FC Den Bosch

Dankzij die faalactie met die doodskisten wordt er geen publiek toegelaten bij de wedstrijd tegen Utrecht. Maha!
 
Het verhaal dat de 2 Bossche medewerkers het spel meepeelden vond ik een beetje flauw. Totdat ik zag hoe makkelijk zij het stadion wilden droogleggen, dan heb je meteen door dat ze meespelen.

Toch ook de mannen die ze erop afsturen. Als er echt interesse zou zijn van een of andere rijke oliemagnaat, dan ga je toch zeker als directeur zelf die kant op.....
 
Toch ook de mannen die ze erop afsturen. Als er echt interesse zou zijn van een of andere rijke oliemagnaat, dan ga je toch zeker als directeur zelf die kant op.....

Daarom, ws. zijn ze zich tijdens de mailwisseling al achter de oren gaan krabben. Daarbij, dat stukje over homo's, die vent beweert alleen die er in de huidige selectie geen zit. Dat eeuwige politiek correcte geouweneel zeg, ik wordt daar zo moe van.
 
Toch jammer dat je daarin niet het nuanceverschil ziet ;) valt me zelfs n beetje tegen :D

Jij niet alleen:

Gepubliceerd: 10 december 2013 20:15 | Laatst gewijzigd: 10 december 2013 12:15

Hoetierick wordt mogelijk geschorst voor het beledigen van dhr. Van Praag in het FC Den Bosch-topic.

De aanklager betaald voetbal van de KNVB is dinsdag een vooronderzoek gestart naar de actie van de Limburger, die ongevraagd commentaar gaf op een actie van Van Praag, en deed voorkomen alsof Van Praag ook niet geheel zuiver op de graat was.

De heer Van Praag was aangedaan. Het is nog onduidelijk hoe ernstig de situatie is.

Diverse andere moderatoren gaven na afloop al aan het incident te hebben gemist en raadde de aanklager aan om er naar te kijken. Na het lezen van de tekst oordeelde een moderator resoluut. "Dit is overduidelijk een rood blokje. De aanklager kan hier dus mee aan het werk", aldus The Joker, die liever anoniem wilde blijven.


Door: NUsport
 
Terug
Bovenaan Onderaan