FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
En ondanks alle tegenslag en kritiek hebben we ook deze maar weer binnengesleept en staan we (tijdelijk) 2e. Zondag wordt een lastig verhaal. Niet alleen verliezen we altijd in de Kuip, we zijn nu wel erg kwetsbaar, zeker als we achterin moeten gaan schuiven.
maar ook zondag beginnen we met 0-0 en is de bal rond.
 
Dat klopt niet.

1982-1983
Beker 13-11-1982
FC Emmen - PSV 1-7

B881406051Z.1_20181019124435_000%2BG1U12M9QJ.1-0.jpg
Zo he, heb jij effe in de archieven gedoken. Dat er een zwart-wit foto aan te pas moest komen zegt eigenlijk wel genoeg (oke, misschien ook niet omdat ze daarna waarschijnlijk 30 jaar lang in de KKD of hoe dat ding ook heet speelden)
 
Zo he, heb jij effe in de archieven gedoken. Dat er een zwart-wit foto aan te pas moest komen zegt eigenlijk wel genoeg (oke, misschien ook niet omdat ze daarna waarschijnlijk 30 jaar lang in de KKD of hoe dat ding ook heet speelden)
Ehm Emmen heeft tot 3 seizoenen geleden altijd KKD gespeeld, die uit de archieven is in de beker. Het is dus wel voor het eerst dat we 3 punten meenemen uit Emmen.
 
Hoe gaat het?
Denzel Dumfries "Ik denk wel goed". "Linkerknie is wel een beetje dik. Nog even afwachten maar ik verwacht niet grote problemen. Ik startte al met pijnstillers aan de wedstrijd vanwege een pijnlijke teen. Blauwe nagel."
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan