Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Waarom zou ie niet doorgaan?Als deze wedstrijd doorgaat?
Sneeuw en ijs op het veld. Heeft Den Bosch veldverwarming?Waarom zou ie niet doorgaan?
Volgende week is het vriesweer voorbijSneeuw en ijs op het veld. Heeft Den Bosch veldverwarming?
Gewoon met het 2e spelen. Blessures even voorkomen.Och, woensdag alweer
Dat waren nog tijden.22 jaar geleden was de laatste keer tegen Den Bosch. Dat is een tijd geleden.
Farfán
Alex
CocuSibon voor Ooijer, bijzonder.Dat waren nog tijden.
Toen speelde PSV met de volgende opstelling met tussen haakjes de wissels:
Gomes, Oojier, (Sibon) Alex, Lucius, Lee, Van Bommel, Cocu, Vogel, Beasley (Park), Vennegoor of Hesselink, Farfán (Vonlanthen)
0-3 winst
41'Farfán
68'Alex
74'Cocu
PSV werd dat seizoen kampioen met 87 punten (10 punten voor op Ajax)
FC Den Bosch degradeerde.
Dan wint PSV daarna met Penalty's.Sowieso staat het 0-0 bij de start en wat nou als er niet gescoord wordt?
Klinkend en dan 0-3, klinkend begint bij mij toch hoger. Maar ja dat krijg je met niet meetbare zaken zoalsIk kan me niet voorstellen dat PSV vanavond gaat verliezen van Den Bosch....ik denk zelfs aan een klinkende overwinning voor PSV: eindstand 0-3 ....Forza PSV...️
![]()
Wat maakt het allemaal uit. Een bekerwedstrijd moet je winnen en hoe en met hoeveel maakt niet zoveel uit.Klinkend en dan 0-3, klinkend begint bij mij toch hoger. Maar ja dat krijg je met niet meetbare zaken zoals
Een krappe overwinning, 1-0?
Een zakelijke overwinning, ook 1-0?
Een ruime overwinning, alles met minimaal 3 doelpunten verschil?
Een klinkende overwinning, ruimer dan een ruime?
Een oorwassing. ruimer dan klinkend?
Dus kom maar op allemaa, wie weet komen we tot concensus.
Ligt eraan. Zet je Sildillia, Obispo, Fernandez en Esmir er oa. in, dan heb je nog wel spelers erin die zich willen laten zien.Zal wel een zaadpot worden. Volgende week weer CL en natuurlijk in het weekend een potje uit bij Fortuna dat ook niet onderschat mag worden. Toch altijd het risico dat je zelf te nonchalant begint of te veel in spaarstand staat, terwijl zo'n pot voor Den Bosch het potje van het jaar is.