Favoriete Cabaretier(e)/Cabaretgroep

.
Dat mag jij vinden. Ik heb me rot gelachen in het theater bij de eerste twee en de liedjes vind ik niet alleen best komisch, maar ook mooi om naar te luisteren. Tineke Schouten heb ik nooit live gezien, maar haar typetjes vind ik qua niveau alleen overtroffen worden door het iconische duo v. Kooten en de Bie.
Koot en Bie is wel een niveautje of tig hoger. Met alle respect voor Schouten hoor.
 
Dit waren wel allemaal oude grappen die al vele jaren in elke moppentrommel te vinden zijn.

Maar wellicht heeft ie zelf ook nog wat verzonnen in die show.
In deze show is het vooral het afleveren van de grap / punchline waar het om draait. Mopjes en oneliners verteld door een professional. Ook wel eens leuk, in plaats van Ome Ben op een verjaardag.

Ik denk dat hij het repertoire van Sara Kroos wél leuk zou kunnen vertellen.
 
In deze show is het vooral het afleveren van de grap / punchline waar het om draait. Mopjes en oneliners verteld door een professional. Ook wel eens leuk, in plaats van Ome Ben op een verjaardag.

Ik denk dat hij het repertoire van Sara Kroos wél leuk zou kunnen vertellen.

Hij brengt ze wel leuk, dat zeker.
Als je dat van tevoren weet, is dat geen probleem.
'De 100 leukste moppen, met Ton Kas'. Kan een prima avondje worden.

Maar ik zou het toch jammer vinden naar een show te gaan, waar de caberatier van dienst oude grappen staat te vertellen terwijl ik een nieuwe show verwacht.
 
Hij brengt ze wel leuk, dat zeker.
Als je dat van tevoren weet, is dat geen probleem.
'De 100 leukste moppen, met Ton Kas'. Kan een prima avondje worden.

Maar ik zou het toch jammer vinden naar een show te gaan, waar de caberatier van dienst oude grappen staat te vertellen terwijl ik een nieuwe show verwacht.
Snap ik helemaal.

Voor deze show was hij overigens ook bij DWDD geweest om te vertellen dat hij een nieuwe show had en wat de mensen konden verwachten etc. Hij heeft toen ook een paar moppen verteld, dus ik denk dat de meerderheid van de bezoekers wel wist waar ze naartoe gingen.


Ik moet overigens ook eerlijk bekennen dat ik blijkbaar sexist ben waar het op vrouwelijke cabaretières aankomt. Ik weet niet waarom dat is, maar ik vind ze maar zelden grappig.
 
Snap ik helemaal.

Voor deze show was hij overigens ook bij DWDD geweest om te vertellen dat hij een nieuwe show had en wat de mensen konden verwachten etc. Hij heeft toen ook een paar moppen verteld, dus ik denk dat de meerderheid van de bezoekers wel wist waar ze naartoe gingen.


Ik moet overigens ook eerlijk bekennen dat ik blijkbaar sexist ben waar het op vrouwelijke cabaretières aankomt. Ik weet niet waarom dat is, maar ik vind ze maar zelden grappig.

Ik kan wel altijd enorm lachen om mijn vrouw.

Die is dan geen cabaratière, maar wel vaak rete-onhandig en naïef :devilish:
 

Ben benieuwd of dit verhaal bij de roddelbladen/sites blijft of opgepakt gaat worden door de serieuze media.
Het is iets anders dan het stelen van de UEFA-cup :eek:


Met welk gevoel luistert het publiek van Maassen vanaf nu naar zijn grappen op de bühne? En schurken sommige uitspraken niet iets teveel tegen de waarheid aan? De cabaretier is in één van zijn voorstellingen in ieder geval kraakhelder over hoe hij in de wedstrijd staat: ‘Ik hou echt veel van mijn vriendin, ik zou pislink worden als een ander haar zou slaan.’

GElziX2WkAA104a


:maniac:
 

Ben benieuwd of dit verhaal bij de roddelbladen/sites blijft of opgepakt gaat worden door de serieuze media.
Dat hangt er vanaf in hoeverre het waar is. Roddelbladen hebben natuurlijk wel 'n bepaalde.. manier van opschrijven. Ik vind het vermeende vreemdgaan trouwens geen enkel issue, dat is iets tussen Theo en zijn vrouw. Geweld gebruiken is een absolute no-go uiteraard en dan valt 'ie bij mij wel van een voetstuk, mocht dat waar blijken te zijn.

Staat verder los van wat ie zegt op 't podium. Daar is ie cabaretier voor.
 
Dat hangt er vanaf in hoeverre het waar is. Roddelbladen hebben natuurlijk wel 'n bepaalde.. manier van opschrijven

Een anonieme bron die de echtheid bevestigd. Klinkt nogal dubieus. Kom gewoon naar buiten met het bewijs als het zo is. Gewoon screenshots van de berichten laten zien. Dan is er geen ruimte voor twijfel.
 
Een anonieme bron die de echtheid bevestigd. Klinkt nogal dubieus. Kom gewoon naar buiten met het bewijs als het zo is. Gewoon screenshots van de berichten laten zien. Dan is er geen ruimte voor twijfel.
Screenshots van berichten lijken mij ook relatief eenvoudig te fabriceren. Maar t is meer dan niet tonen.
 
Een anonieme bron die de echtheid bevestigd. Klinkt nogal dubieus. Kom gewoon naar buiten met het bewijs als het zo is. Gewoon screenshots van de berichten laten zien. Dan is er geen ruimte voor twijfel.
Ik zie de koppen volgende week al in de Story en Privé:

"Theo Maassen slaat terug"

of:

"Theo Maassen haalt keihard uit naar de media"
 
Ik zie de koppen volgende week al in de Story en Privé:

"Theo Maassen slaat terug"

of:

"Theo Maassen haalt keihard uit naar de media"
Zaterdag 8 juni 2024

Theo Maassen steelt een week nadat PSV de Champions League heeft gewonnen de cup met de grote oren uit het Philipsstadion
o.O :eek: ;)
 
Zaterdag 8 juni 2024

Theo Maassen steelt een week nadat PSV de Champions League heeft gewonnen de cup met de grote oren uit het Philipsstadion
o.O :eek: ;)
205FAE10-241F-4483-B78D-DE62F79A6AAF.jpeg
Decoy neerzetten dan maar.
Kan me ook gestolen worden..


Vervelend hè, flauwe grappen
 

Zo, daar kan ook een streep onder.

Privé nooit als serieuze bron beschouwen.
Mag hopen dat ze een aanklacht indienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan