Excelsior Maassluis - PSV | Woensdag 26 september | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Behich heeft mij niet bepaald positief verrast. hij ziet er uit als een killer, maar dan wel eentje die de gave heet om doorlopend de verkeerde pass te geven. Of het komt door onkunde of slecht inzicht laat ik in het midden, maar De Bondscoach heeft gelijk als hij zegt dat Angeliño maar beter niet geblesseerd of geschorst kan zijn. Mark gaf het kunstgras de schuld en dat zal ongetwijfeld mee hebben gespeeld, maar dat verandert niet aan de keuze van spelen en de richting waarin je de bal tracht te spelen. Hopelijk komt het door een gebrek aan wedstrijdritme, maar het was niet best.

Los daarvan moeten we reëel zijn. Dit zijn de verplichte nummertjes waarbij het moeilijker is je (team) te motiveren dan voor een wedstrijd tegen ajaks waarmee je ze op vijf punten kunt zetten.

Ik wil ook niet te snel conclusies trekken, maar Behich oogt als het type waarvoor het woord 'dwaallicht' is uitgevonden. Zo'n type uit de Monty Python sketch '100 meter voor mensen zonder gevoel voor richting'.
 
Ik wil ook niet te snel conclusies trekken, maar Behich oogt als het type waarvoor het woord 'dwaallicht' is uitgevonden. Zo'n type uit de Monty Python sketch '100 meter voor mensen zonder gevoel voor richting'.
Wat een briljant stukje was dat.:ROFL:
Ik wou dat ik aan Behich ook zoveel plezier kon beleven.:rolleyes:
 
Wat een briljant stukje was dat.:ROFL:
Ik wou dat ik aan Behich ook zoveel plezier kon beleven.:rolleyes:
Zoals hij gisteren speelde zou hij nog niet eens in de selectie van Excelsior Maassluis mee mogen doen. Hij zal vast wel meer kunnen dan dit, anders word je toch nooit profvoetballer ?
 
Zoals hij gisteren speelde zou hij nog niet eens in de selectie van Excelsior Maassluis mee mogen doen. Hij zal vast wel meer kunnen dan dit, anders word je toch nooit profvoetballer ?
Geen idee. Manolev heeft het ook tot de basis bij PSV geschopt. Derijck ook. We hebben ook ene Poulsen onder contract gehad. Je weet het niet...
 
Weet ik. Wij hadden gisteren 4 internationals op het veld staan. En dat noemen wij het B-team...

In 2018, a crack commando unit was sent to young PSV by a coach due to capacities they don't have. These men promptly escaped from the second team to the Eindhoven underground. Today, they are still wanted by the national team as a substitute player. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them....maybe you can hire The B-Team

Teteteteeeeee
 
Die Behich kan er écht helemaal niets van... Als hij toch nog blijkt te kunnen voetballen (een bal aannemen, een pass over 3 meter geven, etc.) zou dat voor mij de verrassing van het seizoen zijn. Ik schrok me rot tijdens deze wedstrijd.
 
Die Behich kan er écht helemaal niets van... Als hij toch nog blijkt te kunnen voetballen (een bal aannemen, een pass over 3 meter geven, etc.) zou dat voor mij de verrassing van het seizoen zijn. Ik schrok me rot tijdens deze wedstrijd.
Maak me echt niet druk om zo een wedstrijd. Echt een prima speler denk ik. Bommel kent hem al wat langer en als gisteren zijn niveau is dan zal hij hem echt niet gehaald hebben.
 
In 2018, a crack commando unit was sent to young PSV by a coach due to capacities they don't have. These men promptly escaped from the second team to the Eindhoven underground. Today, they are still wanted by the national team as a substitute player. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them....maybe you can hire The B-Team

Teteteteeeeee
 

Bijlagen

  • The-A-Team.jpg
    The-A-Team.jpg
    118,3 KB · Weergaven: 2
Die Behich kan er écht helemaal niets van... Als hij toch nog blijkt te kunnen voetballen (een bal aannemen, een pass over 3 meter geven, etc.) zou dat voor mij de verrassing van het seizoen zijn. Ik schrok me rot tijdens deze wedstrijd.

Ik dacht dat ik te pessimistisch was over hem was, maar gelukkig viel het meer mensen op.
Hij is pure armoede, maar hij zal genoeg kansen krijgen omdat MVB anders voor lul staat met zijn aankoop, maar onder normale omstandigheden zouden ze hem bij Maassluis niet eens willen (n)
 
Zoals hij gisteren speelde zou hij nog niet eens in de selectie van Excelsior Maassluis mee mogen doen. Hij zal vast wel meer kunnen dan dit, anders word je toch nooit profvoetballer ?
In Australië wel.
 
Maak me echt niet druk om zo een wedstrijd. Echt een prima speler denk ik. Bommel kent hem al wat langer en als gisteren zijn niveau is dan zal hij hem echt niet gehaald hebben.

Eens. De man heeft een slechte wedstrijd gespeeld en als binnenkomer is dat nooit lekker. Genoeg voorbeelden van spelers die hetzelfde gehad hebben (Gomes), of van spelers die na een grandioos begin wegzakten (Degryse).
Hij is gehaald als back-up, en zal heus een bepaald niveau hebben.
 
Zou dat misschien niet te maken kunnen hebben met de angst om blessures op te lopen op dat bar-bar slechte veld?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan