Maar je snapt hopelijk toch ook wel dat je minuten na een voor PSV vervelende afloop niet op veel nuance hoeft te rekenen op een PSV forum? Want jouw post kwam binnen toen de gemoederen nog niet bedaard waren. Dan mag je wel nuance verwachten, maar realistisch is dat niet (zeker niet als de toch al gehate Tadic ook nog eens de hoofdrol heeft gehad).:unsure:
Minuten? Mijn post was 's nachts en de wedstrijd was rond 16.15 afgelopen. Wellicht dat het normaal is om uren later nog woest te zijn, maar ik kon me dat idd niet voorstellen. Dan nog had ik ook helemaal niets kunnen zeggen. Al eerder gezegd dat het mijn mankement is. Bij dezen nogmaals dan maar.
 
Maar je snapt hopelijk toch ook wel dat je minuten na een voor PSV vervelende afloop niet op veel nuance hoeft te rekenen op een PSV forum? Want jouw post kwam binnen toen de gemoederen nog niet bedaard waren. Dan mag je wel nuance verwachten, maar realistisch is dat niet (zeker niet als de toch al gehate Tadic ook nog eens de hoofdrol heeft gehad).:unsure:
guilty as charged, ook nog rond middernacht.
 
De regel omtrent rood/geel voor natrappen gaat om intentie en 'reactie'.
Als jij zwaar onderuit geschoffeld word en je geeft een trapje richting de dader dan is dat geel omdat je hem niet aanvallen maar geschrokken bent en primair reageert. Door je op het laatste moment in te houden, of niet 'door' te trappen word je bestraft met geel. Want reageren mag niet, maar de emotie is begrijpelijk en de reactie is licht.

Wat Martinez echter deed was geen reactie. Het was doelbewust en hij had ALLE bedenktijd van de wereld. Hij komt rustig aanlopen en ziet een mogelijkheid om zich af te zetten op het been van de tegenstander. Het was een doelbewuste actie en geen reactie. Vandaar dat dat in alle gevallen rood is, blijft en zou moeten zijn. De regel waar Brainz het over heeft is dus dramatisch slecht geinterpreteerd. De regel is goed, de uitvoering en spelinzicht van de VAR beneden alle peil.

Over alle andere beslissingen is verder redelijk over te discussieren. Het was terecht een afgekeurde goal (al is de regel volkomen kansloos) en een terechte penalty. De "niet bij de 1, wel bij de ander" is enorm subjectief en komen we toch niet uit.

Feit blijft dat Martinez geen andere straf dan rood had moeten hebben, en PSV had de wedstrijd daarmee beslist in zijn voordeel. Nu is het andersom en heeft Ajaks het kampioenschap beslist. Das geen kleinigheid waar we zomaar even overheen komen als PSV supporters.

P.S.
Ander feit: Tadic is een lul. Maar dat mag, ook in het voetbal. Toivonen was het ook. Maar Tadic mag op dit moment per ongeluk in een lange spijker gaan staan als ie z'n huis aan het verbouwen is. Dat vond ik ook al voor deze wedstrijd overigens.
 
Minuten? Mijn post was 's nachts en de wedstrijd was rond 16.15 afgelopen. Wellicht dat het normaal is om uren later nog woest te zijn, maar ik kon me dat idd niet voorstellen. Dan nog had ik ook helemaal niets kunnen zeggen. Al eerder gezegd dat het mijn mankement is. Bij dezen nogmaals dan maar.
Haha, oké, nou het voelde voor mij in ieder geval wat vroeg voor nuance :S:
 
Zullen we het verder maar over Fortuna Sittard hebben dan ?
Gewoon schieten.

Er is een geblesseerde ex-PSV jeugdkeeper, een Oostblokker die zich wil sparen om naar Japan te verhuizen, een te dikke, geblesseerde eenmalig international en dan zijn de smaken onder de lat op.
 
Wanneer houden ze bij VI eens op met Schmidt -bashen? Het is toch helemaal niet leuk meer? Nu is zelfs de manier waarop de scheids naar zijn kleedkamer begeleid wordt niet meer goed. Ach ja, ik weet het, ik hoef niet te kijken.
 
Wanneer houden ze bij VI eens op met Schmidt -bashen? Het is toch helemaal niet leuk meer? Nu is zelfs de manier waarop de scheids naar zijn kleedkamer begeleid wordt niet meer goed. Ach ja, ik weet het, ik hoef niet te kijken.
Moest sowieso wel lachen vanmiddag over het ‘beklag’ van Nijhuis dat niemand een praatje met hem kwam houden. Joh, als je er toch zo boven staat loop dan zelf naar de technische staf toe. Kleuter in een knvb pakje. De pipo’s bij VI zijn gewoon bang een populaire gast te bashen.
 
Moest sowieso wel lachen vanmiddag over het ‘beklag’ van Nijhuis dat niemand een praatje met hem kwam houden. Joh, als je er toch zo boven staat loop dan zelf naar de technische staf toe. Kleuter in een knvb pakje. De pipo’s bij VI zijn gewoon bang een populaire gast te bashen.
Nijhuis zou inderdaad beter zijn excuses aan gaan bieden aan Schmidt en aan PSV voor zijn belachelijke eigen interpretaties van de regels, zijn pedante en achterbakse gedrag (want liegen doet Basje ook vrij makkelijk) waarmee hij zelf de reactie van Schmidt uitlokte. En dan verongelijkt reageren als iemand een keer de waarheid over hem uitspreekt. Dat wordt dan weer niet gewaardeerd door de KNVB en afgestraft ondanks dat het gewoon klopt. En die showpony blijft ondertussen maar een beetje de populaire fluitist uithangen. Maar ook gisteren ging hij weer opzichtig in de fout door zijn assistent te overrulen tot 2x toe en miste hij wel meer belangrijke zaken zoals de elleboog van Kokcu. ‘Toevallig’ allemaal weer in het nadeel van PSV. Wat mij betreft wordt Bassie :clown: dus voortaan altijd genegeerd in Eindhoven. Droplul!
 
Ik kijk al jaren niet meer naar dit programma. Het is allemaal zo makkelijk scoren
de eerste seizoenen tot aan dat WK 2010 (dat was hun piek) daarna werd het mij te schijtlollig.. Ik begon vooral vd Gijp erg irritant te vinden. En als ik het zo lees en hoor is het programma dus al echt jaren hetzelfde kunstje..
 
Nijhuis zou inderdaad beter zijn excuses aan gaan bieden aan Schmidt en aan PSV voor zijn belachelijke eigen interpretaties van de regels, zijn pedante en achterbakse gedrag (want liegen doet Basje ook vrij makkelijk) waarmee hij zelf de reactie van Schmidt uitlokte. En dan verongelijkt reageren als iemand een keer de waarheid over hem uitspreekt. Dat wordt dan weer niet gewaardeerd door de KNVB en afgestraft ondanks dat het gewoon klopt. En die showpony blijft ondertussen maar een beetje de populaire fluitist uithangen. Maar ook gisteren ging hij weer opzichtig in de fout door zijn assistent te overrulen tot 2x toe en miste hij wel meer belangrijke zaken zoals de elleboog van Kokcu. ‘Toevallig’ allemaal weer in het nadeel van PSV. Wat mij betreft wordt Bassie :clown: dus voortaan altijd genegeerd in Eindhoven. Droplul!
Nijhuis zal nooit zijn excuses aanbieden. Nijhuis heeft er belang bij dat hij zo vaak mogelijk in het nieuws komt zodat zijn schnabbelinkomsten zo lang mogelijk gewaarborgd blijft. Nijhuis maakt gebruik van het fenomeen...elk nieuws is goed nieuws.....Buiten inkomsten uit een bakkerswinkel(inmiddels verkocht) is Bas ook te boeken door bedrijven als gastspreker. En waarom zouden bedrijven een onbeduidend stil persoon(scheidsrechter) boeken die nooit noemenswaardig in het nieuws komt. Je trekt namelijk veel meer prospects aan met namen die tot de verbeelding spreken. Hij is bijna elke week "hot" en hij wordt ook nog eens gepromoot door de heren van VI. Bas is deze weg een tijd geleden ingeslagen en heeft gemerkt dat hij wel heel vaak gevraagd wordt om met zijn hoofd op tv te komen. Heeft ook nog eens een boek geschreven en is daarom het ijzer aan het smeden terwijl het heet is. Of het nou PSV, Fnoord, Ado of welke club dan ook is......hij maakt zijn eigen regels per moment en per wedstrijd zodat hij "hot news" blijft en meer kan verdienen. Dit is hoe ik het zie en VI doet daar heerlijk aan mee en de KNVB gedoogd het.
 
Prachtig hoe eindbaas Johan Wijnaldum en de rest van de stumpers aangepakt heeft, kan niet wachten op deel 2 morgen 🤩
 
Terug
Bovenaan Onderaan