Ik volg die gasten niet zo. Waar kan ik dat zien?
Voornamelijk hier, deze topic.

Q doet om de drie dagen een verslag van de eeuwige battle van Johan Dizzle de Grote vs. het universum. De "oehs" en "ahs" zullen je tijdens het lezen om de oren vliegen. Genieten met de hoofdletter G. Bijzonder to the point en objectief geschreven, met oog voor detail, empathie voor de lezer en altijd gebaseerd op feiten - zelfs tot op de tweede decimaal nauwkeurig wanneer het gaat om cijfers. Met zijn scherpe pen daagt hij een ieder uit tot kritisch nadenken met betrekking tot prangende vragen binnen de maatschappij en stuwt hij het intellect van een digitaal forum tot ongekende hoogten. Zijn bijdragen worden gekoesterd; Johan Dizzle de Grote had zich geen betere protegé en recensent kunnen wensen.

Je hebt werkelijk geen enkel ander medium nodig dan dit mooie draadje met Q in de hoofdrol.
 
Brainz ja heel grappig

Fanboy of niet de VI heren hebben gelijk, “De omstandigheden zijn niet ideaal.” 6500 doden'' :FP: 1 donkere is in de hemel ( of hel ) en we moeten opstaan want genoeg is genoeg.. Oja en VI is foei ook, zijn anti ons en knielen niet mee... :ROFL: Verslaggever maakte puur een vergelijking over een statement en meneer haalt zelf racisme er bij en word boos dat het niet netjes is om de 'statements' te vergelijken :braak:

Dan zie je De Ligt praten, 21 jaar pas en 5x meer verstand en volwassenheid dan die pannenkoek Wijnaldum. In Kroatie hoor je 0 verhalen of meningen over Qatar, niemand interesseert het en geen statements, 0 bullshit over BLM onzin want interesseert ook niemand, als ze zich kwalificeren gaan ze daar gewoon vieren als er wat te vieren is alsof er niks aan de hand is. Dat negeren er van is prima maar ga je niet zo heilig voordoen als het alleen in jou straatje past, met BLM racisme en overige bullshit en dan dit wat erger is gewoon links laten
 
Laatst bewerkt:
Brainz ja heel grappig

Dat negeren er van is prima maar ga je niet zo heilig voordoen als het alleen in jou straatje past, met BLM racisme en overige bullshit en dan dit wat erger is gewoon links laten

Eens, voetbal stond al bijzonder laag in m'n achting, maar nu al helemaal. Het is te zot voor woorden dat dit toernooi doorgaat en dat voetballers hun schouders ophalen. Boycotten is het enige juiste antwoord.

Youp van 't Hek heeft het wat mij betreft allemaal prima verwoord: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/26/strafschopgebied-a4033482
 
Eens, voetbal stond al bijzonder laag in m'n achting, maar nu al helemaal. Het is te zot voor woorden dat dit toernooi doorgaat en dat voetballers hun schouders ophalen. Boycotten is het enige juiste antwoord.

Youp van 't Hek heeft het wat mij betreft allemaal prima verwoord: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/26/strafschopgebied-a4033482
Ach, F1 wordt ook in allerlei dubieuze landen gereden, OS in dubieuze landen gehouden, t is niet dat voetbal hierin een uitzondering vormt.
 
Brainz ja heel grappig

Fanboy of niet de VI heren hebben gelijk, “De omstandigheden zijn niet ideaal.” 6500 doden'' :FP: 1 donkere is in de hemel ( of hel ) en we moeten opstaan want genoeg is genoeg.. Oja en VI is foei ook, zijn anti ons en knielen niet mee... :ROFL: Verslaggever maakte puur een vergelijking over een statement en meneer haalt zelf racisme er bij en word boos dat het niet netjes is om de 'statements' te vergelijken :braak:

Dan zie je De Ligt praten, 21 jaar pas en 5x meer verstand en volwassenheid dan die pannenkoek Wijnaldum. In Kroatie hoor je 0 verhalen of meningen over Qatar, niemand interesseert het en geen statements, 0 bullshit over BLM onzin want interesseert ook niemand, als ze zich kwalificeren gaan ze daar gewoon vieren als er wat te vieren is alsof er niks aan de hand is. Dat negeren er van is prima maar ga je niet zo heilig voordoen als het alleen in jou straatje past, met BLM racisme en overige bullshit en dan dit wat erger is gewoon links laten
Ok, ik begrijp nu dat het een uitzending was van alweer een paar dagen geleden. Dat Derksen goed weet te zeggen wat jij wil horen verbaast me niet, daar verdient ie zijn centjes mee.
 
Ach, F1 wordt ook in allerlei dubieuze landen gereden, OS in dubieuze landen gehouden, t is niet dat voetbal hierin een uitzondering vormt.

Zal allemaal best, maar 6500 (2 x 9/11, maar goed, het zijn maar kleurlingen...) doden negeren omdat de heren daar zonodig moeten spelen is overduidelijk ban een andere categorie. Wat andere sporten doen interesseert me nu niet.
 
Ach, F1 wordt ook in allerlei dubieuze landen gereden, OS in dubieuze landen gehouden, t is niet dat voetbal hierin een uitzondering vormt.

Te makkelijk dit, natuurlijk zijn daar ook misstanden nu of geweest, maar 6500 doden op je naam voor een paar 'stadions' is gewoon pure genocide,
 
Eens, voetbal stond al bijzonder laag in m'n achting, maar nu al helemaal. Het is te zot voor woorden dat dit toernooi doorgaat en dat voetballers hun schouders ophalen. Boycotten is het enige juiste antwoord.

Youp van 't Hek heeft het wat mij betreft allemaal prima verwoord: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/02/26/strafschopgebied-a4033482
Het is ook te zot voor woorden dat Qatar al jaren geleden door de FIFA aangewezen is om het WK te organiseren en er nu pas mensen wakker worden. De corrupte FIFA en alle voetbalbonden hebben een meer dan kwalijke rol. :braak: Het WK had al verboden moeten worden voor er stadions gebouwd werden in de woestijn.:rolleyes:
 
Het is ook te zot voor woorden dat Qatar al jaren geleden door de FIFA aangewezen is om het WK te organiseren en er nu pas mensen wakker worden. De corrupte FIFA en alle voetbalbonden hebben een meer dan kwalijke rol. :braak: Het WK had al verboden moeten worden voor er stadions gebouwd werden in de woestijn.:rolleyes:


Vlek op vlek.
 
Conclusie: de meeste voetballers zijn hypocriet en lullen vooral in hun eigen straatje. Ik stel voor dat we vooral ook geen aandacht meer schenken aan hun verontwaardiging over racisme en hun acties daaromtrent zolang de heren menen dat niet voetballen in Qatar niet de oplossing is. Sukkeltjes
 
Laatst bewerkt:
Zal allemaal best, maar 6500 (2 x 9/11, maar goed, het zijn maar kleurlingen...) doden negeren omdat de heren daar zonodig moeten spelen is overduidelijk ban een andere categorie. Wat andere sporten doen interesseert me nu niet.

Te makkelijk dit, natuurlijk zijn daar ook misstanden nu of geweest, maar 6500 doden op je naam voor een paar 'stadions' is gewoon pure genocide,
Bedoelding was niet om de problemen in Qatar te bagetaliseren, maar aan te geven dat er meer aan de hand is.

Overigens zou je voor de gein eens moeten kijken hoeveel mensen er uit hun huis verdreven zijn voor bv OS China of WK Brazilië. En natuurlijk is er geen verdeelsleutel om dat af te wegen tegen de doden of te zeggen dat het een of de ander erger is.
 
Zie ik Dirkie Kuyt op ziggo, kan iemand hem ff vertellen dat je botoxbehandelingen moet herhalen, dus niet een keer doen en denken dat je dan for ever goed zit. Je ziet nu al dat die al poosje niet geweest is want het is niet meer zo strak als in het begin.

Scenario 1: Hij heeft ingezien dat het tooo much was en bouwt zo af
Scenario 2: Iemand heeft de foldertjes niet goed gelezen..
 
Supporters weer (gedeeltelijk) welkom bij wedstrijden vanaf 29 april? Hopelijk hebben ze het bij VI bij het rechte eind, zou toch mooi zijn.
 
VI maakt zich weer belachelijk Barca geen pingel 100% vergelijkbaar bij Emmen wel pingel rood en Naaihuis is het eens! Speler moest weten wie de scheidsrechter is. Whahah
 
Volgende maand Derksen boek kopen 🤩
Heb in 35 jaar maar 1 boek gekocht, nieuwe Modric autobiografie wat gewoon bizar en mooi is. Derksen zal me 2de boek worden 😏

Tot me pensioen zal het bij deze 2 blijven gok ik 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan