FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV krijgt dinsdag in de eerste groepswedstrijd in de Champions League tegen FC Barcelona te maken met een Griekse scheidsrechter. De Europese bond UEFA heeft Anastasios Sidiropoulos aangesteld voor het duel in Camp Nou.

link

Hij trekt veel kaarten. :cautious:
https://nl.soccerway.com/referees/a-sidiropoulos/98310/
Als kanttekening kan je hier wel bij zetten dat de meeste van zijn wedstrijden in de Griekse competitie zijn gefloten. Ik kijk af en toe wedstrijdjes in die competitie, en dan snap je wel waarom daar zo veel kaarten getrokken worden.
 
Als kanttekening kan je hier wel bij zetten dat de meeste van zijn wedstrijden in de Griekse competitie zijn gefloten. Ik kijk af en toe wedstrijdjes in die competitie, en dan snap je wel waarom daar zo veel kaarten getrokken worden.
Wat dat betreft ben ik blij dat wij tegen Barca spelen en die :SC: tegen een setje losgeslagen grieken :D
 
Op zich wel een mooi aanvangstijdstip van de wedstrijd. Kan ik tenminste bijtijds naar bed. :D
 
Het bestuur van Barcelona vreest dat het stadion morgenavond maar half vol zal zitten. Dat is te danken aan het vroege tijdstip van aftrappen.
Maar, dat geeft allemaal niks, want de juiste mensen hebben hun centjes dan al verdiend. Toch, UEFA?
 
Het bestuur van Barcelona vreest dat het stadion morgenavond maar half vol zal zitten. Dat is te danken aan het vroege tijdstip van aftrappen.
Maar, dat geeft allemaal niks, want de juiste mensen hebben hun centjes dan al verdiend. Toch, UEFA?

Oh, deze wedstrijd wordt wel gewoon in Barcelona gespeeld?
 
De laatste thuiswedstrijden van Barcelona in de Champions League

13 september 2016 FC Barcelona - Celtic 7 – 0
19 oktober 2016 FC Barcelona - Manchester City 4 – 0
6 december 2016 FC Barcelona - Borussia Mönchengladbach 4 – 0
8 maart 2017 FC Barcelona - Paris Saint-Germain 6 – 1
19 april 2017 FC Barcelona - Juventus 0 – 0
12 september 2017 FC Barcelona - Juventus 3 – 0
18 oktober 2017 FC Barcelona - Olympiakos 3 – 1
5 december 2017 FC Barcelona - Sporting Lissabon 2 – 0
14 maart 2018 FC Barcelona - Chelsea 3 – 0
4 april 2018 FC Barcelona - AS Roma 4 – 1

:unsure: Het wordt een makkie voor PSV. :BALL:;)

Yep. Onze verdediging is niet opgewassen tegen het surplus aan aanvallend talent bij Barcelona. Ik hoop dat ze de schade beperkt houden, want anders wordt de wedstrijd tegen Ajax ineens een heel ander verhaal,
 
Het bestuur van Barcelona vreest dat het stadion morgenavond maar half vol zal zitten. Dat is te danken aan het vroege tijdstip van aftrappen.
Maar, dat geeft allemaal niks, want de juiste mensen hebben hun centjes dan al verdiend. Toch, UEFA?

Triest he.
 
Het bestuur van Barcelona vreest dat het stadion morgenavond maar half vol zal zitten. Dat is te danken aan het vroege tijdstip van aftrappen.
Maar, dat geeft allemaal niks, want de juiste mensen hebben hun centjes dan al verdiend. Toch, UEFA?
Ja, dat tijdstip slaat werkelijk waar nergens op. What's next? Dinsdag en woensdag de hele dag door wedstrijden zodat alle wedstrijden live op TV kunnen?
 
Yep. Onze verdediging is niet opgewassen tegen het surplus aan aanvallend talent bij Barcelona. Ik hoop dat ze de schade beperkt houden, want anders wordt de wedstrijd tegen Ajax ineens een heel ander verhaal,
Als ik dit lijstje zo bekijk is het devies vooral: niet te aanvallend denken en zakelijk blijven denken. Op z'n Italiaans blijft de schade wellicht beperkt.
 
Het kan voorkomen dat Messi 1 tegen 1 komt te staan met Viergever. Die gedachte alleen al...
 
Hm, etentje met het werk. Dat wordt de telefoon met de Whoscored-app open op tafel.

Ik ben vooral ook heel erg benieuwd hoe Van Bommel tactisch deze wedstrijd gaat benaderen. Cocu heeft bewezen Europees te kunnen presteren door soms over te schakelen op 3 verdedigers. Ik zeg niet dat dit tegen Barcelona de goede keuze zou hoeven te zijn, maar de indruk die ik van Mark (en zo werkte Van Marwijk volgens mij ook altijd) krijg is dat hij wel accenten wil leggen en zich zal aanpassen, maar wel altijd de basis die 4-2-3-1 is. Op zich heb je met Hendrix en Rosario voor de verdediging en onze vleugels ook genoeg veelzijdige spelers om daar iets mee te kunnen.
 
Ach die Messi, die is zo overgewaardeerd.

ef8.jpg


Hoe dan ook: ik zou graag willen dat Viergever ondergewaardeerd was. But alas.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan