FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator

4vsZkas.jpg

78028_fullimage_ae_pre-match_029-fc-emmen---psv.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Dat is de totaalbalans uit en thuis neem ik aan?
En een bekerwedstrijd, volgens mij? Voor de volledigheid; ik maak die graphics niet hè. :drool:
PSV speelde in haar historie slechts 7 duels tegen FC Emmen. Daarvan won PSV er 5 (71,4%) en gingen er 0 (0,0%) verloren. 2 (28,6%) Duels eindigden in een gelijk spel. PSV scoorde in totaal 26 keer, een gemiddelde van 3,71 goals per wedstrijd. FC Emmen stelde daar 5 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,71 per wedstrijd.

link
 
Zat net Feyenoord-AZ te kijken. Vooral naar het defensieve blok Midsjö/Koopmeiners. Goedendag dames en heren; wát een verschil met PSV.
Voor mij is het nog steeds, zoals het de laatste maanden gaat: opstelling van PSV bekijken, wie spelen er, ga ik kijken of ga ik het forum lezen om de wedstrijd te volgen?
Zal wel weer het forum volgen worden...
 
Maar goed, Emmen speelt nog steeds op kunstgras neem ik aan. Verwacht dat een aantal spelers niet afreizen. Verwacht vooral veel gemor als de opstelling bekend wordt.
 
Afgelopen twee keer hier niet gewonnen, ik verwacht weer een lastige pot. PSV is momenteel niet in staat om een tegenstander structureel de wil op te leggen en te domineren, dus is het maar weer hopen dat er genoeg momentjes van individuele kwaliteit zijn. Daar moeten we het vooralsnog van hebben.

Daarna begint een loodzwaar programma waar ik enigszins tegenop kijk. We doen het al ruim twee jaar hemeltergend slecht in de topduels. Nog even te referentie:

 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan