Echt een schande dat zo'n Nijhuis als een komediant bij VI zit en zich over alles en iedereen uitlaat. Ga je cursusboekje pakken en de spelregels nog eens leren dorpsgek!
KNVB zou die gast echt moeten schorsen
Och och. Misschien past de brave praat van Studio Voetbal beter bij je. Ik vind het altijd wel wat hebben als mensen een mening hebben, en ook scheidsrechters mogen dat. En ja dat kan een weleens niet in je straatje passen, maar beter dan de domineepraat.
 
Bas maakt zijn eigen spelregels en ook nog de regels hoe een VAR moet beslissen.

images


:maniac: :sick: :braak:

Mediageile clown. :clown: En de KNVB laat hem gewoon zijn gang gaan. :zien: :FP:

Erger me kapot aan die zelfbevlekker 🤮
 
Eens. Daar zijn scheidsrechters ook voor. Iedereen fluit/interpreteert anders, en dat is maar goed ook.
Helemaal niet. Ze moeten zich aan de spelregels houden en niets anders.
Precies dit dus. De regels moeten ook eenduidiger worden. Wat is hands en wat niet. Bij PSV is het een penalty, maar bij Ajax niet. Zo werkt het natuurlijk niet.
 
Maar ze maken toch een prima punt. Opzettelijk of niet, hij voorkomt een schot op doel/doelpunt.

Dat is zijn taak als verdediger! Had ie dat maar vaker gedaan... (uit sporting, thuis rosenborg, onder andere)
Punt is of hij daarbij wel of niet een overtreding maakt. Arm strak tegen lichaam op een volkomen normale plek in een dergelijke situatie kan nooit en te nimmer als overtreding aangemerkt worden.

Komt er ook nog eens bij dat nijhuis dit nooit kon zien, aangezien viergever op het moment van contact met de bal het zicht belemmerde met zijn rug.
 
Maar ze maken toch een prima punt. Opzettelijk of niet, hij voorkomt een schot op doel/doelpunt.

Ja,, maar da's niet het punt dat Nijhuis maakte... Hij beweerde dat Viergever met zijn schouder een beweging naar de bal maakte. Dat is volgens mij in alle opzichten volstrekt oncontroleerbaar, en de VAR gaf ook geen uitsluitsel.

Dit mag nooit een penalty zijn.

De argumentatie dat het een penalty is als een hand of arm een schot op goal voorkomt, ook al is dat niet de bedoeling van de verdediger, vind ik trouwens ook kul. Een penalty is zo'n zware straf, dat het echt bizar is dat de intentie van de verdediger op geen enkele manier meetelt. Een penalty kan een wedstrijd beslissen...
 
Iemand rondo gezien met van Marwijk? PSV krijgt het flink te verduren en zijn schoonzoon word grotendeels beschermd.

De spelers vinden het verschrikkelijk dat hij is ontslagen. Ze bellen en appen hem nog iedere dag...
 
Iemand rondo gezien met van Marwijk? PSV krijgt het flink te verduren en zijn schoonzoon word grotendeels beschermd.

De spelers vinden het verschrikkelijk dat hij is ontslagen. Ze bellen en appen hem nog iedere dag...
Je overdrijft weer eens....
In een ander topic is hier lang en breed alles over gezegd.
 
Las in het overige wedstrijdentopic dat er discutabele arbitrale momenten waren bij Heracles - ajax. In de samenvatting van studio sport zijn die momenten helaas niet te zien.
 
Las in het overige wedstrijdentopic dat er discutabele arbitrale momenten waren bij Heracles - ajax. In de samenvatting van studio sport zijn die momenten helaas niet te zien.

De samenvattingen van de NOS zijn doorgaans geen goede weergave van de wedstrijd. :cautious:
 
Las in het overige wedstrijdentopic dat er discutabele arbitrale momenten waren bij Heracles - ajax. In de samenvatting van studio sport zijn die momenten helaas niet te zien.
Echt discutabel heb ik niet gezien, wel wispelturig gedrag in het (niet) geven van een kaart voor het onderbreken van een aanval. Dat zulks de samenvatting niet haalt is niet vreemd.
 
Heerlijk, die 22-jarige invaller van Fc Utrecht, verbaasd dat hij als jonge speler mag invallen bij de 0-1 achterstand. #geenkapsones
 
Hmm, de NOS noemt de pingel van PSV onterecht, mij benieuwen wat straks bij de samenvatting van Feyenoord gezegd wordt.
De commentator zette het zelfs extra stevig aan, door het 'écht niet' een pingel te noemen.
Toch knap dat hij dat zó goed ziet
 
Terug
Bovenaan Onderaan