FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Liverpool: Mooie ambiance, Alles draait om The Beatles. Cafe's met alleen maar Beatlesmuziek aan, Grauwe stad (ik was er dan ook met regen), Fantastisch stadion midden in de woonwijk en veul Tokkies :) . Elke zin zit het woord 'fuck' wel in.
Even mezelf Quoten: Spurs uit raad ik je nog wel aan. Londen is super!
 
Ach in Stuttgart 1988 waren we met 55.000 PSV supporters. Dat was natuurlijk wel de finale van de voorloper van de Champions League. In dat licht bezien is 1000-1200 fans naar Camp Nou wel erg weinig.
Ik ben blij dat ik daar in het stadion bij was. Was een kut wedstrijd maar sfeer fantastisch.
 
Gingen er niet ruim 3000 man destijds naar Bayern München, Atletico Madrid en Manchester United?
Ja zeker. Maar tegen United en Atleti hadden we nog wel een kans, dachten mensen gezien de uitslagen er voor. En naar München kun je per auto gaan en kost het gelijk veel minder. Ik denk dat als PSV al halverwege was in de groepsfase en met redelijke uitslagen, je nu niet eens kaartjes kon krijgen voor deze wedstrijd.
 
Allemaal leuk en aardig, maar dit wordt natuurlijk gewoon een 7-0.

Dat ook weer niet, althans mag ik hopen.

Alles onder de 4-0, vind ik best. Realistisch blijven. Grapjes maken of niet. Barca uit wordt natuurlijk een kansloze verhaal. Tuurlijk, je moet daarheen met goede bedoeling en er beste van maken. Maar ook Barca wilt meteen beginnen met 3 punten en die stellen gewoon hun sterkste opstelling op.

Barca uit is een leuke beloning voor de afgelopen jaren qua prestatie. En in Camp Nou spelen, ga je ook niet vaak mee maken in je leven. Zou een wereldprestatie zijn als je daar niet verliest. In de twee volgende thuisduels tegen Spurs en Inter, daar moeten we het doen.
 
Ja zeker. Maar tegen United en Atleti hadden we nog wel een kans, dachten mensen gezien de uitslagen er voor. En naar München kun je per auto gaan en kost het gelijk veel minder. Ik denk dat als PSV al halverwege was in de groepsfase en met redelijke uitslagen, je nu niet eens kaartjes kon krijgen voor deze wedstrijd.

Daarom... 1000 man is nog niet zo gek weinig. We zullen zien of Spurs en Inter wel met een vol uitvak te maken krijgen.
 
Onze tegenstander Barcelona uit bij Real Sociedad staat op 1-0 achter
 
Laatst bewerkt:
Onze tegenstander Barcelona uit bij Real Sociedad staat op 1-0 achter

Tottenham Hotspur verliest thuis met 1-2 van Liverpool. Inter verliest thuis met 0-1 van Parma.
:unsure: PSV heeft een gemakkelijke groep geloot in de Champions League. :D ;P
 
Tottenham Hotspur verliest thuis met 1-2 van Liverpool. Inter verliest thuis met 0-1 van Parma.
:unsure: PSV heeft een gemakkelijke groep geloot in de Champions League. :D;P
En PSV verliest van Ado :p
 
Ik zit Sociedad - Barca te kijken, en die Suarez blijft nog altijd een heel eng mannetje, met die lelijke hazenbek van hem.

En maar schreeuwen en janken om een penalty en VAR. Gadverdamme.
 
Alles onder de 4-0, vind ik best. Realistisch blijven. Grapjes maken of niet. Barca uit wordt natuurlijk een kansloze verhaal. Tuurlijk, je moet daarheen met goede bedoeling en er beste van maken. Maar ook Barca wilt meteen beginnen met 3 punten en die stellen gewoon hun sterkste opstelling op.

Kansloos ben je nooit, maar als je er met die instelling naar toe gaat, dan ga je inderdaad wel verliezen.
 
Een heel erg opvallend nieuwtje. Er zijn op dit moment maar 1120 tickets verkocht van de 4600 die beschikbaar waren. Nu snap ik aan de ene kant wel dat er niemand zin heeft om in dat toeristen theater op 8 km hoogte weggeduwt in de nok van het stadion te zitten, maar toch had ik dit totaal niet verwacht.

Ik spreek puur voor mezelf, van andere supporters weet ik het niet. Bij uitwedstrijden in Europa heb ik gewoon niet genoeg vrije dagen op te nemen. Daarom hoop ik altijd dat ze de eerste ronde na de winterstop er nog bij zijn. In dat geval ben ik erbij.
 
DnKND9eU0AABrIw.jpg


Er is nog altijd hoop op een goed resultaat. :grin:
 
PSV moet zorgen dat het niet afgedroogd wordt en een beetje overeind blijft. Verliezen is niet erg, ligt zelfs in de lijn der verwachtingen, alles méér dan dat levert enorme boost op. Ik hoop stiekem op een gelijk spel, dat zou fantastisch zijn. Ik verwacht echter 3-0.
 
Kansloos ben je nooit, maar als je er met die instelling naar toe gaat, dan ga je inderdaad wel verliezen.

Ik ga er niet heen, en al zou ik gaan - dan zat ik hopelijk niet bij de selectie. Overmoedig "alles kan" spelen lijkt me echter wel een kamikaze optie. Geconcentreerd verdedigen en hopen op een counter is denk ik de meest reele optie om met een resultaat uit Nou Camp te vertrekken. Fearless erop knallen zet je waarschijnlijk binnen no time de tranen in de ogen en met beide benen op de grond.

2-1 blijft mijn voorspelling.
 
PSV krijgt dinsdag in de eerste groepswedstrijd in de Champions League tegen FC Barcelona te maken met een Griekse scheidsrechter. De Europese bond UEFA heeft Anastasios Sidiropoulos aangesteld voor het duel in Camp Nou.

link

Hij trekt veel kaarten. :cautious:
https://nl.soccerway.com/referees/a-sidiropoulos/98310/
Ik kan me nog ene Ivanov herinneren, van een potje tegen de Portugezen in 2006. Laten we maar blij zijn dat die man deze wedstrijd niet fluit. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan