Europees Kampioenschap 2024

Laten we eerllijk zijn wij zouden ook niet tegen dit spanje gewonnen hebben. bespaart ons een verloren finale.

Blij dat voetbal zegegevierd heeft zie dat die southgate weer met zen zelfde 11 begint als je bankzitters 10 keer beter zijn en telkens het verschil maken en engeland begint te voetballen wanneer ze inkomen dan weet je toch ook dat je iets moete veranderen aan je opstleling? Zag weer het zelfde lullige voetbal dat ze het hele tornooi spelne.

60ef625eaa1cb9ee2443691d18430488.gif

can you give me the winning lottery tickets as well?

Ja, stabiel - maar alleen omdat er een dominante vaderfiguur is. De vraag is natuurlijk hoe stabiel dat werkelijk is, zeker als die vader dan opeens wegvalt.

Ik ken natuurlijk de specifieke situatie niet, maar elke ouder weet dat opvoeden ook leren loslaten is. Je kind moet zijn eigen leven kunnen leiden.

Ik heb een van mijn beste maten die op die leeftijd ook zinn vader is verloren. (15 jaar oud) en hij had absoluut geen dominante vader, maar heeft het er toch echt ruim een jaar verdomd moeilijk gehad en zijn broer is wel degelijk echt domme dingen gaan doen voordat ze zich wisten te herpakken.

Dat heeft niets met dominantie te maken, maar veel meer met een zeer hechte band en er zijn voor je kinderen.

Uiteindelijk wel. Het scheelde heel weinig.

Wat dat betreft vind ik dit EK de wijze van beoordelen van wel/geen buitenspel, gaat een stuk sneller dan dat gepriel met die lijntjes.

Ondanks dat het bij Dumfries wel lang duurde, maar dat was niet de vraag of hij buitenspel stond, maar of het hinderlijk was

Ik heb een van mijn beste maten die op die leeftijd ook zinn vader is verloren. (15 jaar oud) en hij had absoluut geen dominante vader, maar heeft het er toch echt ruim een jaar verdomd moeilijk gehad en zijn broer is wel degelijk echt domme dingen gaan doen voordat ze zich wisten te herpakken.

Dat heeft niets met dominantie te maken, maar veel meer met een zeer hechte band en er zijn voor je kinderen.
Uiteraard.

Een combinatie van extreme egocentrisme, zelfoverschatting en narcisme (alhoewel een psycholoog me waarschijnlijk vertelt dat dit geen mogelijke combinatie is :D). En, wellicht het belangrijkste, helemaal niemand in z'n omgeving die hem tot de orde roept. Hij heeft profiteurs en ja-knikkers om hem hen, incl ouders, familie en zaakwaarnemers.
Eens. En vergeet de enorme bijna onmenselijke druk niet, waar popsterren en voetballers mee te maken hebben. Niet alleen door de exorbitante bedragen, maar ook doordat iedereen iets van je wil en je maar zelden anoniem en dus ‘een gewoon mens’ bent. Geen medelijden hoor, maar wel een enorme aanslag op de menselijke psyche, die in heel veel gevallen niet bestand is tegen deze omstandigheden.

Just move to the Algarve! Much prettier place to live in.

Algarve is arguably the ugliest place in Portugal. It has the best climate and beaches though.

Regarding the apartment, I was just kidding, I moved out from Lisbon years ago. Currently, I live in a coastal village in the west part of the country. Yes it's good to live here most of the year, but during the summer time this is absolute hell for the locals.

Laatst bewerkt:
Algarve is arguably the ugliest place in Portugal. It has the best climate and beaches though.

Regarding the apartment, I was just kidding, I moved out from Lisbon years ago. Currently, I live in a coastal village in the west part of the country. Yes it's good to live here most of the year, but during the summer time this is absolute hell for the locals.
Algarve ugly? That's certainly not what comes to mind when I think about my holiday over there 7 years ago.

Gek genoeg had ik dan toch eigenlijk Ake verwacht. Die was weer zeer betrouwbaar en stabiel, het hele toernooi lang. Schouten had ook zomaar gekund, maar die had natuurlijk wel wat concurrentie op het middenveld. Het zegt ook wel wat over hoe slecht de spitsen op dit het EK het betrekkelijk gedaan hebben. Ook de spits van Spanje, Morata, was eigenlijk nog een van hun mindere spelers (al is dat bij dit Spanje niet zo'n schande). Het feit dat ze Gakpo dan maar als Spits hebben opgenomen in dit elftal, terwijl hij op het EK toch vooral als linker vleugelaanvaller aantrad. Dit was echt het EK van de vleugelaanvallers: Yamal, Williams, Musiala, Gakpo, Kvara etc.

Wie was dat? Messi zeker?

Het gevoel wijkt wel vaker af van statistiek. En volgens mij is speler v/h toernooi meer een populariteitsprijs
Rodri.
Gek genoeg had ik dan toch eigenlijk Ake verwacht. Die was weer zeer betrouwbaar en stabiel, het hele toernooi lang. Schouten had ook zomaar gekund, maar die had natuurlijk wel wat concurrentie op het middenveld. Het zegt ook wel wat over hoe slecht de spitsen op dit het EK het betrekkelijk gedaan hebben. Ook de spits van Spanje, Morata, was eigenlijk nog een van hun mindere spelers (al is dat bij dit Spanje niet zo'n schande). Het feit dat ze Gakpo dan maar als Spits hebben opgenomen in dit elftal, terwijl hij op het EK toch vooral als linker vleugelaanvaller aantrad. Dit was echt het EK van de vleugelaanvallers: Yamal, Williams, Musiala, Gakpo, Kvara etc.
Dat Nederland de halve finale haalde, zal ook wel gescheeld hebben. Musiala staat er bijvoorbeeld niet in, terwijl hij ook 3x scoorde.

Terug
Bovenaan Onderaan