FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Afgelopen twee keer hier niet gewonnen, ik verwacht weer een lastige pot. PSV is momenteel niet in staat om een tegenstander structureel de wil op te leggen en te domineren, dus is het maar weer hopen dat er genoeg momentjes van individuele kwaliteit zijn. Daar moeten we het vooralsnog van hebben.

Daarna begint een loodzwaar programma waar ik enigszins tegenop kijk. We doen het al ruim twee jaar hemeltergend slecht in de topduels. Nog even te referentie:

Dat is om te janken zo slecht....
 
Het is extreem gevaarlijk om te zeggen maar hier gaan wij toch geen punten verspelen toch..? Tegen een win-loos Emmen.
0 - 4.
Ik ben bang dat het wel puntverlies gaat worden. Je kan niet blijven mazzelen, gaat een keer fout.
 
Laatst bewerkt:
ok, Schmidt moet dus ff gaan dimmen, beschuldigingen roepen die je niet hard kan maken in gewoon not-done.
Dit is gewoon gezichtsverlies voor PSV. En het kwalijke vind ik nog en dat neem ik Toon Gerbrands ook daarin kwalijk, dat hij dat niet alleen in de hitte van de strijd zei maar zelfs nog tijdens de persconferentie dagen later dat ook nog eens heeft herhaald. Kennelijk durft men bij PSV hem niet aanspreken en begeleiden maar zeggen nu wel tegen hem dat ie akkoord moet gaan met het voorstel....
 
Dit is gewoon gezichtsverlies voor PSV. En het kwalijke vind ik nog en dat neem ik Toon Gerbrands ook daarin kwalijk, dat hij dat niet alleen in de hitte van de strijd zei maar zelfs nog tijdens de persconferentie dagen later dat ook nog eens heeft herhaald. Kennelijk durft men bij PSV hem niet aanspreken en begeleiden maar zeggen nu wel tegen hem dat ie akkoord moet gaan met het voorstel....
Dat ja, ik nam (wat mi. logisch is) aan dat men tussentijds navraag zou hebben gedaan en van mening was dat Schmidt een punt had. Dit valt wel ff een partij tegen.
 
Ik moet van IPF kritisch zijn tov Schmidt.
Dus bij deze:
Als je niet hard kan maken dat iemand een bepaalde uitspraak heeft gedaan (al is t met 2 of meer getuigen), dan kun je t beter voor je houden. Of in ieder geval niet in de pers gaan praten er over. Een brief naar de knvb met een uitleg over wat er is gezegd en gedaan is dan beter.

Wat we nooit te weten zullen komen is wie de waarheid sprak, of dat ie ergens in t midden lag.

Vraag me af of het accepteren van de schikking door de club (Gebrands?) Is besloten, of dat Schmidt er zelf ook akkoord mee is. Of enkel onder druk?
 
  • Geweldig
Reactions: IPF
Ik hoorde gisteren een verslaggever van VI vertellen dat Nijhuis waarschijnlijk wel degelijk iets gezegd had. Maar ik neem aan dat Bassie zijn uitbrander in prive krijgt in Zeist en volgende week weer een volgende stommiteit zal begaan.

En wat Schmidt betreft: ach, nog een naam om toe te voegen aan de lange lijst van afwezigen bij PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan