Favoriete PSV-Elftal allertijden (dus niet het beste elftal, maar je favoriete spelers)

DrJ

Routinier
Ik zat tussen het feestgedruis in meteen te denken wat nou mijn favoriete PSV-elftal is. Waarom nu? Geen idee.

Gomes

Arias - Popescu - Boscagli - Lee
Van Bommel - Cocu - Tillman
Nilis - Kezman - Dzsudszak

Ik denk dat dit het moet zijn. Nilis maar op rechtsbuiten geposteerd. twijfelde nog tussen Nilis op 10 en Farfan op Rechtsbuiten, maar ik wilde Tillman er graag bij hebben.
En Dumfries is toch ook wel een beetje een held :)

Van Beveren

Van Aerle - Gullit - Alex - Dumfries
Van Bommel - Van der Kuylen - Guardado
Nilis - Romario - Edstrom

Beetje moeten goochelen om ze er allemaal in te krijgen. ;)

• Geweldig
Reactions: DrJ
Van Beveren

Van Aerle - Gullit - Alex - Dumfries
Van Bommel - Van der Kuylen - Guardado
Nilis - Romario - Edstrom

Beetje moeten goochelen om ze er allemaal in te krijgen. ;)
Ik zou Dumfries ook boven Lee verkiezen, maar heb wel beetje de posities aangehouden 😁

Ik ben 'pas' pakweg 13 jaar PSV fan. Hoewel ik de meeste grootheden uit het verleden zeker ken leg ik mijzelf de uitdaging op om alleen spelers op te nemen die ik enigszins actief voor PSV heb zien spelen.

Cody - Luuk - Perisic
Guardado - Götze - Pröpper
Mauro - Boscagli - Moreno - Dumfries
Zoet

Deze opstelling doet mij beseffen dat PSV de afgelopen 13 jaar naar weinig top CVs en keepers heeft gehad

Zoet maar op doel, omdat zijn fantastische keeperswerk tegen Atletico mij wel altijd is bijgebleven.

Boscagli was het andere twijfelgevalletje, maar haalde de selectie door zijn geweldige vorige seizoen. Buiten Moreno is dat de enige bewuste keer dat ik een PSV CV zo dominant zag spelen.

Ik zat tussen het feestgedruis in meteen te denken wat nou mijn favoriete PSV-elftal is. Waarom nu? Geen idee.

Gomes

Arias - Popescu - Boscagli - Lee
Van Bommel - Cocu - Tillman
Nilis - Kezman - Dzsudszak

Ik denk dat dit het moet zijn. Nilis maar op rechtsbuiten geposteerd. twijfelde nog tussen Nilis op 10 en Farfan op Rechtsbuiten, maar ik wilde Tillman er graag bij hebben.
En Dumfries is toch ook wel een beetje een held :)
Geen Alex, Stam, Koeman, Nielsen, Stevens maar Boscagli 🤣

Gomes
Dumfries - Moreno - Alex - Mauro
van Bommel - Affalay - Cocu
Robben - van Nistelrooij - Gakpo

Zoals je ziet nog niet heel lang supporter maar verder in het verleden nog veel meer mooie PSV ers, maar die heb ik buiten beschouwing gelaten. Verder ook graag Guardado en Luuk er nog bij gezet, eerste 2 wissels.

Alleen spelers die ik pak hem beet de afgelopen 20 jaar heb mogen bewonderen:

Gomes
Dumfries - Alex - Moreno - Dest
Van Bommel - Götze - Cocu
Perisic - Luuk - Gakpo

En dan doe ik vooral een aantal middenvelders en aanvallers tekort. Guardado, Farfan, Strootman, Memphis, Mertens, Van Ginkel, Pröpper, Afellay, Schouten en Tillman heb ik ook erg van genoten.

Heb een beetje medelijden waar jonge PSV-fans het mee moeten doen. Ik heb dan nog het geluk Alex te hebben mogen zien. Als je me vraagt naar een speler achter Alex en Moreno, tja Schwaab had een paar seizoenen waarin hij wel aardig was en anders Boscagli ja. Kun je nagaan dat we de afgelopen 20 jaar 2 goede centrumverdedigers hebben gehad 😂

Dat Earnie er maar snel verandering in gaat brengen 🍻

Ik heb Koeman, Nielsen,Stevens niet bewust meegemaakt. Alex is na deze 2 mijn favoriet. Stam ook goeie verdediger, maar daarom gaat het ook om je favoriet en niet per se het beste elftal (wat ik meegemaakt heb) Daar zou Alex zeker in staan. Zie mijn avatar :) Ik ben al een paar jaar Boscagli-fan.

Spelers die ik op het netvlies heb en leuk vind.

Van Breukelen
Dumfries - van Tiggelen - Popescu - Heintze
Van Bommel - Nilis - Cocu
Vanenburg - Van Nistelrooy - Gakpo

En daar ontbreken nog wel wat namen.

Ik heb Koeman, Nielsen,Stevens niet bewust meegemaakt. Alex is na deze 2 mijn favoriet. Stam ook goeie verdediger, maar daarom gaat het ook om je favoriet en niet per se het beste elftal (wat ik meegemaakt heb) Daar zou Alex zeker in staan. Zie mijn avatar :) Ik ben al een paar jaar Boscagli-fan.
Aah zo dan ga ik nog even een plekje zoeken voor Manolev en vd Kuylen er uit want die heb ik niet zien spelen :)

Terug
Bovenaan Onderaan