Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Met 0-0 vervalt je prio.Echt een wedstrijd waar je weer eens de 0 moet houden. Heeft voor mij meer prio dan 4 doelpunten scoren.

Lijkt me wel duidelijk dat je deze gewoon wint. Daar is geen discussie over mogelijk.Met 0-0 vervalt je prio.![]()
Het zal wel weer een 4-2 worden of zo.Echt een wedstrijd waar je weer eens de 0 moet houden. Heeft voor mij meer prio dan 4 doelpunten scoren.
Pfff....elke keer als ik denk dat het een "eenvoudige zege" gaat worden voor PSV, dan beginnen onze jongens juist erg slap aan de wedstrijd, en is het resultaat niet al te best: kijk maar naar de wedstrijd tegen Telstar, Union en afgelopen zondag tegen Ajax.....op papier moeten we Excelsior wel kunnen hebben, maar tja, de bal is rond en onze jongens hebben nog steeds niet de juiste instelling om vanaf de eerste minuut vol gas te geven, in een hoog tempo en met lef, strijd en passie te spelen. Maar vooruit, laat ik toch maar positief zijn en hopen op een overwinning van PSV, dus eindstand: 0-2Dit moet dan toch een eenvoudige 3 punten worden? 1-4 dan maar.
Tegen Ajax begonnen we niet slap. Dat gebeurde in de tweede helft toen PSV geen antwoord had op de pressie van de tegenstander. Het probleem is dat we nauwelijks even op de noodrem te trappen. Even een gele kaart durven pakken. Even een opkomende speler neerleggen bijvoorbeeld.Pfff....elke keer als ik denk dat het een "eenvoudige zege" gaat worden voor PSV, dan beginnen onze jongens juist erg slap aan de wedstrijd, en is het resultaat niet al te best: kijk maar naar de wedstrijd tegen Telstar, Union en afgelopen zondag tegen Ajax.....op papier moeten we Excelsior wel kunnen hebben, maar tja, de bal is rond en onze jongens hebben nog steeds niet de juiste instelling om vanaf de eerste minuut vol gas te geven, in een hoog tempo en met lef, strijd en passie te spelen. Maar vooruit, laat ik toch maar positief zijn en hopen op een overwinning van PSV, dus eindstand: 0-2
Veel te veel lieverdjes, ideale schoonzonen.Tegen Ajax begonnen we niet slap. Dat gebeurde in de tweede helft toen PSV geen antwoord had op de pressie van de tegenstander. Het probleem is dat we nauwelijks even op de noodrem te trappen. Even een gele kaart durven pakken. Even een opkomende speler neerleggen bijvoorbeeld.
Nouja, dat kun je er toch inbrengen? Even een duwtje ergens of een armpje van de tegenstander vasthouden als noodgreep. Dat is niet lastig toch?Veel te veel lieverdjes, ideale schoonzonen.
Pas op voor teveel optimisme.Lijkt me wel duidelijk dat je deze gewoon wint. Daar is geen discussie over mogelijk.
Maar liever 0-2 dan 2-4 deze keer.
Het zal wel weer een 4-2 worden of zo.
Volgens mij heeft Perisic het ultieme van een noodrem - pak geel - laten zien in die wedstrijdTegen Ajax begonnen we niet slap. Dat gebeurde in de tweede helft toen PSV geen antwoord had op de pressie van de tegenstander. Het probleem is dat we nauwelijks even op de noodrem te trappen. Even een gele kaart durven pakken. Even een opkomende speler neerleggen bijvoorbeeld.
Helaas alleen op het verkeerde moment.Volgens mij heeft Perisic het ultieme van een noodrem - pak geel - laten zien in die wedstrijd
Je "pakt" geen geel, die krijg je. En niet altijd op grond van de ernst van de overtreding maar op de kleur van je shirt.Volgens mij heeft Perisic het ultieme van een noodrem - pak geel - laten zien in die wedstrijd
Ja, op het gebied van killen van de tegenstander zijn nog wel wat stappen te zetten.Veel te veel lieverdjes, ideale schoonzonen.

PfffVolgens Elfrink is Dest er morgen niet bij. Gaat lekker zo..
Het houdt niet op..... niet vanzelf.Volgens Elfrink is Dest er morgen niet bij. Gaat lekker zo..