV. Ben ook benieuwd hoe Gutierrez het gaat doen in dit weer, en zo na het trainingskamp. Hij gaf zelf aan dat het voetbal hier sneller was dan in Mexico en dat hij wat langzaam was, wat me ook was opgevallen. Hopelijk heeft hij dit een beetje aan kunnen pakken voor zover dat mogelijk is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan