FC Eindhoven

Gisteren vrijdag 3 april 2015 mooie overwinning FC Eindhoven uit in Amsterdam tegen jong Ajax 1-2. :)
 
Gisteren vrijdag 3 april 2015 mooie overwinning FC Eindhoven uit in Amsterdam tegen jong Ajax 1-2. :)

Eindhoven is de baas in Amsterdam
Ajax 1-3 PSV
Jong Ajax 1-1 Jong PSV (deze zien we door de vingers)
Jong Ajax 1-2 FC Eindhoven
 
Ergens vraag ik me best af waarom JP niet genomineerd is voor de Rinus Michels Awards. Doet het voor de tweede jaar op rij meer dan uitstekend met voor Juup begrippen normale selectie. Laat spelers beter worden en duidelijk boven de andere uitsteken. Wat zo'n Bosz er dan tussen doet, of Rutten, vraag ik me dan weer wel af.
 
Neu, ik hoop altijd dat mensen die niet kunnen winnen gaan winnen :D
 
Prima gedaan FC Eindhoven.

Ik begrijp alleen die periodetitels en play offs niet. Ze hebben door het winnen van de periode titel de nacompetitie (tegenstand) sterker gemaakt.

Deelnemers aan de Jupiler Play-Offs:
- De 4 periodekampioenen zoals genoemd in het reglement periodekampioenschappen Jupiler League 2014/’15;
- De 4 hoogst geklasseerde betaaldvoetbalorganisaties op de ranglijst in de Jupiler League na afloop van de reguliere competitie die geen periodetitel hebben behaald.

Had FC Eindhoven verloren dan had MVV(nr 12) meegedaan aan de nacompetitie. Door het winnen van de periode wordt dat nu de Graafschap (nr 6).

Vreemde zaak. Het zou logischer zijn om indien je zowel je bij de eerste 4 eindigd en een periode pakt, je een wedstrijd minder zou moeten spelen.
Het gaat de KNVB weer duidelijk om meer wedstrijden i.p.v. een logische competitie.
 
Laatst bewerkt:
FC Eindhoven loopt van het veld af tijdens SV Deurne - FC Eindhoven omdat Swinkels rood krijgt voor schelden. Loof, die overkomt van PSV, moest van de scheids gewisseld worden ivm schelden en dat wilde de ploeg niet.
 
Hallo,
Een aantal maanden terug heb ik de dag na de wedstrijd PSV-FCeindhoven een Derbystar briliant aps eredivisie PSV bal gevonden langs het stadion. Ik kan hem nergens op internet vinden om te kopen of dat hij ergens aangeboden word. Wat is zo'n bal waard? Een gewonen eredivisie is rond de €80 maar staat ook nog PSV op.
Weet dat dit eigenlijk niet kan vragen ;)
Hopelijk kan iemand me helpen!
 
Ah, sorry, eten net op en toch happen, knap stom, tijd voor vakantie :D

Overigens, die kans op herstel is hier volgens mij geen 100%, altijd sneu als n speler zo t veld af gaat.

Nee klinkt niet zo geweldig een dubbele beenbreuk.
Voor een keeper zal het misschien iets minder fataal zijn....
 
Nee klinkt niet zo geweldig een dubbele beenbreuk.
Voor een keeper zal het misschien iets minder fataal zijn....

Tja, een echte keeper is n tikkie gestoord en gooit zich zonder na te denken in de strijd. Mocht hijherstellen dan is het nog de vraag of hij ooit weer zo onbevangen voor de bal kan gaan is nog de vraag. Was Tyton toen ook n beetje kwijtgeraakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan