Favoriete voetballer aller tijden?

TotalBB

Aanvoerder
Het is natuurlijk een onmogelijke discussie, maar ik ben toch benieuwd wie volgens jullie de beste voetballer ooit is. Voor mij is dat George Best. Hij heeft nou niet bepaald alles uit zijn carrière gehaald en verdient deze titel daarom misschien niet, maar wat mij betreft was het in elk geval de meest getalenteerde. Uiteraard had hij ook de pech dat hij in een onbeduidend voetballand werd geboren, zodat hij nooit op grote toernooien kon schitteren. Maar toch...

 
Ik Kom er nog op terug, maar wat is de beste? Meeste goals? De onzichtbare stofzuiger? De man die 100% goede passes geeft? Mijn favorieten die me in me tienerjaren bij zijn gebleven zijn,

Pär Zetterberg
Hans Peter Lehnhof
Faustino Asprilla
Fernando Redondo
 
Vul het in zoals jij wilt. Het is ook niet zozeer bedoeld als discussie-topic. ;) Misschien is 'favoriete voetballer' ook een betere omschrijving. Ik pas de titel aan.
 
Mark van Bommel

Of mijn zoontje natuurlijk ;)

giphy.gif
 
Het is natuurlijk een onmogelijke discussie, maar ik ben toch benieuwd wie volgens jullie de beste voetballer ooit is. Voor mij is dat George Best. Hij heeft nou niet bepaald alles uit zijn carrière gehaald en verdient deze titel daarom misschien niet, maar wat mij betreft was het in elk geval de meest getalenteerde. Uiteraard had hij ook de pech dat hij in een onbeduidend voetballand werd geboren, zodat hij nooit op grote toernooien kon schitteren. Maar toch...

Mooi, er zijn er niet veel die George Best op z’n waarde schatten. Mijn beste is Maradona, daarna Best
 
Van de spelers die ik zelf heb zien spelen is dit mijn top 7:


1.Diego Armando Maradona
2.Zico
3.Romario
4. Ronaldo
5.Luc Nilis
6..Mario Kempes
7.Van Nistelrooij toen hij nog beardless was. Wat een boeventronie heeft ie nu...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Maradona
Messi
Cruijff
Iniesta

In die volgorde. Messi is eigenlijk kwa talent en puurheid de allerbeste voetballer allertijden maar kwa impact was Maradona de allerbeste en daarna Cruijff. Iniesta: zo een speler wordt een keer per 200 jaar geboren.
 
Maradona
Messi
Cruijff
Iniesta

In die volgorde. Messi is eigenlijk kwa talent en puurheid de allerbeste voetballer allertijden maar kwa impact was Maradona de allerbeste en daarna Cruijff. Iniesta: zo een speler wordt een keer per 200 jaar geboren.

Toch vind ik de vraag naar een favoriete voetballer leuker. Zo is Messi vast beter dan Berry van Aerle. Maar Berry staat een heel stuk hoger op mijn lijstje favoriete voetballer dan Messi. Trouwens, ook hoger dan Cruijff, Iniesta of Maradona. :grin:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toch vind ik de vraag naar een favoriete voetballer leuker. Zo is Messi vast beter dan Berry van Aerle. Maar Berry staat een heel stuk hoger op mijn lijstje favoriete voetballer dan Messi. Trouwens, ook hoger dan Cruijff, Iniesta of Maradona. :grin:
Als het om favoriete voetballer gaat dan is dat Iniesta voor mij, niet alleen door zijn genialiteit maar ook hoe hij als persoon is, de man die zijn oude club al 2 keer heeft gered van een faillisement, de geniale middenvelder die heel openlijk over zijn depressies praat. En de tattoos, oorbellen en bling bling niet nodig heeft om zijn status aan de wereld te laten zien.
 
Maandag ontving Robert Lewandowski :star: het Commandeurskruis in de Orde van Polonia Restituta uit handen van de president van zijn land, Andrzej Duda.
Duda noemde Lewandowski 'een nationale sportheld' en 'de kwintessens van perfectie'.

Duda_called_Lewandowski_a_national_sports_-hero-4-1024x764.jpg
 
Maandag ontving Robert Lewandowski :star: het Commandeurskruis in de Orde van Polonia Restituta uit handen van de president van zijn land, Andrzej Duda.
Duda noemde Lewandowski 'een nationale sportheld' en 'de kwintessens van perfectie'.

Duda_called_Lewandowski_a_national_sports_-hero-4-1024x764.jpg
Ik vind het maar een irritante en onsportieve kerel. Scoort wel vaak, dat wel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan