Europees Kampioenschap 2020

Spanje kan nog op elke positie eindigen in de groep.
Ze kunnen nog groepswinnaar worden of zelfs als 4e via de achterdeur naar huis.
 
Na van Gaal maakt nu Koeman de fout door Depay te halen. Maakt Nederland al niet sterker en zat dat Barcelona ook niet maken.
 
Bij Studio Europa staat dat er ene Kalvijn te gast is. Is dat die blonde krullenbol? Moet ik die ergens van kennen ofzo?
 
We winnen maar van Oekraïne en Oostenrijk zeggen ze. Tegen de toplanden gaan we er echt uit zeiden ze.. Nou, moeten we van deze landen echt zo bang zijn?
 
YouTuber. Influencer.
Is er ook een reden dat heel Nederland op televee op de hoogte gebracht wordt van Kalvijn zijn mening over voetbal? Een lekker wijf hebben is meestal voldoende maar hoor toch graag een andere reden deze keer,
 
Is er ook een reden dat heel Nederland op televee op de hoogte gebracht wordt van Kalvijn zijn mening over voetbal? Een lekker wijf hebben is meestal voldoende maar hoor toch graag een andere reden deze keer,
Ok.
Een andere reden.
 
Is er ook een reden dat heel Nederland op televee op de hoogte gebracht wordt van Kalvijn zijn mening over voetbal? Een lekker wijf hebben is meestal voldoende maar hoor toch graag een andere reden deze keer,
Hij heeft toch niks over voetbal gezegd. Tenminste niet na de wedstrijd. Hij presenteerde iets over filmpjes. Ik vond dat hij dat best goed deed. Heel natuurlijk. Ik heb overigens echt nog nooit van die gozer gehoord. Is hij van de EO?
 
Terug
Bovenaan Onderaan