FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben bang dat het wel puntverlies gaat worden. Je kan niet blijven mazzelen, gaat een keer fout.
Volgens mijn jinx-berekining is de kans op puntverlies hier 0. Mazzelt PSV en verliest Emmen, dan is alles naar verhouding en het universum in balans. Wordt de reeks van het PSV mazzelen en het win-loos Emmen tegelijkertijd verbroken, dan is de verhouding aan 2 kanten gebroken. Wacht, als het elkaar opheft dan is het universum alsnog in balans..

Tijd om ons zorgen te maken :bandage::cry:o.O
 
Psv wint wel, ik heb ze op winst + meeste corners staan.
Zal een zaadpot zijn maar een 0-1 of 0-2 gaat er heus wel komen, kwaliteit is bagger maar geluk gaat ons weer redden
 
Kom op zeg, we hebben het over de nummer laatst van de eredivisie. Dat moet een overwinning worden voor PSV, ongeacht de mat waarop gespeeld wordt. Ik schrijf de 3 punten alvat bij in ieder geval.
 
4HcEfuS_


Bank met jonge jongens, snel op de 0-2 komen en die gasten tijd gunnen, zijn dat plastic ook meer gewend.
 
Nou, kunnen we eindelijk eens echt een oordeel over Fein vellen als basisspeler, ben benieuwd. Max weer terug is goed nieuws. De bank blijft toch wel van bedroevend niveau. De rek wat betreft blessures opvangen is er wel aardig uit.
 
Opstelling wordt slechter en slechter. 4 controleurs tegen de nummer laatst. Waar gaat het heen? Persoonlijk blij voor Fein dat die weer eens in de basis staat, verdient die kerel ook. Had dan op zijn minst een aanvallende ingestelde Mauro JR opgesteld op de plek van Thomas.
 
Geen Mo'tje dus. Ben benieuwd of Fein wat kan laten zien.
Thomas lijkt wel echt gewonnen te hebben van Mauro. Terecht ook, wmb.
 
Opstelling wordt slechter en slechter. 4 controleurs tegen de nummer laatst. Waar gaat het heen? Persoonlijk blij voor Fein dat die weer eens in de basis staat, verdient die kerel ook. Had dan op zijn minst een aanvallende ingestelde Mauro JR opgesteld op de plek van Thomas.
Ik denk niet dat Fein en Thomas een controlerende taak hebben in deze...

Thomas deed t lang zo slecht niet op die positie toen hij inviel de laatste wedstrijden (incl assist op Rosario).

Het is niet anders. Dit zijn de beschikbare spelers. In dat opzicht een logische opstelling, met verrassing Fein.
 
Middelste ken ik niet zo goed, maar Sambo en Antonisse zijn wel twee jonges voor de toekomst. Mooie opvolgers van Dumfries en Gakpo.

Ik denk niet dat Kreekels het gaat halen, centrale verdediger in een defensie die zo lek als een mandje is. Hopelijk wat minuten voor Antonisse en Sambo als de heren de basis een beetje hun best doen.
 
Ik denk niet dat Fein en Thomas een controlerende taak hebben in deze...

Thomas deed t lang zo slecht niet op die positie toen hij inviel de laatste wedstrijden (incl assist op Rosario).

Het is niet anders. Dit zijn de beschikbare spelers. In dat opzicht een logische opstelling, met verrassing Fein.
Thomas heeft zelfs nog in de spits gestaan vorig seizoen. Niet dat hij daar thuis hoort maar het is niet per se een controleur
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan