Fantasy Voetbal Subleague PSV

Constantine Renoir

Moderator
Administrator

Subleaguecode = hier is hij: bo5k68

Luc de Jong

Goed nieuws voor alle voetballiefhebbers die van pooltjes, gaming of data houden. Vanaf 1 juli 2025 lanceren ESPN en de Eredivisie CV samen het officiële Fantasy Voetbalspel van de VriendenLoterij Eredivisie: ESPN Fantasy Voetbal. In ESPN Fantasy Voetbal kun jij jouw ultieme voetbalkennis demonstreren en strijden om de eeuwige roem in jouw vriendengroep.

Ben voor Schouten, Flamingo en Pepi gegaan van PSV, het vermoeden dat die goed gaan scoren dit seizoen. Wel jammer dat er maar 3 per club mogen. Smit lijkt me ook een nobrainer voor dat geld.

Ben voor Schouten, Flamingo en Pepi gegaan van PSV, het vermoeden dat die goed gaan scoren dit seizoen. Wel jammer dat er maar 3 per club mogen. Smit lijkt me ook een nobrainer voor dat geld.
Ik op dit moment voor Dest, Perisic en Pepi.

Voor ik mij aanmeld: zijn er persoonsgegevens zoals naam en e-mail zichtbaar voor anderen?

Voor ik mij aanmeld: zijn er persoonsgegevens zoals naam en e-mail zichtbaar voor anderen?
Naam wel. Ik heb het geprobeerd aan te passen in mijn MyDisney-account (is er kennelijk aan gekoppeld), maar dat werkte niet.

In de FAQ staat dat je je naam kunt aanpassen in je profiel, maar daar kan ik alleen mijn teamnaam en favoriete club aanpassen.

Laatst bewerkt:
Naam wel. Ik heb het geprobeerd aan te passen in mijn MyDisney-account (is er kennelijk aan gekoppeld), maar dat werkte niet.

In de FAQ staat dat je je naam kunt aanpassen in je profiel, maar daar kan ik alleen mijn teamnaam en favoriete club aanpassen.

Maak je profiel compleet​

Velden gemarkeerd met een asterisk (*) zijn vooraf ingevuld en kunnen alleen worden gewijzigd via de MyDisney-profielinstellingen
(naam en achternaam stonden hierbij)

Ik zal eens kijken of ik het kan aanpassen.

Ik kon mijn naam MyDisney-profiel wel aanpassen, maar als ik dan terugga naar ESPN staat mijn oude naam er nog steeds.
Ik heb inderdaad het zelfde, niet helemaal slim gedaan door Disney/ ESPN maar goed, voor de mensen die het een probleem vinden kunnen natuurlijk gewoon een nieuw Disney account maken, zonder hun naam.

Mentos we komen je echt niet opzoeken hoor overigens weten we allemaal dat je stiekem voor PSV bent.

En toch blijf ik liever anoniem. ;)
Je weet nooit wie er mee leest en mensen doen rare dingen als het om voetbal gaat.
Even een anoniem Disney account aanmaken en vervolgens even testen voordat je de league joined en het zou goed moeten komen!

Ik kon mijn naam MyDisney-profiel wel aanpassen, maar als ik dan terugga naar ESPN staat mijn oude naam er nog steeds.
Ik vond het ook even een tegenvaller dat je naam erbij stond. Maar goed, het is maar wat het is….

Ik zag ook dat je eenmalige fiches in kunt zetten. Stom idee wat mij betreft.

Terug
Bovenaan Onderaan