FC Den Bosch

The Prophet

Ballenjongen
De trots van de Jupiler League. :D
Bespreek ze hier..


428.jpg
 
FC Den Bosch...Ze spelen zowat ieder jaar mee om de titel...maar ze halen het elk jaar niet. Ik hoop dat ze ooit nog terugkeren op het hoogste niveau, leuke club :D
 
Met een trainer als Brys zal het nooit wat worden met Den Bosch. En hij heeft, net als Rutten, ja-knikkers om zich heen die nooit tegengas geven.

Het is een wonder dat ze überhaupt nog kans maken op de play-offs.
 
aii.. Den Bosch net gelijk gespeeld tegen Excelsior, in de laatste 2 minuten scoorde Vincken 2x
 
2-0 gewonnen van Go Ahead. Toch knap. Hoop dat FC Den Bosch dit vast kan houden. Wie weet komt de schrale troost voor dit seizoen wel uit deze onverwachte hoek.
 
Nou mijn voorspellingen dan:

wedstrijd C 19.00 uur live tv FC Den Bosch – De Graafschap 1-1
wedstrijd D 20.00 uur live tv Willem II – Sparta Rotterdam 1-2
wedstrijd E 20.00 uur live tv Helmond Sport – FC Eindhoven 2-0
wedstrijd F 21.00 uur live tv Cambuur Leeuwarden – VVV-Venlo 1-0

zondag 13 mei 2012
return wedstrijd C 12.30 uur live tv De Graafschap – FC Den Bosch 2-1
return wedstrijd D 14.30 uur live tv Sparta Rotterdam – Willem II 2-0
return wedstrijd E 14.30 uur live tv FC Eindhoven – Helmond Sport 1-1
return wedstrijd F 16.30 uur live tv VVV-Venlo – Cambuur Leeuwarden 1-1

Play-offs promotie/degradatie finales

wedstrijd G De Graafschap - Sparta 2-0
wedstrijd H Helmond Sport - Cambuur Leeuwarden 2-1


Helmond Sport in de Eredivisie zou echt prachtig zijn :D
 
DEN BOSCH, DEN BOSCH, DEN BOSCH :D Heerlijk, De Graafschap uit de eredivisie geknikkerd. Is toch een mooie prestatie. Hoop echt dat Den Bosch eindelijk weer terugkeert naar de Eredivisie. Kan ik weer lekker wedstrijdjes meepikken en PSV dichtbij huis in actie zien.
 
DEN BOSCH, DEN BOSCH, DEN BOSCH :D Heerlijk, De Graafschap uit de eredivisie geknikkerd. Is toch een mooie prestatie. Hoop echt dat Den Bosch eindelijk weer terugkeert naar de Eredivisie. Kan ik weer lekker wedstrijdjes meepikken en PSV dichtbij huis in actie zien.

Heel veel hebben ze er niet aan, behalve dat ze nog niet klaar zijn. Als Brabander zou ik het leuk moeten vinden, maar Den Bosch is zo'n omhooggevallen dorp, dat hoort wat mij betreft eigenlijk boven de rivieren thuis.
 
Heel veel hebben ze er niet aan, behalve dat ze nog niet klaar zijn. Als Brabander zou ik het leuk moeten vinden, maar Den Bosch is zo'n omhooggevallen dorp, dat hoort wat mij betreft eigenlijk boven de rivieren thuis.

Mocht je weer terugkeren naar Nederland zou een inburgeringscursus voor jou niet misstaan. Als je het hebt over omhooggevallen dorp moet ik je helaas mee delen dat Eindhoven eerder aan die kwalificatie voldoet, daar Eindhoven überhaupt geen stad was, maar een verzameling van kleine kernen. Ik houd van deze stad omdat mijn favoriete voetbalclub er is gevestigd en ik er met veel plezier heb gestudeerd. Dus van mij hoor je geen slecht woord over Eindhoven. Maar feit blijft dat Den Bosch is veruit de mooiste en authentiekste stad is van Brabant. Dus bewaar dat gif uit je mond voor dat criminele dorpje waar je woont in Engeland en kom ajb niet terug.
 
Mocht je weer terugkeren naar Nederland zou een inburgeringscursus voor jou niet misstaan. Als je het hebt over omhooggevallen dorp moet ik je helaas mee delen dat Eindhoven eerder aan die kwalificatie voldoet, daar Eindhoven überhaupt geen stad was, maar een verzameling van kleine kernen. Ik houd van deze stad omdat mijn favoriete voetbalclub er is gevestigd en ik er met veel plezier heb gestudeerd. Dus van mij hoor je geen slecht woord over Eindhoven. Maar feit blijft dat Den Bosch is veruit de mooiste en authentiekste stad is van Brabant. Dus bewaar dat gif uit je mond voor dat criminele dorpje waar je woont in Engeland en kom ajb niet terug.

Eindhoven heeft gewoon stadsrechten, heur.

Verder lijkt FC Den Bosch me helemaal niet klaar voor de Eredivisie: ik geloof dat ze achterland en een stevig fundament missen.
 
Eindhoven heeft gewoon stadsrechten, heur.

Verder lijkt FC Den Bosch me helemaal niet klaar voor de Eredivisie: ik geloof dat ze achterland en een stevig fundament missen.

RKC mist ook achterland, terwijl clubs als De Graafschap en MVV meer dan voldoende achterland hebben. Dat zegt dus niet zoveel.

Is er overigens al bekend wie de nieuwe coach wordt bij Den Bosch? Groenendijk vertrekt volgens mij uit eigen beweging, vind ik een vreemde beslissing, eerlijk gezegd. Zeker als je dan een club als Roda afwijst omdat hij dan zou moeten verhuizen...
 
Eindhoven heeft gewoon stadsrechten, heur.

Verder lijkt FC Den Bosch me helemaal niet klaar voor de Eredivisie: ik geloof dat ze achterland en een stevig fundament missen.

Maar dat maakt toch niet uit. Zolang ze het niet forceren en onverantwoord met geld gaan smijten. Een jaartje eredivisie is goed voor de stad, de club, de sponsoren en de spelers. Gewoon de huidige selectie aanvullen met een aantal jeugdspelers van topclubs en evt. interessante spelers van De graafschap die een clausule in het contract hebben mbt vertrek bij degradatie. Volgend seizoen fris en vrij zonder druk op de aanval spelen en voor amusement gaan om sympathie te kweken en aan het imago te werken. En serieus rekening houden met degradatie, wat totaal geen schande is.
 
RKC mist ook achterland, terwijl clubs als De Graafschap en MVV meer dan voldoende achterland hebben. Dat zegt dus niet zoveel.

Is er overigens al bekend wie de nieuwe coach wordt bij Den Bosch? Groenendijk vertrekt volgens mij uit eigen beweging, vind ik een vreemde beslissing, eerlijk gezegd. Zeker als je dan een club als Roda afwijst omdat hij dan zou moeten verhuizen...
Groenendijk zit volgens mij te wachten totdat hij (assistent-)coach bij FC Utrecht kan worden. Ben benieuwd of dat dit seizoen al gebeurt nu Booy weg is.
 
Eindhoven heeft gewoon stadsrechten, heur.

Verder lijkt FC Den Bosch me helemaal niet klaar voor de Eredivisie: ik geloof dat ze achterland en een stevig fundament missen.

Je hebt mij niet horen beweren dat dat niet het geval is. Bovendien ging de discussie niet meer over voetbal, maar over de vraag of Den Bosch bij Brabant zou moeten horen. Dan hedde aan mij een kwaaie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan