Favoriete ex-PSV'er.

Bas

Routinier
Natuurlijk was Alex een stuk beter dan Moreno, Alex was echt internationale top toen hij bij PSV speelde. Maar Moreno was zeker een erg goede verdediger. Sowieso 3 klasses beter dan Salcido, en 10 klasses dan Manolev.

J.B.

Voorheen Vic001
Waarom zie ik de naam van Cocu weinig hier? Is voor mij het boegbeeld van de succesperiode onder Hiddink periode twee.

Ik hou wel van de `stille krachten` in het veld. Tactisch slim. Was op meerder posities te gebruiken en speelde op iedere positie goed.
Wat mij betreft een van de meest ondergewaardeerde spelers in Nederland.

-040-

Trainer Coach
Waarom zie ik de naam van Cocu weinig hier? Is voor mij het boegbeeld van de succesperiode onder Hiddink periode twee.

Ik hou wel van de `stille krachten` in het veld. Tactisch slim. Was op meerder posities te gebruiken en speelde op iedere positie goed.
Wat mij betreft een van de meest ondergewaardeerde spelers in Nederland.
Omdat Cocu niet meer speelt?

Heb ik het topic verkeerd begrepen? Gaat toch om ex psv`ers?
Lees de eerste post op pagina 1 waar dit topic over gaat, oud spelers die nog actief zijn als speler.

Ik heb nog altijd een zwak voor Dzsudzsak (die over een maandje met voetbalpensioen gaat lijkt het), niet de beste oud-psv er wellicht maar wel een van mijn favorieten. Een vleugelspeler die regelmatig een man uitspeelde en met een geweldige vrije trap (het EK in Frankrijk bewees dat ie t niet verleerd is). Bovendien een kleine pitbull die echt strijd in zijn acties legde. Was voor mij een van de leukere spelers om te zien spelen.