Excelsior Maassluis - PSV | Woensdag 26 september | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
JYOhKD3.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
:unsure: Winnen zou wel mooi zijn. ;)

Zelfs dat boeit me niet. Ik vind het te zot voor woorden dat elftallen die Europees spelen, hun energie moeten steken in dit soort potjes, waarbij blessures op de loer liggen. Wel look voor de plaatselijke bevolking, maar daar houdt het dan ook wel op.
 
Zelfs dat boeit me niet. Ik vind het te zot voor woorden dat elftallen die Europees spelen, hun energie moeten steken in dit soort potjes, waarbij blessures op de loer liggen. Wel look voor de plaatselijke bevolking, maar daar houdt het dan ook wel op.
Nou ja dat vind ik dan altijd weer zo'n onzin. Voetbal clubs die Europees spelen spelen sowieso 40 wedstrijden (Europa en competitie). In de KNVB-beker speel je maximaal 6 wedstrijden, maar het is lang geleden dat PSV dat heeft gedaan. Dat is dus niet zoveel. Voetballers moeten minder zeuren over dat ze veel wedstrijden spelen. Voetballers heb juist heel veel rust. En blessures kun je altijd oplopen.
 
Nou ja dat vind ik dan altijd weer zo'n onzin. Voetbal clubs die Europees spelen spelen sowieso 40 wedstrijden (Europa en competitie). In de KNVB-beker speel je maximaal 6 wedstrijden, maar het is lang geleden dat PSV dat heeft gedaan. Dat is dus niet zoveel. Voetballers moeten minder zeuren over dat ze veel wedstrijden spelen. Voetballers heb juist heel veel rust. En blessures kun je altijd oplopen.

Psies, die 90 minuten dat ze op het veld staan kunnen ze iig geen auto-ongeluk krijgen of van de trap vallen (behalve als je uit bij Venlo speelt).
 
Ik zou zeggen dat ze je jeugd erin moeten gooien, of liever alleen Ramselaar opstellen, dan leert ie misschien.wat arbeid leveren is.
 
Ik ga naar deze wedstrijd toe. Kost dan 20(!) euro! Lijkt me toch aardig veel voor zo'n amateurcluppie...
 
Terwijl PSV-VVV vorig jaar in de beker €10,- was op oost en west :eek:

Vraag en aanbod? Heel Maassluis wil er natuurlijk bij zijn en de capaciteit van hun tribune (hebben ze die?) is waarschijnlijk niet veel meer dan een brede dug-out met wat van die witte tuinstoeltjes ernaast?
 
Vraag en aanbod? Heel Maassluis wil er natuurlijk bij zijn en de capaciteit van hun tribune (hebben ze die?) is waarschijnlijk niet veel meer dan een brede dug-out met wat van die witte tuinstoeltjes ernaast?
Excelsior Maassluis is een op 1 juni 1918 opgerichte Nederlandse amateurvoetbalvereniging uit Maassluis. De clubaccommodatie is gelegen aan de Lavendelstraat en biedt plaats aan 5000 toeschouwers.

Zie dat ze een kleine tribune hebben op de lange zijde met een "businessclub'. Met 5000 doe je overigens prima mee in de eerste divisie echter zijn het wel veel staanplaatsen zie ik nu.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan