Bijzonder. Eerst ging de stekker er helemaal uit en nu ineens elke dag?

Je bent niet up to date. Stekker gaat er van uit in de zomer 22, dagelijkse show is vanaf januari half jaar. Uiteraard hoop ik dat koning Johan zich bedenkt en door blijft gaan, tot zijn dood.. dus nog jaartje of 25 😎
 
30c8b4d8536614e41a960174b06a03ec.png


De redding van het stervend fenomeen genaamd TV, half jaar knallen met Legende JD
Apart. Een talkshow zonder gasten. :rolleyes:
 
Nog een halfjaar:
Wilfred: nou Johan, Sigrid Kaag kondigde vandaag aan…
Johan: dat arrogante wijf denkt alles te kunnen bepalen in het kabinet. Rutte moet een keer haar een…
Gijp: waar gaat dit heen?? Dat meen ik uit de grond van mijn hart.
En de herhalingen over Schmidt. En Dickie die zo goed is. En vergeet Valentijn met zijn gave voorspellingen niet.
Toch gekeken, eh? 😜
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Vol genoeg van hunzelf, gaste leidt de aandacht af van de ware voetbal-apostelen, zij die het evangelie van flauwe grappen en makkelijke oneliners verkondigen.

Ja grappig, terwijl VI wel 1 van de enige programma's is die nog goed draait op tv, maar toch blijft men het hier bashen :lmao: Blijft schattig dat sowieso
 
Ja grappig, terwijl VI wel 1 van de enige programma's is die nog goed draait op tv, maar toch blijft men het hier bashen :lmao: Blijft schattig dat sowieso
Ehm, het enige wat nog goed draait? Afgelopen vrijdag werden er 22 programma's beter bekeken. Minder bekeken dan Studio Voetbal vorige week zondag, maar blijf er vooral in geloven volgeling.
 
Ehm, het enige wat nog goed draait? Afgelopen vrijdag werden er 22 programma's beter bekeken. Minder bekeken dan Studio Voetbal vorige week zondag, maar blijf er vooral in geloven volgeling.

Leuk geprobeerd ja, je kan geen Fiat met een dikke BMW laten racen, in de praat/talkshow categorie scoren de heren al 16 jaar heel hoog, maar laten we idd haten
 
Leuk geprobeerd ja, je kan geen Fiat met een dikke BMW laten racen, in de praat/talkshow categorie scoren de heren al 16 jaar heel hoog, maar laten we idd haten
Ha, zo kennen we je weer. Duiken als de feiten niet meezitten. De discussie ridiculiseren en jezelf heel stoer vinden. Focking kleuter :ROFL: :ROFL: :ROFL:
 
Ha, zo kennen we je weer. Duiken als de feiten niet meezitten. De discussie ridiculiseren en jezelf heel stoer vinden. Focking kleuter :ROFL: :ROFL: :ROFL:

Nee kleuter2, jij roept dat er 20 boven hun staan, wel duhhh Sherlock, er zijn nou eenmaal 500 programma's, maar je kan het nieuws van 6 uur niet vergelijken met een 'voetbalprogramma'
 
Nee kleuter2, jij roept dat er 20 boven hun staan, wel duhhh Sherlock, er zijn nou eenmaal 500 programma's, maar je kan het nieuws van 6 uur niet vergelijken met een 'voetbalprogramma'
Ah, gewoon ff missen dat het enige andere voetbalpraatprogramma er ook boven staat.

Daarbij, jouw letterlijke tekst was:

terwijl VI wel 1 van de enige programma's is die nog goed draait op tv
dus je had het zelf over tv algemeen gozer.
 
Maar daar hadden we het niet over, je duikt wederom.

Of jij kan de boel niet wat breder trekken dan normaal, de heren waren een groot succes op tv. Als dat gefaald was dan was jij de eerste om te roepen dat de VI rukkers niks kunnen, maar als het positief gedraaid moet worden dan is het niet het zelfde nee, simpel zieltje hoor ;(
 
Komende dagen de hele selectie verplicht naar alle voetbalpraatprogramma's laten kijken en alle stukken in de kranten voorlezen en ophangen in de kleedkamer.
 
Ow echt, en Oranje zomer? Die 2 maanden domineerde op diverse fronten in vergelijkbare en diverse strijd
Alle sportuitzendingen uit Tokyo scoorden beter, het 8 uur journaal scoorde bijna iedere dag beter. Het enige vergelijkbare deze zomer was Humberto en Op1, waar ze inderdaad van wonnen. Maar geen enkele keer boven de miljoen kijkers, vind ik nog steeds wat mager.
 
Enige keren dat VI leuk is om te kijken is wanneer Jan Boskamp er zit. Man met voetbalverstand en iemand die het spelletje tenminste snapt. Ik vind dat ten opzichte van de rest van de analisten echt een genot om naar te luisteren.
 
Ja grappig, terwijl VI wel 1 van de enige programma's is die nog goed draait op tv, maar toch blijft men het hier bashen :lmao: Blijft schattig dat sowieso
Volgensmij draait VI juist heel goed doordat mensen de bashen. De best bekeken afleveringen zijn volgensmij die na een shitstorm in de media :unsure:

Ik zou, als ik jou was, juist hopen dat mensen VI blijven bashen. Maakt de kans groter dat het langer bestaat en jij er dus van kunt genieten. Persoonlijk vind ik het al jaren te veel van hetzelfde en teveel gefocust op provoceren (bewust of onbewust) ipv een voetbal mening geven. Maar goed VI zijn format is ook niet om het meest inhoudelijke programma te zijn maar het meest vermakelijk voor een/de doelgroep.
 
Enige keren dat VI leuk is om te kijken is wanneer Jan Boskamp er zit. Man met voetbalverstand en iemand die het spelletje tenminste snapt. Ik vind dat ten opzichte van de rest van de analisten echt een genot om naar te luisteren.
Nou ik ben het, als hij een keer niet over Kaag maar over voetbal praat, wel vaak eens met Derksen. Hij ziet juist heel goed wat er op het veld gebeurt en weet ook vaak direct welke spelers goed of minder goed zijn. Boskamp is meer een liefhebber en geniet van mooi voetbal en technische voetballers.
 
Nou ik ben het, als hij een keer niet over Kaag maar over voetbal praat, wel vaak eens met Derksen. Hij ziet juist heel goed wat er op het veld gebeurt en weet ook vaak direct welke spelers goed of minder goed zijn. Boskamp is meer een liefhebber en geniet van mooi voetbal en technische voetballers.

Ooh ik ben het soms ook wel eens met Derksen hoor. Maar ik kan altijd met veel meer plezier kijken naar een aflevering met Jan Boskamp. Vind het gewoon mooi hoe passievol hij is met betrekking tot het spelletje. En er valt altijd wat te lachen als hij aan tafel zit. Met Driessen erbij wordt het gelijk zo zeikerig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan