FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toen Schwaab nog in Duitsland speelde moest die ook naar Camp Nou, laat me maar niet beginnen over hoe die vernederd werd in zijn 'beste jaren'. Laat staan wat er nu gaat gebeuren nu het een slome oude speler is pff, als Messi op krukken komt scoort die nog minimaal 2 keer helaas
 
Toen Schwaab nog in Duitsland speelde moest die ook naar Camp Nou, laat me maar niet beginnen over hoe die vernederd werd in zijn 'beste jaren'. Laat staan wat er nu gaat gebeuren nu het een slome oude speler is pff, als Messi op krukken komt scoort die nog minimaal 2 keer helaas
Ja, als Messi op krukken loopt wel, ja. Da's nu juist het hele punt. Dan is zijn snelheid een stuk minder, en heeft Schwaab voldoende tijd om in zijn schijnbewegingen te trappen. Een topfitte Messi: daar hoeven we niet bang voor te zijn.

Snap je?
 
Kennen jullie het verschijnsel dat als je tegen tegenstanders speelt die veel slechter zijn dan jij, je het toch heel moeilijk hebt - maakt niet uit in welke sport - omdat ze allerlei vreemde dingen doen? Zo ben ik een goefend tafelvoetballer, maar verlies soms van zwakke spelers omdat ze veel trager bewegen dan dat ik gewend ben.

En daarom wint PSV in Camp Nou. Messi komt niet langs Schwaab, omdat hij veel later dan een topverdediger regeert op een schijnbeweging van Messi. Het lijkt alsof-ie niet hapt. Dat klopt niet: hij hapt wel, maar zó laat dat Messi alweer een volgende beweging heeft gemaakt. En daarom scoort De Jong 2x... Hij draait dermate traag dat de verdediger alweer twee meter verder is.

0-2 derhalve. Jullie mogen me hier rustig na de wedstrijd op aanspreken. Ik ben nog nooit ergens zo zeker van geweest als nu.

Waarom kan ik me hier zo goed aan relateren? Bij tennis kon ik altijd beter omgaan met lage snelle ballen dan hoge en trage, ondanks dat mijn tegenstander 'slechter' was of makkelijkere ballen speelde. :oops:

Ik zeg 0-6 PSV :grin:
 
Laatst bewerkt:
Ja, als Messi op krukken loopt wel, ja. Da's nu juist het hele punt. Dan is zijn snelheid een stuk minder, en heeft Schwaab voldoende tijd om in zijn schijnbewegingen te trappen. Een topfitte Messi: daar hoeven we niet bang voor te zijn.

Snap je?
:ROFL:
 
Waarom kan ik me hier zo goed aan releteren? Bij tennis kon ik altijd beter omgaan met lage snelle ballen dan hoge en trage, ondanks dat mijn tegenstander 'slechter' was of makkelijkere ballen speelde. :oops:

Ik zeg 0-6 PSV :grin:

Goed voorbeeld! Zo is het!

Je kan je eraan relateren omdat ik als filosoof getraind ben om achter de veranderlijkheid van alledag, de grilligheid van emoties, de korte adem, te analyseren wat meer bestendig is. De langdurige, door ratio en argumentatie onderbouwde waarheid. Dat is voor iedereen herkenbaar.

Graag gedaan, hoor!
 
Wie zegt dat Messi tegenover Schwaab komt te staan. Ik denk eerder dat Viergever/Sainsbury met hem te maken gaat krijgen. En dan de vampier nog. Wie stopt hem af?
 
Wie zegt dat Messi tegenover Schwaab komt te staan. Ik denk eerder dat Viergever/Sainsbury met hem te maken gaat krijgen. En dan de vampier nog. Wie stopt hem af?

't Zou wel grappig zijn indien bij de thuiswedstrijd het publiek knoflookbollen op het veld gooit.
 
Kennen jullie het verschijnsel dat als je tegen tegenstanders speelt die veel slechter zijn dan jij, je het toch heel moeilijk hebt - maakt niet uit in welke sport - omdat ze allerlei vreemde dingen doen?

Uiteraard. Niet persoonlijk, maar heb nog niet zo lang geleden de wedstrijden PEC - PSV en Fortuna Sittard - PSV gezien :sneaky:

En iets langer geleden was De Graafschap - Ajax uitgebreid op de TV. :D
 
Kennen jullie het verschijnsel dat als je tegen tegenstanders speelt die veel slechter zijn dan jij, je het toch heel moeilijk hebt - maakt niet uit in welke sport - omdat ze allerlei vreemde dingen doen? Zo ben ik een goefend tafelvoetballer, maar verlies soms van zwakke spelers omdat ze veel trager bewegen dan dat ik gewend ben.

En daarom wint PSV in Camp Nou. Messi komt niet langs Schwaab, omdat hij veel later dan een topverdediger regeert op een schijnbeweging van Messi. Het lijkt alsof-ie niet hapt. Dat klopt niet: hij hapt wel, maar zó laat dat Messi alweer een volgende beweging heeft gemaakt. En daarom scoort De Jong 2x... Hij draait dermate traag dat de verdediger alweer twee meter verder is.

0-2 derhalve. Jullie mogen me hier rustig na de wedstrijd op aanspreken. Ik ben nog nooit ergens zo zeker van geweest als nu.

giphy.gif
 
Kennen jullie het verschijnsel dat als je tegen tegenstanders speelt die veel slechter zijn dan jij, je het toch heel moeilijk hebt - maakt niet uit in welke sport - omdat ze allerlei vreemde dingen doen? Zo ben ik een goefend tafelvoetballer, maar verlies soms van zwakke spelers omdat ze veel trager bewegen dan dat ik gewend ben.

En daarom wint PSV in Camp Nou. Messi komt niet langs Schwaab, omdat hij veel later dan een topverdediger regeert op een schijnbeweging van Messi. Het lijkt alsof-ie niet hapt. Dat klopt niet: hij hapt wel, maar zó laat dat Messi alweer een volgende beweging heeft gemaakt. En daarom scoort De Jong 2x... Hij draait dermate traag dat de verdediger alweer twee meter verder is.

0-2 derhalve. Jullie mogen me hier rustig na de wedstrijd op aanspreken. Ik ben nog nooit ergens zo zeker van geweest als nu.
Haha ik had dat vroeger toen ik een aardig balletje kon tafeltennissen. Ongeslagen. als enige van het team. met het jeugdteam in de landelijk B, maar wel tijdens de clubkampioenschappen ieder jaar weer verliezen van een eerste of tweede klasser. Maar dat is een individuele sport, of dit ook opgaat tegen 11 spelers, weet ik niet. Volgens Ajax na een uitwedstrijd tegen de Graafschap, wel.
 
Wie gaan er allemaal naar Barcelona toe? Wij gaan proberen de tickets te bemachtigen. We hebben nét genoeg loyaliteitspunten om de eerste verkoopronde te overleven.
 
Als ze ons nou 2 wedstrijden laten winnen, dan mag Zoet best opgeofferd worden.
Zo niet, mogen we blij zijn als het bij 5-0 minimaal blijft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan