Favoriete ex-PSV'er.

Lees de eerste post op pagina 1 waar dit topic over gaat, oud spelers die nog actief zijn als speler.

Ik heb nog altijd een zwak voor Dzsudzsak (die over een maandje met voetbalpensioen gaat lijkt het), niet de beste oud-psv er wellicht maar wel een van mijn favorieten. Een vleugelspeler die regelmatig een man uitspeelde en met een geweldige vrije trap (het EK in Frankrijk bewees dat ie t niet verleerd is). Bovendien een kleine pitbull die echt strijd in zijn acties legde. Was voor mij een van de leukere spelers om te zien spelen.
Daar heb ik ook een PSV shirt van. Geweldige voetballer, geweldige trap.

-040-

Trainer Coach
Dan ga ik toch voor Robben.

Ik kan het wel waarderen als een speler zijn cariere serieus neemt.

De grote vier? Er is gewoon de grote een. Dan mogen van Persie en Sneijder daar ver onder nog net in de schaduw staan. En die dikke celebrityboy mag niet eens genoemd worden.

Relix

Routinier
Kuyt erin, vd vaart eruit. Moet wel n kwartet blijven.
Dan ga ik toch voor Robben.

Ik kan het wel waarderen als een speler zijn cariere serieus neemt.

De grote vier? Er is gewoon de grote een. Dan mogen van Persie en Sneijder daar ver onder nog net in de schaduw staan. En die dikke celebrityboy mag niet eens genoemd worden.
Kuyt hoort erbij, terwijl van der Vaart in mijn optiek nooit sterkhouder in oranje of n voorbeeld voor Nederlandse spelers geweest. Raphael is nooit hoger dan niveau Utrecht geweest, met n dun glanslaagje ajaxied 'Gerso brons' wat eigenlijk in de praktijk oranjebruin is..;)

Pavlos

Coach SV Waldhof Mannheim
1 Jefferson Farfann
2 Alex
3 Moreno
4Dudschak
5 Alcides
Goh, Alcides. Verrassend.

Ik zwijmelde van de week weer weg bij Toivonen na zijn goal op het WK. Hoewel we niet echt prijzen wonnen in die tijd, genoot ik ontzettend van zijn irritante spel. De eerste naam die mij altijd te binnen schiet als ik weer eens een PSV-shirtje wil kopen, is Toivonen.

-040-

Trainer Coach

Ik zwijmelde van de week weer weg bij Toivonen na zijn goal op het WK. Hoewel we niet echt prijzen wonnen in die tijd, genoot ik ontzettend van zijn irritante spel. De eerste naam die mij altijd te binnen schiet als ik weer eens een PSV-shirtje wil kopen, is Toivonen.
Al is het maar om anderen te ergeren. :grin:

Valon Behrami (van Zwitserland) deed dat tegen Neymar ook zo mooi. Lag Neymar na een botsing weer eens op de grond te kermen, stond hij daar naast een beetje te grinniken. :ROFL:

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014

Ik kon daar ook van genieten. Zoals toen met Gudelj. :lmao: Het moet overigens niet gemeen worden en je moet wel kunnen incasseren.

J.B.

Voorheen Vic001

Ik heb juist het tegenovergestelde. Vond Toivonen bij PSV niet passen. Geniepig gemeen mannetje in het veld. Vooral dat Gudelj moment zal ik nooit vergeten. Wat mij betreft het PSV shirt onwaardig. Toen Cocu coach werd was het ook snel klaar met hem. Vond hem ook beperkt in z`n acties. Z`n gemiste open kans tegen Groningen was typerend hoe ik me Toivonen als speler herinner. Nee, hoeft van mij niet en staat voor mij eigenlijk symbool voor het net niet PSV onder Rutte..

Rednas

Administrator
Medewerker
Ik heb juist het tegenovergestelde. Vond Toivonen bij PSV niet passen. Geniepig gemeen mannetje in het veld. Vooral dat Gudelj moment zal ik nooit vergeten. Wat mij betreft het PSV shirt onwaardig. Toen Cocu coach werd was het ook snel klaar met hem. Vond hem ook beperkt in z`n acties. Z`n gemiste open kans tegen Groningen was typerend hoe ik me Toivonen als speler herinner. Nee, hoeft van mij niet en staat voor mij eigenlijk symbool voor het net niet PSV onder Rutte..
En dan noem je nog niet eens zijn onwil om in de spits te spelen. Een soort Luckassen avant la lettre...